Porsche Supercup 2016 - társalgó
-
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015.10.14. 19:47
- Név: Egervári Gergely
- Kormány: Logitech G27
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
A mai futamot ki kell hagyjam, sajnálom! Sikeres futamot a többieknek!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
2016.08.22 - Circuit of the Americas (Austin) https://mega.nz/#!nd9TmLbb!nu3sgf4n-M58 ... 4Z_f_hdI2E
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
Sikeresen elkészültem a pontszámító alkalmazás következő verziójával. Még nem teljes és lehetnek benne hibák is, azonban itt a Porsche SuperCup Spa-Francorchamps utáni eredménye. Monza kicsit később érkezik majd.
Pos. | Name | Team | Barcelona | Monaco | Red Bull Ring | Silverstone | Hungaroring | Hockenheim | Spa-Francorchamps | Overall | Overall with drop | ||||||||||||||
Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | |||||
1 | Balazs Kiss | Golden Buffalo Racing | 2 | 50 | 35 | 3 | 40 | 24 | 4 | 50 | 15 | 6 | 40 | 28 | 4 | 40 | 40 | 0 | 0 | 35 | 3 | 23 | 31 | 473 | 458 |
2 | Milan Siran | Racing Spirit | 4 | 35 | 23 | 6 | 50 | 35 | 3 | 40 | 8 | 3 | 35 | 35 | 6 | 50 | 26 | 0 | 0 | 0 | 6 | 40 | 28 | 433 | 433 |
3 | Mark Holdampf | Golden Buffalo Racing | 0 | 28 | 31 | 4 | 35 | 0 | 0 | 28 | 35 | 0 | 28 | 24 | 1 | 31 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | 40 | 344 | 344 |
4 | Patrik Salamon | 11AUS INCA Motorsports | 0 | 0 | 0 | 1 | 28 | 28 | 0 | 22 | 23 | 0 | 18 | 19 | 0 | 35 | 28 | 6 | 50 | 26 | 1 | 31 | 12 | 328 | 328 |
5 | Gabor Tim | Racing Spirit | 3 | 40 | 40 | 0 | 0 | 0 | 6 | 26 | 40 | 4 | 50 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 50 | 11 | 314 | 314 |
6 | Patrik Bachrati | Team Anime Cat | 0 | 3 | 10 | 0 | 24 | 13 | 2 | 23 | 26 | 0 | 25 | 26 | 0 | 26 | 31 | 4 | 0 | 20 | 2 | 35 | 25 | 295 | 292 |
7 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 22 | 26 | 0 | 22 | 26 | 0 | 20 | 31 | 0 | 22 | 23 | 0 | 15 | 21 | 3 | 28 | 21 | 0 | 18 | 17 | 315 | 283 |
8 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 21 | 21 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 25 | 0 | 23 | 25 | 2 | 31 | 31 | 0 | 19 | 22 | 262 | 262 |
9 | Janos Hegyvari | Team Anime Cat | 0 | 11 | 17 | 0 | 20 | 15 | 0 | 5 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 23 | 0 | 35 | 28 | 0 | 22 | 23 | 242 | 242 |
10 | Peter Lengyel | Team Anime Cat | 0 | 18 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 24 | 0 | 19 | 21 | 0 | 20 | 15 | 0 | 24 | 40 | 0 | 0 | 0 | 220 | 220 |
11 | Istvan Mikle | Neova Racing | 1 | 14 | 24 | 0 | 18 | 22 | 0 | 24 | 19 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 25 | 0 | 20 | 15 | 217 | 217 |
12 | Daniel Mihalik | Neova Racing | 0 | 0 | 22 | 0 | 31 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 11 | 0 | 28 | 24 | 1 | 40 | 23 | 0 | 0 | 0 | 215 | 215 |
13 | M. David Falasca | ARG Team | 0 | 19 | 12 | 0 | 23 | 10 | 0 | 16 | 17 | 0 | 20 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 22 | 0 | 12 | 21 | 212 | 212 |
14 | Attila Takacs | 11AUS Team BRM | 0 | 17 | 15 | 0 | 0 | 8 | 0 | 14 | 13 | 0 | 15 | 16 | 0 | 21 | 17 | 0 | 23 | 24 | 0 | 15 | 19 | 217 | 209 |
15 | Roland Pinter | Racing Spirit | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 35 | 28 | 2 | 31 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 26 | 185 | 185 |
16 | Balint Kovacs | 12SC Haribo Racing Team | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 | 0 | 10 | 0 | 0 | 24 | 20 | 2 | 22 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 18 | 159 | 159 |
17 | Barna Fuzy | Caterpillar Team | 0 | 9 | 6 | 0 | 13 | 0 | 0 | 7 | 12 | 0 | 9 | 10 | 0 | 14 | 16 | 0 | 20 | 18 | 0 | 17 | 14 | 165 | 159 |
18 | Gabor Laszlo | Golden Buffalo Racing | 0 | 23 | 20 | 0 | 26 | 31 | 0 | 31 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 156 | 156 |
