FIA Formula3 2020 - társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2020.09.11. 18:36

Nem, a valós időjárás marad, ez a sava borsa ennek a játéknak.
Vedd lejjebb az árnyékokat, Monza-ban ez sokat szokott segíteni.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2020.09.11. 18:47

GilbertPo írta: 2020.09.11. 12:42 Lesmo2-ben az ideális íven pont a kanyar csúcsponton.
AScariban a jobbosban szintén pont az apexen, a kerékvetőket nem is érintem.

Emeletem már a kocsin adtam neki packer-t 12-9es szárnyal próbálkoztam a rugók 157000 körül elöl hátul de úgy pattogok el mint kecskesz*r a deszkán :D :mrgreen: Ezen a két ponton veszítek olyan 1,5-2mp-t mert olyan természet ellenes íveket próbálok autózni hogy ne repüljek el hogy az már hihetetlen :mrgreen:

Függetlenül ettől ezen kívül még egy számomra fura dolog hogy az alap setupban elöl van (toe)szét tartás hátul meg össze, most vagy én vagyok nagyon feledékeny vagy ezt sohasem így kellett/kell állítani hanem pont fordítva ? :mrgreen:
Egyik ami fontos. Az hogy adott autót XY mm minimum hasmagasságra lehet letenni, az nem jelenti azt, hogy az jó. Leér a padlólemez eleje, beüt a diffuzor, nem dolgozza ki magát a rugó stb. Ezzel kísérletezni kell. Lehet hogy kvalira megéri leültetni, de versenyen jobb megemelve. Pl. Spa-ban ha mindenki emelt volt a kocsin, senki nem repült volna el.

Ha növeled a packerst akkor keményíted is a rugózást, naná hogy pattogsz.

Hátsó kerekes autónál elől mindig széttartás (OUT), hátul összetartás (IN). MINDIG.
Minél nagyobb a széttartás elől, annál jobban fordul, főleg lassabb kanyarokban, annál jobban eszi a gumit.

A pálya bugot továbbra sem értem. Mit kéne nézni? Gödör van? Vagy mi? 50x mentünk itt, ezen a pályán, sose volt bug. Kezdek gyanakodni, hogy megint volt valami rF2 fejlesztés, ami kihat a formula autókra, és elfelejtettek szólni a moddereknek. Furcsa volt a Spa elrepkedés, meg most ez. Ezerszer mentünk ezeken a pályákon már. F1-es autók is elrepkedtek, amíg nem emeltem meg drasztikusan a kocsit, ezek is elrepkednek.

Ha nem akartok kockáztatni kiesést, versenyre emeljétek az autót szerintem.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
somogyi23
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2020.08.04. 20:48
Név: Somogyi Zsigmond
Kormány: Logitech Momo
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: somogyi23 » 2020.09.11. 19:44

emerico írta: 2020.09.11. 18:36 Nem, a valós időjárás marad, ez a sava borsa ennek a játéknak.
Vedd lejjebb az árnyékokat, Monza-ban ez sokat szokott segíteni.
Ez már kikapcsolt árnyékoknál fotóztam....
GilbertPo
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2016.07.24. 18:10
Név: Poszmik Gilbert
Kormány: T300 RS
Tartózkodási hely: Érd
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: GilbertPo » 2020.09.13. 14:38

emerico írta: 2020.09.11. 18:47
GilbertPo írta: 2020.09.11. 12:42 Lesmo2-ben az ideális íven pont a kanyar csúcsponton.
AScariban a jobbosban szintén pont az apexen, a kerékvetőket nem is érintem.

Emeletem már a kocsin adtam neki packer-t 12-9es szárnyal próbálkoztam a rugók 157000 körül elöl hátul de úgy pattogok el mint kecskesz*r a deszkán :D :mrgreen: Ezen a két ponton veszítek olyan 1,5-2mp-t mert olyan természet ellenes íveket próbálok autózni hogy ne repüljek el hogy az már hihetetlen :mrgreen:

Függetlenül ettől ezen kívül még egy számomra fura dolog hogy az alap setupban elöl van (toe)szét tartás hátul meg össze, most vagy én vagyok nagyon feledékeny vagy ezt sohasem így kellett/kell állítani hanem pont fordítva ? :mrgreen:
Egyik ami fontos. Az hogy adott autót XY mm minimum hasmagasságra lehet letenni, az nem jelenti azt, hogy az jó. Leér a padlólemez eleje, beüt a diffuzor, nem dolgozza ki magát a rugó stb. Ezzel kísérletezni kell. Lehet hogy kvalira megéri leültetni, de versenyen jobb megemelve. Pl. Spa-ban ha mindenki emelt volt a kocsin, senki nem repült volna el.

Ha növeled a packerst akkor keményíted is a rugózást, naná hogy pattogsz.

Hátsó kerekes autónál elől mindig széttartás (OUT), hátul összetartás (IN). MINDIG.
Minél nagyobb a széttartás elől, annál jobban fordul, főleg lassabb kanyarokban, annál jobban eszi a gumit.

A pálya bugot továbbra sem értem. Mit kéne nézni? Gödör van? Vagy mi? 50x mentünk itt, ezen a pályán, sose volt bug. Kezdek gyanakodni, hogy megint volt valami rF2 fejlesztés, ami kihat a formula autókra, és elfelejtettek szólni a moddereknek. Furcsa volt a Spa elrepkedés, meg most ez. Ezerszer mentünk ezeken a pályákon már. F1-es autók is elrepkedtek, amíg nem emeltem meg drasztikusan a kocsit, ezek is elrepkednek.

Ha nem akartok kockáztatni kiesést, versenyre emeljétek az autót szerintem.
TOE elfogadom ezt rosszul tudtam.
Packrs az egy gumibak ami elvben pont arra szolgál hogy lágy futóműnél nagy kilengéseknél megfogja az autót lágyabban érje el a rugóút végét nem? Minnél vastagabb annál hamarabb megfogja a kocsit hogy ne üssön be, tehát ha nagyobb és van egy puha futómű annak összenyomódását lassítja ezáltal nen koppana a kocsi alja legalábbis rf1 guideokban anno még így magyarázták.... Sosem voltam nagy setup mágus de ezek szerint meg is voltam vezetve🤣 reszkessen a mezőny eleje jövök :) 😂
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2020.09.14. 10:52

a packers meggátolja a felütődést, de rövidül a rugóút, tehát kisebb tartományban mozog, így keményebb. de próbáld ki, emeld meg drasztikusan elől, és túlkormányzottabb, vagy alulkormányzottab lett? (utóbbi lesz)
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
stafidani
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2014.01.07. 15:07
Név: Stafinski Dániel
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Deszk
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: stafidani » 2020.09.14. 18:51

Sziasztok!

Ma este vihető az autóm, ha érdekel valakit.
név: Stafinski Dániel
kormány: Logitech G29
jegember95
2024 licenszes
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: jegember95 » 2020.09.14. 20:24

Hali! Sajnos gondok tamadtak a gepemmel, ezert ki kell hagynom a futamot
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2020.09.14. 21:40

Szűcs Bálint bocsi, azt hittem jobban gyorsultok. Óvd, az én saram volt :(
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Cselt
2024 licenszes
Hozzászólások: 1398
Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
Tartózkodási hely: Veszprém
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Cselt » 2020.09.15. 08:18

Bocsi Dala a kibombázásért, megviccelt a szélárnyék, nem mértem fel, hogy olyan messziről is ennyire felgyorsított. Totál az én hibám, óvd meg nyugodtan.
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3200
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: FIA Formula3 2020 - társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2020.09.15. 18:19

Godek írta: 2020.09.15. 14:24 Semmi helyet nem hagytál ott bekem Balázs! Későn fékeztél belül es lesodrodtal annyira, hogy semmi helyet nem hagytal nekem.. Ezért ott nálam betelt a pohár, hogy se téged se Tim Gabit nem lehetett normalisan megelőzni, mer soha semmi helyet nem hagytok a masiknak! Engem ha előznek és latom, hogy ez veszett ügy, akkor inkab feladom a poziciom es hagyom menni a masikat, minthogy az idejét raboljam es feltartsam koccanásokkal! Szerintetek miert estem annyira vissza a futam elejen? Mer nem erőltettem a poziciom megtartasat minden aron!
Óvásra ide reagálva offként.

Ehhez azért annyit hozzáfűznék, hogy nem csak mi ketten védekeztünk pici koccokkal. Te is koccoltál, sőt pl Veres Máténak ugyanúgy kevés helyet hagytál a lesmo1 kijáraton, úgy hogy ott volt melletted, nyitottad a kormányt. Ezt majd (Ti) leboxoljátok, ha akarjátok. Szűcs Zsoltot az első körben a kettes sikánban egyenesben lepöcizted a fűre úgy, hogy ott volt melletted és helyet kellett volna hagyjál neki.

Volt olyan eset,hogy simán elfértünk egymás mellett a sikánban, majd miután kijöttünk úgy, hogy te voltál belül én kívül, vonal mellett haladok és az egyenesben nekem koccoltál. Egyenesben és nem kanyarban (ez a kormányodon látszik). Amilyeneket laggoltál néha, én speciel örülök, hogy nem lett baleset... és ilyen pici kocokkal megúsztuk.
Egyébként nem azért estél vissza, mert nem hagytak helyet, simán megelőztek tisztán az emberek (hála a kikerülős drs-nek is).

Amikor majdnem 3wide lett a célegyenesben Gabi egyenes kormánnyal halad, és Te kormányoztál piciket jobbra balra és te mész neki.
Nézzed vissza a replayt. Azért a másikra mutogatást mérlegeld újra légyszíves :) Ami meg nem tetszik óvd meg.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég