Trofeo Abarth - társalgó
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10725
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Sok lag volt a mai versenyen? Én mindkét futamon sima futamot futottam, nálam talán 1-2 kisebb ugrás-lag volt
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Én kétszer ütköztem lag miatt az előttem haladóval, egyszercsak eltűnt, majd mikor megjelent, már kocc volt.
Tuti biztos vagyok benne, hogy megtesztek mindent ennek a kijavítására, de míg ez nem oldódik meg, szerintem nem kéne bajnoki versenyt rendezni, mert ez így kiábrándító lesz többeknek
Tuti biztos vagyok benne, hogy megtesztek mindent ennek a kijavítására, de míg ez nem oldódik meg, szerintem nem kéne bajnoki versenyt rendezni, mert ez így kiábrándító lesz többeknek
Név: Takács Attila
Kormány: Logitech G25
Kormány: Logitech G25
- Szabbi97
- Hozzászólások: 106
- Csatlakozott: 2014.04.15. 17:03
- Név: Berényi Szabolcs
- Kormány: Logitech MOMO/G25
- Tartózkodási hely: Pécs
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Én egyszer vesztettem 2 tizedet egy lag után.
Hivatásos FOTELDRIVER
"I checked my head, but no one's home..."
NetRally - Élő rally eredmények és videók a versenyekről
KisTuning Design
NetRally SimRacing Garage
"I checked my head, but no one's home..."
NetRally - Élő rally eredmények és videók a versenyekről
KisTuning Design
NetRally SimRacing Garage
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10725
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Ez sajnos semmikép sem jó, mert mint minden, ez is csak élesben jelentkezik. Így tudjuk megoldani. No para, meg fogjuk.Takiatika írta: ↑2019.12.03. 08:49 Én kétszer ütköztem lag miatt az előttem haladóval, egyszercsak eltűnt, majd mikor megjelent, már kocc volt.
Tuti biztos vagyok benne, hogy megtesztek mindent ennek a kijavítására, de míg ez nem oldódik meg, szerintem nem kéne bajnoki versenyt rendezni, mert ez így kiábrándító lesz többeknek
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10725
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Trofeo Abarth festéscsomag V6
Minden pilóta és csapat
http://simcompany.hu/downloads/smc_abarth_V6.rfcmp
Minden pilóta és csapat
http://simcompany.hu/downloads/smc_abarth_V6.rfcmp
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2019.11.29. 00:02
- Név: Elekes Csaba
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Szia, majd Pécsvári Laci haveromat is tegyétek be a tagok közé, neki is utaltam. Köszi
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10725
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
beraktam, köszi
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Ideiglenes pontállás Misano után:
Pos. | Name | Team | Imola | Monza | Misano | Vallelunga | Autodromo di Mores | Red Bull Ring | Spa Francorchamps | Paul Ricard | Zolder | Overall | Overall with drop | ||||||||||||||||||
Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | |||||
1 | Gabor Tim | Racing Spirit | 3 | 30 | 40 | 1 | 30 | 14 | 3 | 40 | 40 | 201 | 157 | ||||||||||||||||||
2 | Gabor Fodor | Racing Spirit | 1 | 10 | 30 | 2 | 16 | 40 | 0 | 15 | 15 | 129 | 104 | ||||||||||||||||||
3 | Balazs Kiss | Golden Buffalo Racing | 4 | 40 | 14 | 3 | 25 | 15 | 0 | 0 | 0 | 101 | 101 | ||||||||||||||||||
4 | Gabor Laszlo | Trofeo Abarth Test Car 1 | 0 | 14 | 12 | 0 | 21 | 30 | 0 | 18 | 30 | 125 | 99 | ||||||||||||||||||
5 | Janos Hegyvari | SpeedCat Racing | 0 | 25 | 13 | 0 | 13 | 16 | 4 | 30 | 16 | 117 | 91 | ||||||||||||||||||
6 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 15 | 25 | 0 | 15 | 18 | 0 | 25 | 21 | 119 | 89 | ||||||||||||||||||
7 | Gabor Czimer | SpeedCat Racing | 5 | 12 | 21 | 0 | 0 | 0 | 5 | 16 | 25 | 84 | 84 | ||||||||||||||||||
8 | Patrik Bachrati | SpeedCat Racing | 0 | 18 | 4 | 0 | 18 | 21 | 0 | 21 | 18 | 100 | 78 | ||||||||||||||||||
9 | Roland Pinter | 695ac Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 5 | 40 | 25 | 0 | 0 | 0 | 70 | 70 | ||||||||||||||||||
10 | Norbert Serban | Golden Buffalo Racing | 0 | 11 | 18 | 0 | 14 | 10 | 2 | 11 | 0 | 66 | 56 | ||||||||||||||||||
11 | Szabolcs Berenyi | 500 Gara White | 0 | 4 | 15 | 0 | 9 | 8 | 0 | 14 | 14 | 64 | 52 | ||||||||||||||||||
12 | Balazs Lipak | 695 MagicGianca Tribute | 0 | 0 | 0 | 4 | 10 | 11 | 0 | 13 | 10 | 48 | 48 | ||||||||||||||||||
13 | Attila Takacs | Racing Spirit | 0 | 8 | 10 | 0 | 12 | 9 | 0 | 12 | 9 | 60 | 43 | ||||||||||||||||||
14 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 6 | 7 | 0 | 11 | 13 | 0 | 6 | 11 | 54 | 42 | ||||||||||||||||||
15 | Barna Fuzy | 500 Prince Heavenly | 0 | 3 | 9 | 0 | 6 | 6 | 0 | 9 | 12 | 45 | 36 | ||||||||||||||||||
16 | Tom Szamveber | Golden Buffalo Racing | 0 | 7 | 6 | 0 | 8 | 12 | 0 | 0 | 0 | 33 | 33 | ||||||||||||||||||
17 | Balint Kovacs | 500 Campovolo Grey | 0 | 16 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 32 | 32 | ||||||||||||||||||
18 | Marcell Fuzy | Trofeo Abarth Test Car 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 10 | 13 | 24 | 24 | ||||||||||||||||||
19 | Gergo Gombos | 695ac Officina Red | 2 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 23 | ||||||||||||||||||
20 | Janos Dalanics | 695ac SlowMotion Green | 0 | 5 | 5 | 0 | 5 | 7 | 0 | 0 | 0 | 22 | 22 | ||||||||||||||||||
21 | Attila Vegh | 500 Scorpion Black | 0 | 9 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 20 | ||||||||||||||||||
22 | Csaba Elekes | 500 Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 8 | 16 | 16 | ||||||||||||||||||
23 | Laszlo Pecsvari | 500 Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 7 | 14 | 14 | ||||||||||||||||||
24 | Gilbert Poszmik | Squadra corse Fiat | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 13 | ||||||||||||||||||
25 | Mate Szucs | MS Abarth Competizione | 0 | 0 | 8 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 | 12 | ||||||||||||||||||
26 | Alex Molnar | 695ac Legends Blue | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 7 | ||||||||||||||||||
27 | Gabor Balogh | Squadra corse Fiat | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
28 | Tamas Marinka | SpeedCat Racing | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
29 | Vegh Attila | 500 Scorpion Black | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
-
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2019.11.29. 00:02
- Név: Elekes Csaba
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Sziasztok! Én és a csapattársam teljesen újak vagyunk rf2 be. És úgy érezzük, hogy hátrányban vagyunk setupban, főleg hogy esőben soha nem mentünk. Mezőny vége óriási lemaradással lett ennek az eredménye.
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10725
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Sziaecs50 írta: ↑2019.12.10. 01:01 Sziasztok! Én és a csapattársam teljesen újak vagyunk rf2 be. És úgy érezzük, hogy hátrányban vagyunk setupban, főleg hogy esőben soha nem mentünk. Mezőny vége óriási lemaradással lett ennek az eredménye.
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
Itt most az első kerekes autóról beszélünk, aminek az alap tulajdonsága, hogy akkor gyors, akkor kíméli az első kereket, ha nagyon túlkormányzottá teszed. Azaz szinte a kocsi hátulja indítja meg a kanyarodást és folyamatos lendület autózást kell végrehajtani.
Ez a kisebb teljesítményű autóknál fokozott, de pl egy TCR vagy WTCC autónál már ésszel kell, de az alap ott is ugyanaz. Az Abarth kis teljesítményű, csak a nyomatéka nagy, így csak kigyorsításoknál van kisebb gond.
Az első kerekes autónak erősen túlkormányzott beállítását meg kell tanulni vezetni.
Tehát.
Elől lényegében nagyon le kell puhítani, akár minimumig is. Kerékdőlést addig növelni amíg a lassú kanyarokból való kigyorsítás rovására nem megy.
A trükk a kocsi hátulja.
Keményítsd fel, ha lehet legalább a duplájára mint elől. Nagy kerékdőlést érdemes adni, hogy sodródjon a gyors kanyarokban.
A hátsó kerekesekkel ellentétben itt hátulra is széttartást érdemes adni, kb felét mint elől: pl.: -0,2 / -0,1
A guminyomás legyen hátul magasabb, pl 180 / 220
Időmérőre lehet vadabb beállítást alkalmazni, pl nagyobb széttartásokat és dőléseket. Versenyre érdemes picit feljebb vinni a guminyomást.
Esőben.
Minden ugyanaz, de a kerékdőléseket vidd lejjebb. A fékerőt vidd hátrafelé jelentősen.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég