BTCC rFactor2 v0.82
- zsnemes
- Hozzászólások: 124
- Csatlakozott: 2010.12.26. 11:49
- Név: Nemes Zsolt
- Kormány: g27
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC rFactor2 v0.67
A Honda Doningtonhoz képest instabilabb lett, a Chevi ehhez képest jobban kezelhető, a Honda 3-as hátsó szárnnyal stabilizálódott valamennyire.
A fékek mindkét kocsinál 3 kör után "bekapósak" lettek.
A pályát szegélyező terelőbolyának ha neki mentem tönkre ment a motor (Honda).
A fékek mindkét kocsinál 3 kör után "bekapósak" lettek.
A pályát szegélyező terelőbolyának ha neki mentem tönkre ment a motor (Honda).
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10703
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC rFactor2 v0.67
Oks, letesztelem
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10703
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC rFactor2 v0.67
Teljesen jó a Honda, mindegyikkel mentem alap setupon, ami azonos, és persze picit fickósabb, mert rövidebb, de előrébb tolt fékerővel totál ugyanaz mint a többi. Fékek nem bekapósak, mentem egy fél távot, semmi extra csak nagyobb hűtés kellhet, aki vadul megy. A motor felrobbantást látom, javítom.zsnemes írta:A Honda Doningtonhoz képest instabilabb lett, a Chevi ehhez képest jobban kezelhető, a Honda 3-as hátsó szárnnyal stabilizálódott valamennyire.
A fékek mindkét kocsinál 3 kör után "bekapósak" lettek.
A pályát szegélyező terelőbolyának ha neki mentem tönkre ment a motor (Honda).
Fontos, javítások között ne ugyanazokat a setupokat használjátok hanem az alapot, abból induljatok ki, azt elég jól belőttem.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10703
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC rFactor2 v0.67
A BMW (67b) és a Honda (67f) frissült!
A BMW-nek nagy volt a légellenállása a Honda furcsa elfüstöléseit pedig megoldottam.
A BMW-nek nagy volt a légellenállása a Honda furcsa elfüstöléseit pedig megoldottam.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10703
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC rFactor2 v0.75
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10703
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC rFactor2 v0.82
BTCC rFactor2 v0.82
https://mega.nz/#F!KBtigaaJ!X0AoIDUfCeHgeqz_2aMTxg
Általános:
A Soft és Hard gumi között kisebb a tapadás különbség.
Elsőkerekes autóknak kiszámíthatóbb a hátulja gyors kanyarokban.
Elsőkerekes autóknak nem emelkedik el egyszerre a hátsó két kereke.
Grafika: FPS növelés, méretek csökkentése
Hang: összevont hangok, FPS növelés
BMW: Csökkentett légellenállás. Esős gumi kontrolálhatóbb.
Ford: Csökkentett motorháztető tükröződés.
https://mega.nz/#F!KBtigaaJ!X0AoIDUfCeHgeqz_2aMTxg
Általános:
A Soft és Hard gumi között kisebb a tapadás különbség.
Elsőkerekes autóknak kiszámíthatóbb a hátulja gyors kanyarokban.
Elsőkerekes autóknak nem emelkedik el egyszerre a hátsó két kereke.
Grafika: FPS növelés, méretek csökkentése
Hang: összevont hangok, FPS növelés
BMW: Csökkentett légellenállás. Esős gumi kontrolálhatóbb.
Ford: Csökkentett motorháztető tükröződés.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 14 vendég