A kerékdőlés már viszonylag az elején meglett, hogy szokatlan, hogy a nagy nem olyan jó és van is benne logika: a kevésbé ballonos, keményebb geometriájú gumiknál a felfekvési felszín tapadása fontosabb, mint az oldaltámasztás. Nem gondolom, hogy ennek ennyire így kellene lennie, de itt így van.oldman írta: ↑2022.12.20. 11:46Koszi hogy ezeket leirtad! Szamomra a kerekdoles azert meglepo, alapbol alul kormanyzott az auto, szoval a nagyobb kerekdolessel jobban kene h forduljon az eleje.. Ugy altalaban kb minden formula autos modban az agresszivabb kerekdoles szokott jo lenni. De akkor itt ez a kivetel. Probaltam nezni teged onboardbol, ami meg meglepo volt hogy mennyire stabil volt az autod a kerekvetokon, en szabalyosan lepattogtam rola, mig teged bar megdobott, de nem stabilan tudtal tovabb menni mindig. probaltam megemelni az autot de nem igazan segitett..elol packers 21 volt mar..zsolesz423 írta: ↑2022.12.19. 22:58 Gyerekek egy kis segítség aki nem érti miért vagyunk ilyen gyorsak, semmi trükk nincs csak setup..
Olyan dolgokat írok le ami minden pályára igazak
Kormány driver 500 fok, játékon belül is 500 fok
pedál érzékenységek játékon belül: gáz 100, fék 200
A menüben az autó tuning résznél monacoi kormányzár 540, és a setupban is 540 kormányzár.
Caster 8.0
váltó kiosztás mindenhol a rövid a leggyorsabb
difi minimumhoz közeli értékek
motor huto 1, motorfék 0(max)
kerék nyomás minimum
kerék dőlés hátul minimum, elöl 1,6-2.0 között
szárnyak a legtöbb pályán elöl 35-45 között , hátul pedig 30körüli
fékerő elosztlás 49,5
féknyomás üresen 100% telire 95-98%
a többi dolgot már nem olyan nehéz ezekhez beállítani
Ha túl sok packert teszel, azzal rontod a futómű lengéstanát, összenyomódás irányban merevvé teszed. Amiről fentebb nem esett szó és szerintem az egyik leginkább lényeges, a rugók-csillapítók-hasmagasság triád, persze a packerekkel együtt, de ez tényleg pályától (is) függ, legalábbis részben.
Ez az autó aero-tapadás szempontjából kvázi érzéketlen a rake mértékére, így ezzel is szépen lehet játszani, hogy belődd a tetsző mozgásjelleget a pályához, persze az autó korlátain belül. Valahol például az elöl-hátul minimum volt jobb (számomra), valahol pedig a meredekebb fekvés.