USF2000 rF2 - Alapkiírás

Már véget ért bajnokságot topicjai
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 8524
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G27
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

USF2000 rF2 - Alapkiírás

HozzászólásSzerző: emerico » 2016.12.27. 15:26

Alapkiírás

rFactor 2
Az USF2000 Amerikában olyan, mint nálunk a Formula3. Nevelő széria, gyors, de nem túl erős formula autókkal.
A mod messze a legjobb gyári mod, ami eddig megjelent.

Kerekek használata, boxkiállás:
A versenyek sprint futamok. Kiállás nem kötelező, nem is javasolt.

Büntetések változnak!:
MINDEN FUTAM RAJTJÁT VISSZANÉZZÜK! Ettől függetlenül óvást adjatok le.
A SIMCO alapszabályához képest az időbüntetések súlya változik. Az első körös rajtbalesetek okozása 30mp időbüntetés minden esetben.
Azon esetben, ha valaki nem fejezi be a futamát, a büntetését a következő versenyén súlyként kapja meg. pl: 30 mp büntetés > 30 kg plusz súly

Sportszabályok:
A SIMCO szabálykönyv van érvényben.

Előzési kísérlet:
Előzési kísérletnek tekintjük, ha a támadó versenyző első tengelye előrébb van a védekező hátsó tengelyénél még a fékezés megkezdése előtt. Ilyen esetben már kötelező egy autó helyet hagyni a támadó versenyzőnek. Fokozott figyelmet várunk el a védekezőktől, a "ráfordulásos" eseteket is büntetjük.

Erőszakos, agresszív vezetés:
Az olyan előzéseket, ahol a támadó és védekező között kontaktus van, óvni lehet. Egy versenyen minimum 2 ilyen előzést kell óvni, ezt már túlzott agresszivitásnak tekintjük.

Studio397 USF2000 + SIMCO skinpack
https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... jlFYUlZNWM
Teljesen megegyezik az eredetivel, csak skin kiegészítés.

Csak a Championship verziójú autók használhatóak!

Template:
https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... GVmS3gyZ28
(leadás PSD-ben)

Időmérés:
Szabálytalan mért körök óvhatóak. Az admin szúrópróba szerűen ellenőrzi az időméréseket, így sok szabálytalanság elkerülheti a figyelmét.

Futam elemzések:
Óvásra létrehozott topicban kell óvni, de az nem vitafórum. Az elemzés ellen panaszt 24 órán belül lehet tenni, az elemzések topic-jában.

Időbüntetések:
Szabálytalan mért kör: 5 mp / szabálytalanság
Kilökés, jelentős előnyszerzéssel járó szabálytalanság: 10 mp
Erőszakos, agresszív vezetés: 30 mp
Rajtbaleset okozása: 30 mp
Előzési kísérlet blokkolása: 10 mp
Leszorítás, kisebb lökdösődés, ami 1 pozíció vesztéssel jár: 5mp
Kilökés, durva szabálytalanság: 30 mp
További szabálytalanságok: 10mp

Időjárás: Valós időjárás.

Versenynaptár / valós naptár alapján:
2017. január 9. Road America https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... jctUGZUc0E
2017. január 23. Barber Motorsport Park https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... VR2X2JueVE
2017. február 6. Indianapolis http://world3.rfactor.net/dl/rf2/rfcmp/ ... v170.rfcmp
2017. február 20. Mid-Ohio https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... k85TG5UcnM
2017. március 6. Laguna Seca https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... mtucndZZkE
2017. március 20. Austin https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... HA2Mm1QMGs
2017. április 3. Nola https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... lI2MHNLRXc
2017. április 17. Sonoma https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... 0VXaERLLTA

Versenykiírás:
Segítségek: kuplung
Nézet: szabad
Meghibásodás: normál
Fogyasztás: normál
Gumikopás: normál
Sérülés: 50%

20:00 - 20:20 - Időmérés / 20 perc
20:20 - 20:25 - bemelegítés / 5 perc
20:25 - 20:55 - 1. verseny / 20 perc
21:05 - 21:30 - 2. verseny / 30 perc / első 8 fordított sorrendben

Indulás feltétele: minimum 20 kör a hotlaps-on az időmérő megkezdéséig / szabályzatunk ismerete

Pontozás:
Időmérés: 6 4 3 2 1
Verseny 1: 40 35 31 28 26 25 24 .. 1
Verseny 2: 50 40 35 31 28 26 25 .. 1

Futam befejezése: 0

A bajnokságban két legrosszabb futam eldobható (kiesés, nem indulás is számít)

Handicap:
nincs

Csapatbajnokság: A futamokon 2 legjobb csapattag eredménye számít.

Szerver:
! SIMCO (USF2000)
Pass: usa
******************************************
Emerico - Head of SIMCo

Vissza: “Archívum, régi bajnokságok”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég