Én 2-es szárnnyal mentem. Ezek szerint akkor a 4-es jobb volt? Én úgy éreztem 2-esen is betapad és így jobb volt a gyorsulása. Nálam inkább az volt a gond, hogy 90-95-100 fokig is felmelegedtek a gumik és nehezebb volt már a kigyorsítás, mert hamarabb megindult a segge. Lehet a nyomatékon változtatni kéne, mert alacsony fordulaton is akkora, ha véletlen kicsit nagyobb a gáz(nem padló) már pörög is ki a hátulja. De ha nektek jó így, azért megbirkózom vele.emerico írta:A tükör másnál is szórakozott, azt mondták TS-en, ha be van állítva a hátranézés, akkor csak hátra kell pillantani, és helyreáll a tükör. Nálam nem volt ilyen, de egy próbát megér.
Az autó setupolásánál azért túl nagy csodát nem lehet elérni, de kiemelten fontos, hogy a kerékdőlés, széttartás összetartás optimális legyen, akkor sokat javul a viselkedése.
Ezen a versenyen én 3-as szárnnyal mentem, állítólag a legjobb a 4-es volt.
Irányelvek amiket én követtem, nem aranyszabály, de én így setupoltam.
1. Nem az elejével akartam fordítani a kocsit, hanem a hátuljával, így elől puhább volt a setup mint hátul, ne puhítsd el túlzottan
2. A kerekeket úgy állítottam be, hogy két gyors kör után 75-80-85 (kintről befelé) fok körül legyen a hőmérséklet. Kell az XD plugin, hogy figyeld a melegedést ( http://www.vitumo.de/files/XD/XD.zip ) Ez a legfontosabb!
3. Nem lehet csak úgy padlózgatni a gázt, okosan kell adagolni, hogy folyamatosan gyorsulj, ne csússz meg.
4. Féktávon ne gyorsan pakold vissza a fokozatokat, mert instabil lesz
Azért az fura, hogy gyakorolsz és mondjuk mész egy időt, de időmérőn meg simán mész 1sec-el jobbat.