Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
Versenykiírás hamarosan.
Sajnos nincs még Clio Cup V-ös model, csak a IV-es. Ezt próbáltam az új autónak a tulajdonságaira faragni. Nagyjából oké lett.
Mod, democar
https://drive.google.com/file/d/1Dm9yTM ... sp=sharing
Template
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Imola
https://drive.google.com/file/d/1wdEPF_ ... hFCUP/view
Szerver neve: !SIMCO Clio
Pass: cc2022
Sajnos nincs még Clio Cup V-ös model, csak a IV-es. Ezt próbáltam az új autónak a tulajdonságaira faragni. Nagyjából oké lett.
Mod, democar
https://drive.google.com/file/d/1Dm9yTM ... sp=sharing
Template
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Imola
https://drive.google.com/file/d/1wdEPF_ ... hFCUP/view
Szerver neve: !SIMCO Clio
Pass: cc2022
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 758
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
Pár észrevétel. A fék nem tudom hogy túl erős-e a gumihoz képest vagy sem, de az biztos, hogy nem lehet érezni hogy mikor blokkol el és hallani is nehéz 400%-os gumihang mellett. Alap fék értéken kicsit hátrébb tolva a fékerőt hogy még ne rántsa a hátát olyan 80%-os pedál benyomás mellett kb már blokkol alap fékerősség mellett ami azt hiszem 72kg, 80 mellett olyan 60% fék benyomás után már blokkol.
Gumi hang szerintem nagyon gyenge. Alig hallani belőle bármit is, mind kanyarban mind féktávon elfékezés közben is.
Fékezésnél még meglepő, hogy kb végtempóról sem lehet nagyon beleugrani a fékbe mert azonnal blokkol, mintha a fék sokkal többre lenen képes mint amit a gumi képes kezelni.
Gondolom egy eléggé nyitott differenciálmű van a kocsi alatt, eléggé könnyen elpörgeti a külső kereket, vagy legalábbis úgy tűnik hogy a külsőt pörgeti el, de megmondani nehéz, mert érezni is nehéz a kanyarokban, maximum egy minimális alulkormányzottságot lehet érezni, de van hogy még azt se nagyon de a hőfokokon látni közben hogy mintha elpörögne.
A gumi kopása emiatt eléggé neccesnek tűnik. A teszt pályán imolában 1 felvezető és 1 gyors kör után a legjobb esetben is 92-93% marad az első gumikból. Olyan 80-85% környékén eléggé beesett a tapadása a gumiknak de az első gyorskör után is kb esélytelen gyorsan emni vele és csak erőltetés és nagy gumikopás lesz belőle. Nem mentem vele sok kört mert már 80 környékén is számottevően érződött a tapadás hiánya.
Egy-egy elfékezés nagyon leeszi a gumikat akár 20%-ot is simán.
Imola célegyenesében eléri a kocsi a kb 210-et ahol körülbelül leforog a motor, talán megy még egy kicsit többet. Ez például egy monzán vagy egy mugelloban lehet érdekes ahol gondolom az egyenes egy egész számottevő részét mennénk tiltáson.
Amúgy ezen kívül az alapvető mozgása a kocsinak nem tűnt rossznak és gondolom az állítási lehetőség is körülbelül a valóságnak megfelelő kb semmi, szóval ne ma setupolás fog dönteni nagyrészt, hacsak nincsen valami dirty trick a kocsiban.
Gumi hang szerintem nagyon gyenge. Alig hallani belőle bármit is, mind kanyarban mind féktávon elfékezés közben is.
Fékezésnél még meglepő, hogy kb végtempóról sem lehet nagyon beleugrani a fékbe mert azonnal blokkol, mintha a fék sokkal többre lenen képes mint amit a gumi képes kezelni.
Gondolom egy eléggé nyitott differenciálmű van a kocsi alatt, eléggé könnyen elpörgeti a külső kereket, vagy legalábbis úgy tűnik hogy a külsőt pörgeti el, de megmondani nehéz, mert érezni is nehéz a kanyarokban, maximum egy minimális alulkormányzottságot lehet érezni, de van hogy még azt se nagyon de a hőfokokon látni közben hogy mintha elpörögne.
A gumi kopása emiatt eléggé neccesnek tűnik. A teszt pályán imolában 1 felvezető és 1 gyors kör után a legjobb esetben is 92-93% marad az első gumikból. Olyan 80-85% környékén eléggé beesett a tapadása a gumiknak de az első gyorskör után is kb esélytelen gyorsan emni vele és csak erőltetés és nagy gumikopás lesz belőle. Nem mentem vele sok kört mert már 80 környékén is számottevően érződött a tapadás hiánya.
Egy-egy elfékezés nagyon leeszi a gumikat akár 20%-ot is simán.
Imola célegyenesében eléri a kocsi a kb 210-et ahol körülbelül leforog a motor, talán megy még egy kicsit többet. Ez például egy monzán vagy egy mugelloban lehet érdekes ahol gondolom az egyenes egy egész számottevő részét mennénk tiltáson.
Amúgy ezen kívül az alapvető mozgása a kocsinak nem tűnt rossznak és gondolom az állítási lehetőség is körülbelül a valóságnak megfelelő kb semmi, szóval ne ma setupolás fog dönteni nagyrészt, hacsak nincsen valami dirty trick a kocsiban.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
Kösz a visszajelzéseket.Baki írta: ↑2022.10.06. 21:27 Pár észrevétel. A fék nem tudom hogy túl erős-e a gumihoz képest vagy sem, de az biztos, hogy nem lehet érezni hogy mikor blokkol el és hallani is nehéz 400%-os gumihang mellett. Alap fék értéken kicsit hátrébb tolva a fékerőt hogy még ne rántsa a hátát olyan 80%-os pedál benyomás mellett kb már blokkol alap fékerősség mellett ami azt hiszem 72kg, 80 mellett olyan 60% fék benyomás után már blokkol.
Gumi hang szerintem nagyon gyenge. Alig hallani belőle bármit is, mind kanyarban mind féktávon elfékezés közben is.
Fékezésnél még meglepő, hogy kb végtempóról sem lehet nagyon beleugrani a fékbe mert azonnal blokkol, mintha a fék sokkal többre lenen képes mint amit a gumi képes kezelni.
Gondolom egy eléggé nyitott differenciálmű van a kocsi alatt, eléggé könnyen elpörgeti a külső kereket, vagy legalábbis úgy tűnik hogy a külsőt pörgeti el, de megmondani nehéz, mert érezni is nehéz a kanyarokban, maximum egy minimális alulkormányzottságot lehet érezni, de van hogy még azt se nagyon de a hőfokokon látni közben hogy mintha elpörögne.
A gumi kopása emiatt eléggé neccesnek tűnik. A teszt pályán imolában 1 felvezető és 1 gyors kör után a legjobb esetben is 92-93% marad az első gumikból. Olyan 80-85% környékén eléggé beesett a tapadása a gumiknak de az első gyorskör után is kb esélytelen gyorsan emni vele és csak erőltetés és nagy gumikopás lesz belőle. Nem mentem vele sok kört mert már 80 környékén is számottevően érződött a tapadás hiánya.
Egy-egy elfékezés nagyon leeszi a gumikat akár 20%-ot is simán.
Imola célegyenesében eléri a kocsi a kb 210-et ahol körülbelül leforog a motor, talán megy még egy kicsit többet. Ez például egy monzán vagy egy mugelloban lehet érdekes ahol gondolom az egyenes egy egész számottevő részét mennénk tiltáson.
Amúgy ezen kívül az alapvető mozgása a kocsinak nem tűnt rossznak és gondolom az állítási lehetőség is körülbelül a valóságnak megfelelő kb semmi, szóval ne ma setupolás fog dönteni nagyrészt, hacsak nincsen valami dirty trick a kocsiban.
Persze, ez még finomításra szorul, azért nézz meg Gabitól belsőket. Nagyon könnyen blokkol a kerék. De lehet hogy a fékhatást eltúloztam, ezt még állítani fogom.
A végsebessége a kocsinak 215 környéke. Igen, még Hockenheimringen és Zandvoort-ban is leforognak ha szélárnyékban mennek. Magától Monzában 207-210 a vége a kocsinak. Ezt még állítgatom.
Gumihangra ránézek.
Gumikopás sok, azon próbálok csökkenteni, sajnos ebben nem nagy partner az rF2, mert ahogy a kopást csökkentem, szereti azzal együtt a tapadást is csökkenteni. Ezek a Michelin gumik nagyon kemények, kisebb tapadásvesztés után (4-5 tized) fél óráig simán lehet menni komolyabb tempócsökkenés nélkül. Ezt nem fogom tudni beállítani, de próbálom.
A terheletlen gumik elpörögnek mindig kigyorsításon, ez valós. Lehet a mértékén változtatnom kell még.
Szóval köszi, van még vele dolog.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
**javítva**
Frissült a mod, még egy verzió jön, a festésekkel.
SIMCO Clio Cup Europe 2022 v3
https://drive.google.com/file/d/1VSWLzH ... sp=sharing
Frissült a mod, még egy verzió jön, a festésekkel.
SIMCO Clio Cup Europe 2022 v3
https://drive.google.com/file/d/1VSWLzH ... sp=sharing
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
SIMCO Clio Cup Europe v3
Javítások:
Gumikopás arányában nem csökken a tapadás mértéke azonos mértékben. Azaz tovább megmarad a tapadás mértéke. A tapadás mértéke nem változott.
Gumihangok, váltóhang, menethang javítása.
Úk skinek.
https://drive.google.com/file/d/1kTuNJ9 ... sp=sharing
Javítások:
Gumikopás arányában nem csökken a tapadás mértéke azonos mértékben. Azaz tovább megmarad a tapadás mértéke. A tapadás mértéke nem változott.
Gumihangok, váltóhang, menethang javítása.
Úk skinek.
https://drive.google.com/file/d/1kTuNJ9 ... sp=sharing
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
SIMCO Clio Cup Europe v4
Javítások:
Új skinek.
https://drive.google.com/file/d/1_8p24e ... sp=sharing
Javítások:
Új skinek.
https://drive.google.com/file/d/1_8p24e ... sp=sharing
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2009.04.01. 16:09
- Név: 1989.06.15
- Kormány: Logitech G29 + Simtech GT Porsche GT3 Wheel,Simxpro R80 cockpit,samsung led 40' TV
- Tartózkodási hely: Vác
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
Későn végzek ma nem tudok jönni
"I was Happy to see him in my mirrow." Mika Häkkinen
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
Ahogy arra számítottam, növeltük a gumi élettartamát, nőt a tapadás is. Túl gyorsak lettünk. Még nem tudom állítunk-e rajta, mert ez egy ördögi kör.
A két futam nekem a dobos lesz, az már biztos
A két futam nekem a dobos lesz, az már biztos
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Gabesz27
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2014.12.20. 21:30
- Név: Fodor Gábor
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
Hát nem tudom, a tempó relatív, de a gumi elfogyott
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup Europe 2022 - Társalgó
Ezek az első versenyek egyik bajnokságban sem akarnak összejönni...Az első versenyen estem-keltem a kerékvetőkön, totál ritmustalan volt a vezetésem, nem tudtam harcba szállni a győzelemért A másodikra állítottam a kocsin, jobb is lett, a végére talán a dobogóért harcoltam volna...viszont a net úgy gondolta, elég volt a versenyzésből estére
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 3 vendég