19 | Robert Philip | Fanat-x Racing | 0 | 12 | 13 | 0 | 15 | 21 | 0 | 18 | 21 | 0 | 21 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 133 | 133 |
20 | Nemes Zsolt | 12FRA Sebastien Loeb Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 20 | 0 | 13 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 16 | 0 | 0 | 0 | 111 | 111 |
21 | Gergely Egervari | Padtars Racing Team | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | 35 | 110 | 110 |
22 | Daniel Wizner | 13ASIA Team Jebsen | 0 | 31 | 9 | 2 | 21 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 103 | 103 |
23 | Karoly Szalai | Caterpillar Team | 0 | 4 | 7 | 0 | 17 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 16 | 96 | 96 |
24 | Daniel Vereczi | Team Anime Cat | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 26 | 22 | 3 | 24 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 96 | 96 |
25 | Miklos Gal | Exiles Motorsport | 0 | 26 | 19 | 0 | 25 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 90 | 90 |
26 | Zoltan Vona | Fanat-x Racing | 0 | 13 | 11 | 0 | 16 | 12 | 0 | 12 | 11 | 0 | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 88 | 88 |
27 | Laszlo Harsanyi | Tinkoff Motorsport | 0 | 24 | 25 | 0 | 0 | 23 | 1 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 86 | 86 |
28 | Istvan Antal | 11SCA Xlander Racing | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 16 | 0 | 12 | 15 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 85 | 85 |
29 | Daniel Dibusz | 12GB Team Parker Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 14 | 0 | 7 | 0 | 0 | 16 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 | 84 | 84 |
30 | Zoltan Szabo | 10ME Al Faisal Racing Team | 0 | 5 | 5 | 0 | 0 | 9 | 0 | 4 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 22 | 17 | 0 | 14 | 0 | 84 | 84 |
31 | Janos Dalanics | 11ITA Ebimotors | 0 | 8 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 19 | 0 | 0 | 10 | 77 | 77 |
32 | Nagy Zoltan | 10JAP Team Garmin | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 11 | 0 | 9 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 72 | 72 |
33 | Csaba Kiss | 13ASIA Nexus Racing | 0 | 25 | 28 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 65 | 65 |
34 | Szabolcs Berenyi | NetRally SimRacing Garage | 0 | 10 | 0 | 0 | 11 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 13 | 62 | 62 |
35 | Janos Ipolyi | Fanat-x Racing | 0 | 6 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 | 20 | 61 | 61 |
36 | Attila Vegh | 13ASIA Team Eagle | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 18 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 | 50 |
37 | Laszlo Csorosz | 12SC Lechner Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 24 | 45 | 45 |
38 | Imre Balog | 12GER FE Racing by Land Motorsport | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | 44 |
39 | Csongor Csupor | Fanat-x Racing | 0 | 16 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 9 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | 44 |
40 | Gabor Daniel | 12ITA Ebimotors | 0 | 15 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 | 29 |
41 | Szilard Nagy | 13ASIA Team Flatsix Asia | 0 | 7 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 23 |
42 | attila vegh | 13ASIA Team Eagle | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 20 |
43 | Mogyorosi Daniel | Exiles Motorsport | 0 | 1 | 0 | 0 | 10 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | 18 |
44 | Zoltan Nagy | 10JAP Team Garmin | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
45 | Imre Migacs | Tinkoff Motorsport | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
46 | Gabor Czimer | 11AUS McElrea Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
47 | Daniel Erdelyi | 12FRA Ange Barde Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- szaboz
- Hozzászólások: 467
- Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
Sajnos ma este a rajtig nem érek haza...
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
Itt reagálnék az óvás topikra:
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.Milán írta: Úgy kerültél elém és tudtál megelőzni, hogy levágtad a kanyart és elhagytad a pályát, majd a pálya széléről bevágódtál elém és nem hagytál helyet, próbáltam lejjebb menni, de nem volt hely és összeértünk.
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
- Milán
- Hozzászólások: 268
- Csatlakozott: 2011.09.14. 13:04
- Név: Sirán Milán
- Kormány: Logitech G27
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
Féktávon egymás mellett voltunk, azért kerültél előrébb mert későn fékeztél, de ezáltal a kanyart sem tudtad bevenni így vagy szélesítesz vagy megfékezed amivel lendületet vesztettél volna és elmentem volna melletted, ehelyett inkább átvágtad a kanyart. Nem csapódtál vissza, de helyet nem hagytál nekem, le kellett mennem a pályáról, hogy ne érjünk össze, majd mikor már el kezdtél a kanyarra rákanyarodni én már teljesen kint voltam, elvettem, fékeztem de már késő volt.Cselt írta:Itt reagálnék az óvás topikra:
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.Milán írta: Úgy kerültél elém és tudtál megelőzni, hogy levágtad a kanyart és elhagytad a pályát, majd a pálya széléről bevágódtál elém és nem hagytál helyet, próbáltam lejjebb menni, de nem volt hely és összeértünk.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
a results file alapján a 9. körödben gyorsabb voltál 1 tízezreddel mint az 5.-ben.Milán írta:Az 5. körömben (CT503 kezdődik) értem el 2.06.296 ebben a körben nem volt vágás, amit írtál kört (9.kör és szélesítés is volt) ezredre ugyanannyit mentem, viszont akkor már megvolt a jobb köröm tehát annak kéne számítania amit először futsz...freakyo írta:időmérőn
Óvom Sirán Milánt vágásért -1053ct
results alapján ez a köre volt a leggyorsabb
Milán, jó múltkor is 2 verziót mondtál a mi esetünknél, hogy hogy láttad a szitunkat. Egyszer így máskor meg máshogy látod a saját véleményed, szempontod. Most írásban is megcsináltad ezt.Milán írta:Féktávon egymás mellett voltunk, azért kerültél előrébb mert későn fékeztél, de ezáltal a kanyart sem tudtad bevenni így vagy szélesítesz vagy megfékezed amivel lendületet vesztettél volna és elmentem volna melletted, ehelyett inkább átvágtad a kanyart. Nem csapódtál vissza, de helyet nem hagytál nekem, le kellett mennem a pályáról, hogy ne érjünk össze, majd mikor már el kezdtél a kanyarra rákanyarodni én már teljesen kint voltam, elvettem, fékeztem de már késő volt.Cselt írta:Itt reagálnék az óvás topikra:
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.Milán írta: Úgy kerültél elém és tudtál megelőzni, hogy levágtad a kanyart és elhagytad a pályát, majd a pálya széléről bevágódtál elém és nem hagytál helyet, próbáltam lejjebb menni, de nem volt hely és összeértünk.
Az óvás topicba azt írtad, hogy bevágódott cselt eléd, most meg azt mondod, hogy nem. nah akkor most mi van? Hogy látod a szitut?
Én, ahogy látom, nem volt köteles helyet hagyni neked, mert nem voltál mellette ahogy értettek a jobbosba ahol megforgattad. Miért hagyjon helyet neked ha nem vagy mellette, sőt...?
Egyébként a pedál mozdulatokból látszik, hogy mielőtt elvetted volna adtál egy kövér gázt, hogy még azon a fél méteres helyre betold a kocsid cselt mellé, csak láttad, hogy eredménytelen lesz és elvetted.
Ez nem személyes. Ez üzleti ügy
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- Milán
- Hozzászólások: 268
- Csatlakozott: 2011.09.14. 13:04
- Név: Sirán Milán
- Kormány: Logitech G27
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
freakyo írta:a results file alapján a 9. körödben gyorsabb voltál 1 tízezreddel mint az 5.-ben.Milán írta:Az 5. körömben (CT503 kezdődik) értem el 2.06.296 ebben a körben nem volt vágás, amit írtál kört (9.kör és szélesítés is volt) ezredre ugyanannyit mentem, viszont akkor már megvolt a jobb köröm tehát annak kéne számítania amit először futsz...freakyo írta:időmérőn
Óvom Sirán Milánt vágásért -1053ct
results alapján ez a köre volt a leggyorsabb
Milán, jó múltkor is 2 verziót mondtál a mi esetünknél, hogy hogy láttad a szitunkat. Egyszer így máskor meg máshogy látod a saját véleményed, szempontod. Most írásban is megcsináltad ezt.Milán írta:Féktávon egymás mellett voltunk, azért kerültél előrébb mert későn fékeztél, de ezáltal a kanyart sem tudtad bevenni így vagy szélesítesz vagy megfékezed amivel lendületet vesztettél volna és elmentem volna melletted, ehelyett inkább átvágtad a kanyart. Nem csapódtál vissza, de helyet nem hagytál nekem, le kellett mennem a pályáról, hogy ne érjünk össze, majd mikor már el kezdtél a kanyarra rákanyarodni én már teljesen kint voltam, elvettem, fékeztem de már késő volt.Cselt írta:Itt reagálnék az óvás topikra:
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.
Az óvás topicba azt írtad, hogy bevágódott cselt eléd, most meg azt mondod, hogy nem. nah akkor most mi van? Hogy látod a szitut?
Én, ahogy látom, nem volt köteles helyet hagyni neked, mert nem voltál mellette ahogy értettek a jobbosba ahol megforgattad. Miért hagyjon helyet neked ha nem vagy mellette, sőt...?
Egyébként a pedál mozdulatokból látszik, hogy mielőtt elvetted volna adtál egy kövér gázt, hogy még azon a fél méteres helyre betold a kocsid cselt mellé, csak láttad, hogy eredménytelen lesz és elvetted.
Ez nem személyes. Ez üzleti ügy
Igen a bevágódás túlzás kifejezés azért írtam utólag, hogy nem csapódott be, de az hogy visszajött elém úgy hogy átvágta a pályát és a pálya széléről jött be elém az tény. Szóval nem azt mondtam, hogy nem jött be elém hanem finomítottam magam..
Azért kéne helyet hagyni, mivel ott vagyok másrészről meg szabálytalanul előzött meg és tért vissza a pályára úgy mintha ott sem lennék. Ha megnézed az én belső nézetemet azt látod, hogy ott vagyok mellette mikor visszatér. Azért volt a kövér gáz, hogy stabil legyen az autó és igen próbáltam ott lenni gondolva arra, hogy helyet hagy nekem amit kellett volna, de mikor láttam, hogy hirtelen befordítja az autót jobbra és lekényszerültem már elvettem de már késő volt.
Amúgy meg miféle jó múltkori estről is van szó?
Tudom, hogy a csapatbajnokira mentek de "khmm" a Golden Buffalo Racing-nek a népszerűsége csökken és mennek el a szurkolók..:DDD
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 28 vendég