Trofeo Abarth - társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2019.12.02. 23:25

Sok lag volt a mai versenyen? Én mindkét futamon sima futamot futottam, nálam talán 1-2 kisebb ugrás-lag volt
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Takiatika
Hozzászólások: 531
Csatlakozott: 2011.01.28. 11:57
Tartózkodási hely: Mezőtúr
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: Takiatika » 2019.12.03. 08:49

Én kétszer ütköztem lag miatt az előttem haladóval, egyszercsak eltűnt, majd mikor megjelent, már kocc volt.
Tuti biztos vagyok benne, hogy megtesztek mindent ennek a kijavítására, de míg ez nem oldódik meg, szerintem nem kéne bajnoki versenyt rendezni, mert ez így kiábrándító lesz többeknek🙁
Név: Takács Attila
Kormány: Logitech G25
Avatar
Szabbi97
Hozzászólások: 106
Csatlakozott: 2014.04.15. 17:03
Név: Berényi Szabolcs
Kormány: Logitech MOMO/G25
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: Szabbi97 » 2019.12.03. 09:49

Én egyszer vesztettem 2 tizedet egy lag után. :D
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2019.12.03. 18:26

Takiatika írta: 2019.12.03. 08:49 Én kétszer ütköztem lag miatt az előttem haladóval, egyszercsak eltűnt, majd mikor megjelent, már kocc volt.
Tuti biztos vagyok benne, hogy megtesztek mindent ennek a kijavítására, de míg ez nem oldódik meg, szerintem nem kéne bajnoki versenyt rendezni, mert ez így kiábrándító lesz többeknek🙁
Ez sajnos semmikép sem jó, mert mint minden, ez is csak élesben jelentkezik. Így tudjuk megoldani. No para, meg fogjuk.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2019.12.03. 19:18

Trofeo Abarth festéscsomag V6
Minden pilóta és csapat

http://simcompany.hu/downloads/smc_abarth_V6.rfcmp
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
ecs50
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2019.11.29. 00:02
Név: Elekes Csaba
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: ecs50 » 2019.12.04. 17:17

Szia, majd Pécsvári Laci haveromat is tegyétek be a tagok közé, neki is utaltam. Köszi
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2019.12.05. 10:32

ecs50 írta: 2019.12.04. 17:17 Szia, majd Pécsvári Laci haveromat is tegyétek be a tagok közé, neki is utaltam. Köszi
beraktam, köszi
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Baki
2024 licenszes
Hozzászólások: 752
Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
Tartózkodási hely: elfogyott
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: Baki » 2019.12.08. 22:03

Ideiglenes pontállás Misano után:
Pos. Name Team Imola Monza Misano Vallelunga Autodromo di Mores Red Bull Ring Spa Francorchamps Paul Ricard Zolder Overall Overall with drop 
   R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2   
Gabor Tim Racing Spirit 30 40 30 14 40 40                                     201 157 
Gabor Fodor Racing Spirit 10 30 16 40 15 15                                     129 104 
Balazs Kiss Golden Buffalo Racing 40 14 25 15                                     101 101 
Gabor Laszlo Trofeo Abarth Test Car 1 14 12 21 30 18 30                                     125 99 
Janos Hegyvari SpeedCat Racing 25 13 13 16 30 16                                     117 91 
Tamas Cseh Golden Buffalo Racing 15 25 15 18 25 21                                     119 89 
Gabor Czimer SpeedCat Racing 12 21 16 25                                     84 84 
Patrik Bachrati SpeedCat Racing 18 18 21 21 18                                     100 78 
Roland Pinter 695ac Trofeo Green 40 25                                     70 70 
10 Norbert Serban Golden Buffalo Racing 11 18 14 10 11                                     66 56 
11 Szabolcs Berenyi 500 Gara White 15 14 14                                     64 52 
12 Balazs Lipak 695 MagicGianca Tribute 10 11 13 10                                     48 48 
13 Attila Takacs Racing Spirit 10 12 12                                     60 43 
14 Imre Bende Racing Spirit 11 13 11                                     54 42 
15 Barna Fuzy 500 Prince Heavenly 12                                     45 36 
16 Tom Szamveber Golden Buffalo Racing 12                                     33 33 
17 Balint Kovacs 500 Campovolo Grey 16 16                                     32 32 
18 Marcell Fuzy Trofeo Abarth Test Car 1 10 13                                     24 24 
19 Gergo Gombos 695ac Officina Red 21                                     23 23 
20 Janos Dalanics 695ac SlowMotion Green                                     22 22 
21 Attila Vegh 500 Scorpion Black 11                                     20 20 
22 Csaba Elekes 500 Trofeo Green                                     16 16 
23 Laszlo Pecsvari 500 Trofeo Green                                     14 14 
24 Gilbert Poszmik Squadra corse Fiat 13                                     13 13 
25 Mate Szucs MS Abarth Competizione                                     12 12 
26 Alex Molnar 695ac Legends Blue                                     
27 Gabor Balogh Squadra corse Fiat                                     
28 Tamas Marinka SpeedCat Racing                                     
29 Vegh Attila 500 Scorpion Black                                     
ecs50
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2019.11.29. 00:02
Név: Elekes Csaba
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: ecs50 » 2019.12.10. 01:01

Sziasztok! Én és a csapattársam teljesen újak vagyunk rf2 be. És úgy érezzük, hogy hátrányban vagyunk setupban, főleg hogy esőben soha nem mentünk. Mezőny vége óriási lemaradással lett ennek az eredménye.
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Trofeo Abarth - társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2019.12.10. 10:39

ecs50 írta: 2019.12.10. 01:01 Sziasztok! Én és a csapattársam teljesen újak vagyunk rf2 be. És úgy érezzük, hogy hátrányban vagyunk setupban, főleg hogy esőben soha nem mentünk. Mezőny vége óriási lemaradással lett ennek az eredménye.
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
Szia

Itt most az első kerekes autóról beszélünk, aminek az alap tulajdonsága, hogy akkor gyors, akkor kíméli az első kereket, ha nagyon túlkormányzottá teszed. Azaz szinte a kocsi hátulja indítja meg a kanyarodást és folyamatos lendület autózást kell végrehajtani.
Ez a kisebb teljesítményű autóknál fokozott, de pl egy TCR vagy WTCC autónál már ésszel kell, de az alap ott is ugyanaz. Az Abarth kis teljesítményű, csak a nyomatéka nagy, így csak kigyorsításoknál van kisebb gond.
Az első kerekes autónak erősen túlkormányzott beállítását meg kell tanulni vezetni.

Tehát.

Elől lényegében nagyon le kell puhítani, akár minimumig is. Kerékdőlést addig növelni amíg a lassú kanyarokból való kigyorsítás rovására nem megy.
A trükk a kocsi hátulja.
Keményítsd fel, ha lehet legalább a duplájára mint elől. Nagy kerékdőlést érdemes adni, hogy sodródjon a gyors kanyarokban.
A hátsó kerekesekkel ellentétben itt hátulra is széttartást érdemes adni, kb felét mint elől: pl.: -0,2 / -0,1
A guminyomás legyen hátul magasabb, pl 180 / 220

Időmérőre lehet vadabb beállítást alkalmazni, pl nagyobb széttartásokat és dőléseket. Versenyre érdemes picit feljebb vinni a guminyomást.

Esőben.
Minden ugyanaz, de a kerékdőléseket vidd lejjebb. A fékerőt vidd hátrafelé jelentősen.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 28 vendég