Mint kiderült dolgoznom kell, de majd megpróbálom úgy intézni, hogy békén hagyjanak egy kicsit az adás idejéig.freakyo írta:freakyo írta:PSRL (magyar)
"
PSRL Endurance Series első adása - 2012.02.23 - csütörtökön - 20.00 -tól
Szeretnénk minél több csapatvezetőt meghívni beszélgetni az elkövetkezendő szezonról.Tesztbajnokság végeredménye - mely pilóták/csapatok nyertek FREE indulási jogot.
További témák:
Elengedés "állandó téma"
Elő B.T. tevékenysége
Verseny közbeni óvások
Lámpák fények használata
Előzési pontok kijelölése illetve tiltása"
Jó lenne, ha a P2es csapatból is jönne egy ember. Én Zsoltira vagy Norbira gondoltam, mivel ők voltak az előző szezonban is. Bence még újonc az enduranszban.
1 nappal eltolták. Én ezen nem tudok résztvenni. Zsolti te igen?
PSRL Endurance Series első adása - 2012.02.24 - Péntek - 20.00 -tól
MAGYAR Endurance Társalgó
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2009.06.15. 13:53
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
Név: Kaszap Zsolt
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2009.06.15. 13:53
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
Voltam a megbeszélésen, a tv adás elméletileg elérhető a simsporttv-n. Érdemes mindenkinek megnézni, de a lényeget megpróbálom leírni.
Kisebb kategóriás autók az íven haladva várják meg az előzést. Nem szabad cikázni vagy semmilyen hirtelen irányváltást tenni.
Spa-i pályán két helyen tiltva van az előzés. Elméletileg felfestett piros vonal jelzi a határ elejét és zöld a végét.
Minden versenyző küldjön majd egy fényképet magáról.
Lámpát csak max lekörözés elött szabad használni. Túlzott villogtatást az élő BT bünteti. Egyébként Simco-tól is várnak BT tagot, aki nem lehet versenyző.
Verseny közben a PSRL TS-en a BT-nél óvást lehet benyújtani az eset után 2 körrel.
GT kocsikba bekerül egyenlőre teszt jelleggel fékerő állíthatósága, mert állítólag túl hamar blokkol.
Szabályzat a fórumban közzé lesz téve és minden versenyzőnek láttamozni kell.
Az adás után még beszélgettünk és két dolog kimaradt.
A P1-es csapat megnyerte a teszt bajnokságot kategóriájukban, így nekik nem kell a nevezési díjjat befizetni.
Zytekünk ellen sok panasz érkezett, hogy túl gyors(?), ezért man_ -ék letesztelik és lehet, hogy súlyt kapunk. Majd meglátjuk.
Jövő héten ezért 1 órás tesztfutam lesz. A napról nemsokára szavazni is lehet.
Kisebb kategóriás autók az íven haladva várják meg az előzést. Nem szabad cikázni vagy semmilyen hirtelen irányváltást tenni.
Spa-i pályán két helyen tiltva van az előzés. Elméletileg felfestett piros vonal jelzi a határ elejét és zöld a végét.
Minden versenyző küldjön majd egy fényképet magáról.
Lámpát csak max lekörözés elött szabad használni. Túlzott villogtatást az élő BT bünteti. Egyébként Simco-tól is várnak BT tagot, aki nem lehet versenyző.
Verseny közben a PSRL TS-en a BT-nél óvást lehet benyújtani az eset után 2 körrel.
GT kocsikba bekerül egyenlőre teszt jelleggel fékerő állíthatósága, mert állítólag túl hamar blokkol.
Szabályzat a fórumban közzé lesz téve és minden versenyzőnek láttamozni kell.
Az adás után még beszélgettünk és két dolog kimaradt.
A P1-es csapat megnyerte a teszt bajnokságot kategóriájukban, így nekik nem kell a nevezési díjjat befizetni.
Zytekünk ellen sok panasz érkezett, hogy túl gyors(?), ezért man_ -ék letesztelik és lehet, hogy súlyt kapunk. Majd meglátjuk.
Jövő héten ezért 1 órás tesztfutam lesz. A napról nemsokára szavazni is lehet.
Név: Kaszap Zsolt
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
ajj, de birom, mikor a leleményességet büntetik...TerranceG írta: Zytekünk ellen sok panasz érkezett, hogy túl gyors(?), ezért man_ -ék letesztelik és lehet, hogy súlyt kapunk. Majd meglátjuk.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
kösz, hogy ott voltál
kisebb kategóriás autónak az íven maradás a legjobb
"Verseny közben a PSRL TS-en a BT-nél óvást lehet benyújtani az eset után 2 körrel." Ez kicsit impossibruu, ha pont olyanok vannak tsen, akik csak versenyeznek és nincs plusz ember akit át tudunk küldeni a másik tsre
Fénykép tőlünk már van ahogy láttam be is mutatták
GT kocsis fékerő állítás szerintem felesleges úgy kell beállítani az autót, hogy jó legyen. Bár ez engem nagyon nem (fog) érint(eni).
Zyteket én is teszteltem, Kuncinak leírtam a véleményem amikor fent volt ő is a szerón. Szerintem olyan durván nem gyors, acurával max 1-2 tizedet ha kaptam.
A P2es csapat díját akkor intézzétek a GT-t meg elméletileg Szatócs fogja.
A többi korrekt
kisebb kategóriás autónak az íven maradás a legjobb
"Verseny közben a PSRL TS-en a BT-nél óvást lehet benyújtani az eset után 2 körrel." Ez kicsit impossibruu, ha pont olyanok vannak tsen, akik csak versenyeznek és nincs plusz ember akit át tudunk küldeni a másik tsre
Fénykép tőlünk már van ahogy láttam be is mutatták
GT kocsis fékerő állítás szerintem felesleges úgy kell beállítani az autót, hogy jó legyen. Bár ez engem nagyon nem (fog) érint(eni).
Zyteket én is teszteltem, Kuncinak leírtam a véleményem amikor fent volt ő is a szerón. Szerintem olyan durván nem gyors, acurával max 1-2 tizedet ha kaptam.
A P2es csapat díját akkor intézzétek a GT-t meg elméletileg Szatócs fogja.
A többi korrekt
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
A P2 zytec magasan a P2 legjobbja. Mással nem is nagyon van értelme indulni ha így marad. Akkor pedig márkakupa elé nézünk.jegember95 írta:ajj, de birom, mikor a leleményességet büntetik...TerranceG írta: Zytekünk ellen sok panasz érkezett, hogy túl gyors(?), ezért man_ -ék letesztelik és lehet, hogy súlyt kapunk. Majd meglátjuk.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
Most meg ez veszi el a kedvem az egésztől, mert egy héttel a verseny elött még mindig nem tudom, milyen autóra számithatok a versenyen
sztem már nem kéne belepiszkáklni spa elött, meg kéne nézni, h 6 órán keresztül mik az erőviszonyok, és max. ha szükséges, majd a kövi futamra változtatni, mert nekem spa elött már nem kéne a huza-vona
egy biztos, ha normálisan le van tesztelve minden kocsi, ezt el lehetett vna kerülni
sztem már nem kéne belepiszkáklni spa elött, meg kéne nézni, h 6 órán keresztül mik az erőviszonyok, és max. ha szükséges, majd a kövi futamra változtatni, mert nekem spa elött már nem kéne a huza-vona
egy biztos, ha normálisan le van tesztelve minden kocsi, ezt el lehetett vna kerülni
- Szatocs
- Hozzászólások: 1647
- Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
- Név: Pethe Szabolcs
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
Freak, majd egy linket aggyá' már légyszi, hogy lássam, hova kell utalni. Na meg mennyit.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
Igen, de ez sajna nem történt meg.jegember95 írta: ha normálisan le van tesztelve minden kocsi, ezt el lehetett vna kerülni
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2009.06.15. 13:53
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
Endurance TV : http://www.youtube.com/watch?v=ds9FdZMv ... r_embedded
Név: Kaszap Zsolt
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo
Biztos, hogy kell az a zytek? Mivan ha túl lesz súlyozva vagy nem lesz eléggé súlyozva?
Én nem érzek durva különbséget az acura meg a zytek között, sőt lehet a porse meg annyival lassabb az acuránál... mint a zyteknél az acura, hiába kapta meg ugyan azt az erőforrást (ami gyengébb az elődjénél).
Ez kicsit orosz rulett. Lehet pályafüggő is. Mert bahrainbe pont, hogy 3 tizeddel maradtam el az acurától.
Enduranszon meg nem az az 1-2 tized fog jelenteni.
Az autókat több pályán is ki kell próbálni, és ezt mondhatom "autó választás" és "autók közelebb húzásának / fizika állításának" a területéről is.
Acurával is lehet ugyanazt az időt hozni mint a zytekkel. Alap setuppal néztem mind a 2 kocsit, erőlködni se kell az acurával.
Bár lehet jobb ötlet ha ki lenne véve a zytek. Látom már előre, bármi fog történni, egyik félnek nem fog tetszeni a dolog.
Én nem érzek durva különbséget az acura meg a zytek között, sőt lehet a porse meg annyival lassabb az acuránál... mint a zyteknél az acura, hiába kapta meg ugyan azt az erőforrást (ami gyengébb az elődjénél).
Ez kicsit orosz rulett. Lehet pályafüggő is. Mert bahrainbe pont, hogy 3 tizeddel maradtam el az acurától.
Enduranszon meg nem az az 1-2 tized fog jelenteni.
Az autókat több pályán is ki kell próbálni, és ezt mondhatom "autó választás" és "autók közelebb húzásának / fizika állításának" a területéről is.
Acurával is lehet ugyanazt az időt hozni mint a zytekkel. Alap setuppal néztem mind a 2 kocsit, erőlködni se kell az acurával.
Bár lehet jobb ötlet ha ki lenne véve a zytek. Látom már előre, bármi fog történni, egyik félnek nem fog tetszeni a dolog.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég