F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Már véget ért bajnokságot topicjai

Fejlesszünk a módon?

Ne, most már menjünk így végig!
8
36%
Lehetne több gumikeverék!
1
5%
Több gumi és jöhet az eső is!
3
14%
Több gumi, eső, és picit lehetne jobb a fizika (nehezebb)
10
45%
 
Szavazatok száma: 22
spatrik
Hozzászólások: 137
Csatlakozott: 2015.07.13. 21:02
Név: Salamon Patrik
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: spatrik » 2020.03.24. 08:12

Nagyon élveztem, ilyen mezőnybe örültem volna egy top10-nek is, de végül 5.-nek sikerült bejönni.
Lekörözésnél figyelt mindenki, fair volt.

Valóban orrtolós szélárnyékba, elég sokat mentem mások mögött a futam alatt, egész kezelhető volt, csak nagyon közel menni és megelőzni a másikat viszont nagyon nehéz.
Adam
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2018.08.20. 15:47
Név: Helyes Ádám
Kormány: Thrustmaster T248
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: Adam » 2020.03.24. 11:47

grat mindenkinek.
Első Simco-s futamom volt. :) A teszteken összeszedett 3-4 mp-ket nézve nem vártam sokat magamtól, de azért a top 20-ba simám bekerültem a tempómat nézve.
Csak egy gond volt, hogy úgy mentem mint egy kezdő. Szerencsére csak a saját versenyemet csesztem el úgy háromszor amatőr hibákat vétve... :) Régen mentem ilyen gyors és jól tapadó járgánnyal. Tanulópénznek jó volt. Meg is van rögtön az első "dobós" futamom.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: emerico » 2020.03.24. 14:03

sokaknak ez volt a "dobos futam" :)
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Nod33
2024 licenszes
Hozzászólások: 72
Csatlakozott: 2017.10.10. 07:07
Név: Vámos-Serman István
Kormány: Fanatec ClubSport sett
Tartózkodási hely: Szombathely
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: Nod33 » 2020.03.24. 14:25

Kifejezetten izgalmas jó verseny volt,amíg el nem rontottam.Sajnos rossz gombot nyomtam meg a kormányon,mert a pit kérés helyett üresbe tettem az autót és egyből elfüstölt a motorom. Viszont lenne egy észrevételem.Ugye az egységesebb fizikával az volt a cél,hogy közelebb kerüljön a mezőny.De a setup-nak,pont ahhoz a részéhez lehet hozzányúlni amit valaki érti és tudja,hogy mit,hogyan állít és valaki csak próbálkozik ezzel.Persze nem vitatom el senkinek a képességeit sőt példaként van mindenki előtt az a jó pár versenyző akik mindig ott vannak elöl,hogy egyszer esetleg legyőzhetőek.Ha tényleg csak minimális dolgot (pl.első szárny,guminyomás) lehetne állítani talán valóban közelebb lehetne hozni a mezőnyt.
peti0201
2024 licenszes
Hozzászólások: 221
Csatlakozott: 2011.03.07. 17:27
Kormány: Fanatec CSL DD - Mclaren GT3 V2
Tartózkodási hely: Debrecen
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: peti0201 » 2020.03.24. 14:58

Nod33 írta: 2020.03.24. 14:25 Kifejezetten izgalmas jó verseny volt,amíg el nem rontottam.Sajnos rossz gombot nyomtam meg a kormányon,mert a pit kérés helyett üresbe tettem az autót és egyből elfüstölt a motorom. Viszont lenne egy észrevételem.Ugye az egységesebb fizikával az volt a cél,hogy közelebb kerüljön a mezőny.De a setup-nak,pont ahhoz a részéhez lehet hozzányúlni amit valaki érti és tudja,hogy mit,hogyan állít és valaki csak próbálkozik ezzel.Persze nem vitatom el senkinek a képességeit sőt példaként van mindenki előtt az a jó pár versenyző akik mindig ott vannak elöl,hogy egyszer esetleg legyőzhetőek.Ha tényleg csak minimális dolgot (pl.első szárny,guminyomás) lehetne állítani talán valóban közelebb lehetne hozni a mezőnyt.
Vannak a neten elég jó setup guideok, ha értesz angolul 1 óra alatt nagyjából mindent meglehet érteni, ami ehhez az autóhoz kell.
Név: Szentpéteri Péter
email: szentpeti0201@gmail.com
Nod33
2024 licenszes
Hozzászólások: 72
Csatlakozott: 2017.10.10. 07:07
Név: Vámos-Serman István
Kormány: Fanatec ClubSport sett
Tartózkodási hely: Szombathely
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: Nod33 » 2020.03.24. 15:02

Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3200
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2020.03.24. 17:27

Nod33 írta: 2020.03.24. 15:02 Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.

Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.

Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
mateman
Hozzászólások: 162
Csatlakozott: 2015.10.02. 16:17
Név: Veres Máté
Kormány: Thrustmaster T300 RS
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: mateman » 2020.03.24. 19:34

emerico írta: 2020.03.24. 14:03 sokaknak ez volt a "dobos futam" :)
Igen nekem 3 okból is egyszerre... :D Az autót dobáltam, ezzel a futamot is, és emiatt a kettő miatt az agyamat is eldobtam estére... :D :D :D
Veres Máté
Avatar
Attis1994
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2013.08.03. 13:02
Név: Molnár Attila
Kormány: G923
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: Attis1994 » 2020.03.24. 19:43

freakyo írta: 2020.03.24. 17:27
Nod33 írta: 2020.03.24. 15:02 Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.

Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.

Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
Én meg azt nem értem, vagyis nem jövök rá, hogy vajon mi a titok abban, hogy hogyan bír 17-18 kört a gumi olyan tempó mellett amilyet futottatok! :)
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3200
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2020.03.24. 20:09

Attis1994 írta: 2020.03.24. 19:43
freakyo írta: 2020.03.24. 17:27
Nod33 írta: 2020.03.24. 15:02 Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.

Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.

Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
Én meg azt nem értem, vagyis nem jövök rá, hogy vajon mi a titok abban, hogy hogyan bír 17-18 kört a gumi olyan tempó mellett amilyet futottatok! :)
Gondolom mert zavartalan és közel légüres térben tudtunk saját tempót autózni. :D
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég