SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
CrewE
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2010.06.15. 20:27
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: CrewE » 2010.06.15. 20:33

Név: Botond Tolán
Nick: CrewE
endre
Hozzászólások: 590
Csatlakozott: 2010.01.27. 20:37

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: endre » 2010.06.15. 22:46

valaki kilép engem meg lehajít a szerver:(
Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!
spitfire
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2009.06.07. 00:21
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: spitfire » 2010.06.15. 23:09

Valószínűleg engem is érdekel!

Név: Fábiánfy János
Nick: spitfire
Avatar
pumba
Hozzászólások: 268
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:35
Név: Veréczi Dániel
Kormány: Logitech DFGT
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: pumba » 2010.06.16. 00:43

sziasztok érdekelelne a delog de anyi peoblémám lenne hogy az lmp1-es autoknál nem látom atv cokcpitböl a motorháztetöt ha ez normális akkor nincsen gond meg megszokhato.A másik gondom pedig az Elipson Eksudákal van ugyanis letöltötem egy hangpexhet amit itt a forumban találtam de nem jo és szeretném végleges választás elöt azért hangal is kiprobálni.
A győzelem attól függ, hogy ki ér be először az utolsó körben, nem attól, ki vezet az elsőben!
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2010.06.16. 08:20

Tegnap kipróbáltam LMP2 és jó nagyon is.Igaz nem tudtam valami gyors kört menni,de ez az én vezetésem meg pályát még nem ismerem jól.De viszont 298-nál a genius szaros kormányal egyenesben tudtam tartani gépet.A GT3-ban ez valamiért nem nagyon jön össze ott állandó korrigálás kell.Ugy hogy jó kis mód ez.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Night
2024 licenszes
Hozzászólások: 1087
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:35
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: Night » 2010.06.16. 10:38

pumba írta:sziasztok érdekelelne a delog de anyi peoblémám lenne hogy az lmp1-es autoknál nem látom atv cokcpitböl a motorháztetöt ha ez normális akkor nincsen gond meg megszokhato.A másik gondom pedig az Elipson Eksudákal van ugyanis letöltötem egy hangpexhet amit itt a forumban találtam de nem jo és szeretném végleges választás elöt azért hangal is kiprobálni.
En nem tapasztaltam ilyen hibakat...
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Night
2024 licenszes
Hozzászólások: 1087
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:35
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: Night » 2010.06.16. 10:58

Kiprobaltam a modot es nekem nagyon tetszik.

Ezen a palyan a Peugeot es az Audi traktor lesz a leggyorsabb a sok egyenes miatt. Viszont a benzinesek jobbak a kanyarokban a traktoroknal, ugyhogy kanyargos palyan valoszinuleg azok a jobbak. Majd ha lehet tudni, h milyen palyakon megyunk konnyebb lesz a valasztas... De meg azt is kell szamolni, h ugye elvileg sokkal kevesebbet fogyaszt a traktor, bar ezt nem teszteltem... nem lesz egyszeru dontes :) Nallam a Peugeot traktor, a Bentley es a Panoz kozul lesz a befuto.

Azt viszont sehogy se ertem, h miert tolja ennyire az orrat a traktor :shock: Ha jol emlekszem ugyanolyan a sulya mint a benzinesnek, a motor gondolom nehezebb, de kozepen van, ugyhogy nem kellene ortolos legyen elvileg... Valaki erre tud valaszolni?

Szerk: Bar eddig csak szarnyat allitottam, gondolom egy jo setuppal mar jobban vezetheto a traktor is...

Szerk2: Valoszinuleg benzinessel fogok menni, mert nem nyerni akarok, hanem elvezetesen autozni es a traktorok egyebkent is a szantofoldre valok, nem versenypalyara :lol:
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10721
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.06.16. 11:44

Tervezett pályák:
Le Mans
Spa Franchorchamps
Algerve
Silverstone
Hungaroring
Paul Ricard
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Night
2024 licenszes
Hozzászólások: 1087
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:35
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: Night » 2010.06.16. 11:49

emerico írta:Tervezett pályák:
Le Mans
Spa Franchorchamps
Algerve
Silverstone
Hungaroring
Paul Ricard
Kiprobalom ma este a Hungaroringen, h melyik a gyorsabb a traktor vagy a benzines... kivancsi vagyok...
Meg azt is el tudom kepzelni, h egy ilyen kanyargos palyan az LMP2 gyorsabb.
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2010.06.16. 12:01

Akkor ez is ilyen kamumod, hogy az autók hasonlók legyenek, pug meg audi semmivel sem volt lassabb a kanyarokban idén, int mondjuk az aston, vagy az oreca.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég