Lehet én voltam az,de se kék zászló se semmi csak ott teremtél mögöttem.Elengedtelek volna simán hisz sok kört kaptam.Bocs ha én voltam.freakyo írta:hát ezt most már nem hiszem el ... pole pozíció már ha lehet annak hívni ezen a pályát az 1. rajthelyet ..............
egy két kisebb hiba váltásnál, meg egy valamivel nagyobb burulás, de még vezetek erre jön egy lekörözött cél egyenesbe 1. kanyar féktávján nem akartam neki menni fékezek izombol erre a bal oldalt kiálló kis sz*rnak neki megyek és bal defekt 2körrel a vége előtt, 20secces előnnyel bejöttem a boxba hátha a végén még valaki rám óvott volna h 3 kerékkel megyek be a célba...-.-
vége rohadt siralmas volt
edit: ez egy fos pálya sztem 07. 2010.október 25. Hétfő - Brand Hatch Indy legyen inkább macau
2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Lassan az Evo megy a kukába, a mai már dráma volt, tényleg totálisan kibogózhatatlan hogy mikre ad büntetéseket. Az utolsó két futam olyan pályán lesz, ahol ilyen nem fordulhat elő.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Hogy a tökömbe lehet ilyen bugos egy gyári pálya?
Nem kaptam hatszori reconnect után sem depot XD
Az aszfaltról indultam, hátha azért csoda történik.
Persze féltávos kerékcserénél megálltam a kiírt helyen, de semmi sem történt. Majd csúszkáló autóval kaptam egy stopandgot, amire persze hiába mentem be és álltam meg, nem múlt el. Aztán még 1 defektet is, szóval fel is adtam!
Ilyen szerencsétlen versenyem még sosem volt
És sorry Bika, hogy beléd rongyoltam az első kör végén a célegyenesben, épp szélárnyékból bújtam ki, valaki seggéből, és szempillantás alatt, ott voltál előttem.
Nem kaptam hatszori reconnect után sem depot XD
Az aszfaltról indultam, hátha azért csoda történik.
Persze féltávos kerékcserénél megálltam a kiírt helyen, de semmi sem történt. Majd csúszkáló autóval kaptam egy stopandgot, amire persze hiába mentem be és álltam meg, nem múlt el. Aztán még 1 defektet is, szóval fel is adtam!
Ilyen szerencsétlen versenyem még sosem volt
És sorry Bika, hogy beléd rongyoltam az első kör végén a célegyenesben, épp szélárnyékból bújtam ki, valaki seggéből, és szempillantás alatt, ott voltál előttem.
- Szatocs
- Hozzászólások: 1647
- Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
- Név: Pethe Szabolcs
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Én meg jól bemákoltam a versenyt.
Rajtom jól sikerült, csak nem tudom már ki, Mugen vagy Night rátolt a falra, így nem tudtam kikeveredni a sűrűből. Érdekes rajtfelállás volt.
Aztán Tomievo mögött kacsáztam, majd Fitti került elém, köszönhetően a hibájának. 3 kör múlva a padkán megcsúszott, én kerülni akartam, és én is kipörögtem, ekkor Emerico került elém. Emerico-val egymás utáni körökben mentünk ki, akkor, amikor már éppen utolértük a bojt, mert vonatozva elég sokat veszítettünk volna. Be is jött a húzás, Cselt elé sikerült visszajönni. Ekkor Mugen vette szélesre a boxutca kijáratot, pont a visszafordító féktávján nem tudtam mit csinálni, így beleütköztem. Az autóm ekkor már érdekesen mozgott, nagyon alulkormányzott lett, így csak csúsztatgatni tudtam, hogy beforduljon.
A kanyarokat direkt próbáltam úgy venni, hogy ne legyen vágás belőle, mert nagyon ráfaragtam volna, csak egyszer szólt be, hogy vágás, igaz azt sem tudom, hogy miért...
Végül sikerült bejönnöm első helyre, amit nagyon nem vártam, mert Freakyo hatalmas előnnyel vezetett előttem.
Rajtom jól sikerült, csak nem tudom már ki, Mugen vagy Night rátolt a falra, így nem tudtam kikeveredni a sűrűből. Érdekes rajtfelállás volt.
Aztán Tomievo mögött kacsáztam, majd Fitti került elém, köszönhetően a hibájának. 3 kör múlva a padkán megcsúszott, én kerülni akartam, és én is kipörögtem, ekkor Emerico került elém. Emerico-val egymás utáni körökben mentünk ki, akkor, amikor már éppen utolértük a bojt, mert vonatozva elég sokat veszítettünk volna. Be is jött a húzás, Cselt elé sikerült visszajönni. Ekkor Mugen vette szélesre a boxutca kijáratot, pont a visszafordító féktávján nem tudtam mit csinálni, így beleütköztem. Az autóm ekkor már érdekesen mozgott, nagyon alulkormányzott lett, így csak csúsztatgatni tudtam, hogy beforduljon.
A kanyarokat direkt próbáltam úgy venni, hogy ne legyen vágás belőle, mert nagyon ráfaragtam volna, csak egyszer szólt be, hogy vágás, igaz azt sem tudom, hogy miért...
Végül sikerült bejönnöm első helyre, amit nagyon nem vártam, mert Freakyo hatalmas előnnyel vezetett előttem.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3206
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
hidd el én se gondoltam volna, kicsit életveszélyes is volt 1 kört végig menni 3 kerékkel már a vissza fordítót is alig akarta bevenni
kaszasi ha te voltál a piros autó akkor valószínű h te nem tudtál elengedni, féktávon nem akartam neked menni ezért a hülye kiálló korlátnak mentem neki satufékkel. Ezt sem értem h miért raktak a cél egyenes elejére és végére ilyen l*f*szt
az viszont elég szar, hogy nem volt kék zászló, de ilyenkor lehetne nézni h hány seccre van mögötted xy már ha van mögötted valaki
volt egy pár eset h night mögött mentem egy fél kört és nem értettem miért nem enged el
nálad sem volt kék zászló night?
szerintem macaun nincs vágás az faltól falig megy
meg vicces h curitibába 1. kanyart lehetett volna vágni csak ott nem írta itt meg ahol legális azt meg vágásnak érzi
kaszasi ha te voltál a piros autó akkor valószínű h te nem tudtál elengedni, féktávon nem akartam neked menni ezért a hülye kiálló korlátnak mentem neki satufékkel. Ezt sem értem h miért raktak a cél egyenes elejére és végére ilyen l*f*szt
az viszont elég szar, hogy nem volt kék zászló, de ilyenkor lehetne nézni h hány seccre van mögötted xy már ha van mögötted valaki
volt egy pár eset h night mögött mentem egy fél kört és nem értettem miért nem enged el
nálad sem volt kék zászló night?
szerintem macaun nincs vágás az faltól falig megy
meg vicces h curitibába 1. kanyart lehetett volna vágni csak ott nem írta itt meg ahol legális azt meg vágásnak érzi
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Nekem is csak akkor kek zaszlozott, ha mar nagyon kozel voltal... es azert nem engedtelek el, mert nem voltal sokkal gyorsabb es azon a kanyargos reszen, ahol utolertel veszelyes lett volna az elengedes...
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Ja ja én voltam piros talicskával.Meg utolsó is voltam igy senkit nem jelzet mögöttem.Óvjál ugy is rég óvtak megfreakyo írta:hidd el én se gondoltam volna, kicsit életveszélyes is volt 1 kört végig menni 3 kerékkel már a vissza fordítót is alig akarta bevenni
kaszasi ha te voltál a piros autó akkor valószínű h te nem tudtál elengedni, féktávon nem akartam neked menni ezért a hülye kiálló korlátnak mentem neki satufékkel. Ezt sem értem h miért raktak a cél egyenes elejére és végére ilyen l*f*szt
az viszont elég szar, hogy nem volt kék zászló, de ilyenkor lehetne nézni h hány seccre van mögötted xy már ha van mögötted valaki
volt egy pár eset h night mögött mentem egy fél kört és nem értettem miért nem enged el
nálad sem volt kék zászló night?
szerintem macaun nincs vágás az faltól falig megy
meg vicces h curitibába 1. kanyart lehetett volna vágni csak ott nem írta itt meg ahol legális azt meg vágásnak érzi
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3206
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
nem szokásom az óvás eddig 1x óvtam akkor is a contét mert kib*szott agresszív volt és agyamra ment már azon a futamon
Meg nekem nem lesz jobb, nem leszek attól első ha kapsz büntetést, egyszerű jobban oda kell figyelni mivel ha utolsó az ember akkor ki előzné meg? senki max lekörözik
mint az a hülye találós kérdés " hányadik lesz az utolsó ha megelőzi az 1. (vagy ilyesmi)....
Meg nekem nem lesz jobb, nem leszek attól első ha kapsz büntetést, egyszerű jobban oda kell figyelni mivel ha utolsó az ember akkor ki előzné meg? senki max lekörözik
mint az a hülye találós kérdés " hányadik lesz az utolsó ha megelőzi az 1. (vagy ilyesmi)....
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Jo lenne, ha ez a V8 folytatodna rfactor alatt. Ott kevesebb a bug es megvan az eredeti palyak nagy resze! Sztem nagyobb letszam is lenne es a 2 futamos forditott sorrendes lebonyolitas is megoldhato. Nameg jo lenne, ha nem egnenek igy a gumik, mert ez teljesen elrontja a versenyeimet
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10717
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Ha másnak is van kedve hozzá, semmi akadálya nincs.Night írta:Jo lenne, ha ez a V8 folytatodna rfactor alatt. Ott kevesebb a bug es megvan az eredeti palyak nagy resze! Sztem nagyobb letszam is lenne es a 2 futamos forditott sorrendes lebonyolitas is megoldhato. Nameg jo lenne, ha nem egnenek igy a gumik, mert ez teljesen elrontja a versenyeimet
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég