SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Így is kevesebbet fogyaszt a diesel. De a kb fele fogyasztás az nagyon erős volt.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 44
- Csatlakozott: 2010.06.05. 21:22
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Sziasztok!
Ha már mindenki leírta szinte mi volt futamon akkor én is leírom a véleményem
Őszintén szólva furcsa volt az elején a re start azt hittem simán eljövünk. A rajtnál a 13. helyről sikerült előre ugranom a 8. helyre hála a rövid váltóáttételnek és annak hogy sokan pofozkodtak előttem. A versenyen végig hibátlanul sikerült mennem és sokszor hátrányban voltam az LMP1-es autókkal szemben az egyenesben, 2-es autóval inkább kanyarokban voltam otthon. A vége fele Conte kiesésével a 6. helyen mentem de jött mögöttem Kiss Endre aki 1-es autóval jött úgyhogy számítottam egy kis csatára. Mikor utolért nem nagyon akartam védekezni hiszen sokkal gyorsabb autóval volt ezért úgy döntöttem elengedem, viszont megforgott előttem és 3 körrel a vége előtt 9 másodperces előnyöm volt vele szemben. Majd 2 körrel a vége előtt egy lekörözött versenyző beforgott elém az ideális ívre (mert azt úgy kell...) és az utolsó 2 körömet felfüggesztés és motorborítás nélkül mentem... Végül Endre is és Emerico is elment mellettem így lettem a 8.
Ja és Emerico joggal örülsz hiszen az a legnagyobb adrenalin fokozó ha látod az órán hogy csökken a másodperc az előtted lévővel szemben és már csak 1 kör van vissza, és pont az utolsó kanyarban tudsz elmenni Úgyhogy mindenesetre megvagyok elégedve ezzel az eredménnyel hiszen ez volt az első versenyem itt nálatok, reméljük Spa-ba picit jobban sikerül a dolog. Gratulálok mindenkinek!
Speedy
Ha már mindenki leírta szinte mi volt futamon akkor én is leírom a véleményem
Őszintén szólva furcsa volt az elején a re start azt hittem simán eljövünk. A rajtnál a 13. helyről sikerült előre ugranom a 8. helyre hála a rövid váltóáttételnek és annak hogy sokan pofozkodtak előttem. A versenyen végig hibátlanul sikerült mennem és sokszor hátrányban voltam az LMP1-es autókkal szemben az egyenesben, 2-es autóval inkább kanyarokban voltam otthon. A vége fele Conte kiesésével a 6. helyen mentem de jött mögöttem Kiss Endre aki 1-es autóval jött úgyhogy számítottam egy kis csatára. Mikor utolért nem nagyon akartam védekezni hiszen sokkal gyorsabb autóval volt ezért úgy döntöttem elengedem, viszont megforgott előttem és 3 körrel a vége előtt 9 másodperces előnyöm volt vele szemben. Majd 2 körrel a vége előtt egy lekörözött versenyző beforgott elém az ideális ívre (mert azt úgy kell...) és az utolsó 2 körömet felfüggesztés és motorborítás nélkül mentem... Végül Endre is és Emerico is elment mellettem így lettem a 8.
Ja és Emerico joggal örülsz hiszen az a legnagyobb adrenalin fokozó ha látod az órán hogy csökken a másodperc az előtted lévővel szemben és már csak 1 kör van vissza, és pont az utolsó kanyarban tudsz elmenni Úgyhogy mindenesetre megvagyok elégedve ezzel az eredménnyel hiszen ez volt az első versenyem itt nálatok, reméljük Spa-ba picit jobban sikerül a dolog. Gratulálok mindenkinek!
Speedy
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Melyik Dubai palyan fogunk menni? International v gp?
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Egyenlőre Spa-ra nem tudom eldönteni, hogy kell-e nekem az LMP1.. Lehet hogy újra be tudok húzni egy jó eredményt LMP2-vel...
De valószínűleg nem lesz újra szerencsém. Inkább LMP1.. nem tudooom
De valószínűleg nem lesz újra szerencsém. Inkább LMP1.. nem tudooom
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
a GPNight írta:Melyik Dubai palyan fogunk menni? International v gp?
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Most en is probalgatom a palyakat, h melyiken mivel menjek:)emerico írta:Egyenlőre Spa-ra nem tudom eldönteni, hogy kell-e nekem az LMP1.. Lehet hogy újra be tudok húzni egy jó eredményt LMP2-vel...
De valószínűleg nem lesz újra szerencsém. Inkább LMP1.. nem tudooom
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Lenne egy olyan kérdésem, hogy most akkor egy LMP2-es autóval lehet-e csatázni egy LMP1-es autó ellen, vagy sem?
Mert én úgy értelmeztem a futam előtt, mintha külön értékelést kapnának, valahogy így olvastam ki a beharangozóból. És amint úgy észleltem egy LMP1-es autó van mögöttem, elengedtem mindet rendre egyenesben, vagy féktávon.
Tehát, ha én egy LMP2-es autóval vagyok, akkor joggal védekezhetek egy LPM1-el szemben, mert amíg lehet, végig LMP2-essel fogok indulni, csak azokon nem, amire tudok rendesen készülni.
Köszönöm a választ!
Peace
Mert én úgy értelmeztem a futam előtt, mintha külön értékelést kapnának, valahogy így olvastam ki a beharangozóból. És amint úgy észleltem egy LMP1-es autó van mögöttem, elengedtem mindet rendre egyenesben, vagy féktávon.
Tehát, ha én egy LMP2-es autóval vagyok, akkor joggal védekezhetek egy LPM1-el szemben, mert amíg lehet, végig LMP2-essel fogok indulni, csak azokon nem, amire tudok rendesen készülni.
Köszönöm a választ!
Peace
- Szatocs
- Hozzászólások: 1647
- Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
- Név: Pethe Szabolcs
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
LMP2 is versenyben van az LMP1-ekkel, mivel a pontozás együtt van. Pont az lenne a lényeg, hogy az LMP2-vel gyorsabb lehetsz, mint az LMP1, vagy legalább jobban kijöhetsz a verseny végén.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Igazából ez mindenkinek a saját döntése. Ha jött egy LMP1 akkor elengedtem, nem feszültem bele, lesz ez fordítva is, mikor Ő LMP2 lesz én meg LMP1. Természetesen a lehetőség adódott előztem.
Lényeg a lényeg, nem kell elengedni.
Lényeg a lényeg, nem kell elengedni.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Az azt hiszem én voltam. Sajnálom kaptam egy szép kis pofont hátulról aztán palánk defekt és te. Nem volt szándékos bocsijanosratkai írta:Sziasztok!
Majd 2 körrel a vége előtt egy lekörözött versenyző beforgott elém az ideális ívre (mert azt úgy kell...) és az utolsó 2 körömet felfüggesztés és motorborítás nélkül mentem... Végül Endre is és Emerico is elment mellettem így lettem a 8.
Speedy
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 35 vendég