F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
-
- Hozzászólások: 137
- Csatlakozott: 2015.07.13. 21:02
- Név: Salamon Patrik
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Nagyon élveztem, ilyen mezőnybe örültem volna egy top10-nek is, de végül 5.-nek sikerült bejönni.
Lekörözésnél figyelt mindenki, fair volt.
Valóban orrtolós szélárnyékba, elég sokat mentem mások mögött a futam alatt, egész kezelhető volt, csak nagyon közel menni és megelőzni a másikat viszont nagyon nehéz.
Lekörözésnél figyelt mindenki, fair volt.
Valóban orrtolós szélárnyékba, elég sokat mentem mások mögött a futam alatt, egész kezelhető volt, csak nagyon közel menni és megelőzni a másikat viszont nagyon nehéz.
-
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2018.08.20. 15:47
- Név: Helyes Ádám
- Kormány: Thrustmaster T248
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
grat mindenkinek.
Első Simco-s futamom volt. A teszteken összeszedett 3-4 mp-ket nézve nem vártam sokat magamtól, de azért a top 20-ba simám bekerültem a tempómat nézve.
Csak egy gond volt, hogy úgy mentem mint egy kezdő. Szerencsére csak a saját versenyemet csesztem el úgy háromszor amatőr hibákat vétve... Régen mentem ilyen gyors és jól tapadó járgánnyal. Tanulópénznek jó volt. Meg is van rögtön az első "dobós" futamom.
Első Simco-s futamom volt. A teszteken összeszedett 3-4 mp-ket nézve nem vártam sokat magamtól, de azért a top 20-ba simám bekerültem a tempómat nézve.
Csak egy gond volt, hogy úgy mentem mint egy kezdő. Szerencsére csak a saját versenyemet csesztem el úgy háromszor amatőr hibákat vétve... Régen mentem ilyen gyors és jól tapadó járgánnyal. Tanulópénznek jó volt. Meg is van rögtön az első "dobós" futamom.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10720
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
sokaknak ez volt a "dobos futam"
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 72
- Csatlakozott: 2017.10.10. 07:07
- Név: Vámos-Serman István
- Kormány: Fanatec ClubSport sett
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Kifejezetten izgalmas jó verseny volt,amíg el nem rontottam.Sajnos rossz gombot nyomtam meg a kormányon,mert a pit kérés helyett üresbe tettem az autót és egyből elfüstölt a motorom. Viszont lenne egy észrevételem.Ugye az egységesebb fizikával az volt a cél,hogy közelebb kerüljön a mezőny.De a setup-nak,pont ahhoz a részéhez lehet hozzányúlni amit valaki érti és tudja,hogy mit,hogyan állít és valaki csak próbálkozik ezzel.Persze nem vitatom el senkinek a képességeit sőt példaként van mindenki előtt az a jó pár versenyző akik mindig ott vannak elöl,hogy egyszer esetleg legyőzhetőek.Ha tényleg csak minimális dolgot (pl.első szárny,guminyomás) lehetne állítani talán valóban közelebb lehetne hozni a mezőnyt.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 223
- Csatlakozott: 2011.03.07. 17:27
- Kormány: Fanatec CSL DD - Mclaren GT3 V2
- Tartózkodási hely: Debrecen
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Vannak a neten elég jó setup guideok, ha értesz angolul 1 óra alatt nagyjából mindent meglehet érteni, ami ehhez az autóhoz kell.Nod33 írta: ↑2020.03.24. 14:25 Kifejezetten izgalmas jó verseny volt,amíg el nem rontottam.Sajnos rossz gombot nyomtam meg a kormányon,mert a pit kérés helyett üresbe tettem az autót és egyből elfüstölt a motorom. Viszont lenne egy észrevételem.Ugye az egységesebb fizikával az volt a cél,hogy közelebb kerüljön a mezőny.De a setup-nak,pont ahhoz a részéhez lehet hozzányúlni amit valaki érti és tudja,hogy mit,hogyan állít és valaki csak próbálkozik ezzel.Persze nem vitatom el senkinek a képességeit sőt példaként van mindenki előtt az a jó pár versenyző akik mindig ott vannak elöl,hogy egyszer esetleg legyőzhetőek.Ha tényleg csak minimális dolgot (pl.első szárny,guminyomás) lehetne állítani talán valóban közelebb lehetne hozni a mezőnyt.
Név: Szentpéteri Péter
email: szentpeti0201@gmail.com
email: szentpeti0201@gmail.com
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 72
- Csatlakozott: 2017.10.10. 07:07
- Név: Vámos-Serman István
- Kormány: Fanatec ClubSport sett
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3206
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.
Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.
Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 162
- Csatlakozott: 2015.10.02. 16:17
- Név: Veres Máté
- Kormány: Thrustmaster T300 RS
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Igen nekem 3 okból is egyszerre... Az autót dobáltam, ezzel a futamot is, és emiatt a kettő miatt az agyamat is eldobtam estére...
Veres Máté
- Attis1994
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2013.08.03. 13:02
- Név: Molnár Attila
- Kormány: G923
- Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Én meg azt nem értem, vagyis nem jövök rá, hogy vajon mi a titok abban, hogy hogyan bír 17-18 kört a gumi olyan tempó mellett amilyet futottatok!freakyo írta: ↑2020.03.24. 17:27Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.
Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.
Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3206
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok
Gondolom mert zavartalan és közel légüres térben tudtunk saját tempót autózni.Attis1994 írta: ↑2020.03.24. 19:43Én meg azt nem értem, vagyis nem jövök rá, hogy vajon mi a titok abban, hogy hogyan bír 17-18 kört a gumi olyan tempó mellett amilyet futottatok!freakyo írta: ↑2020.03.24. 17:27Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.
Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.
Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég