SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
Név: Botond Tolán
Nick: CrewE
Nick: CrewE
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
valaki kilép engem meg lehajít a szerver:(
Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
Valószínűleg engem is érdekel!
Név: Fábiánfy János
Nick: spitfire
Név: Fábiánfy János
Nick: spitfire
- pumba
- Hozzászólások: 268
- Csatlakozott: 2009.03.25. 22:35
- Név: Veréczi Dániel
- Kormány: Logitech DFGT
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
sziasztok érdekelelne a delog de anyi peoblémám lenne hogy az lmp1-es autoknál nem látom atv cokcpitböl a motorháztetöt ha ez normális akkor nincsen gond meg megszokhato.A másik gondom pedig az Elipson Eksudákal van ugyanis letöltötem egy hangpexhet amit itt a forumban találtam de nem jo és szeretném végleges választás elöt azért hangal is kiprobálni.
A győzelem attól függ, hogy ki ér be először az utolsó körben, nem attól, ki vezet az elsőben!
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
Tegnap kipróbáltam LMP2 és jó nagyon is.Igaz nem tudtam valami gyors kört menni,de ez az én vezetésem meg pályát még nem ismerem jól.De viszont 298-nál a genius szaros kormányal egyenesben tudtam tartani gépet.A GT3-ban ez valamiért nem nagyon jön össze ott állandó korrigálás kell.Ugy hogy jó kis mód ez.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
En nem tapasztaltam ilyen hibakat...pumba írta:sziasztok érdekelelne a delog de anyi peoblémám lenne hogy az lmp1-es autoknál nem látom atv cokcpitböl a motorháztetöt ha ez normális akkor nincsen gond meg megszokhato.A másik gondom pedig az Elipson Eksudákal van ugyanis letöltötem egy hangpexhet amit itt a forumban találtam de nem jo és szeretném végleges választás elöt azért hangal is kiprobálni.
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
Kiprobaltam a modot es nekem nagyon tetszik.
Ezen a palyan a Peugeot es az Audi traktor lesz a leggyorsabb a sok egyenes miatt. Viszont a benzinesek jobbak a kanyarokban a traktoroknal, ugyhogy kanyargos palyan valoszinuleg azok a jobbak. Majd ha lehet tudni, h milyen palyakon megyunk konnyebb lesz a valasztas... De meg azt is kell szamolni, h ugye elvileg sokkal kevesebbet fogyaszt a traktor, bar ezt nem teszteltem... nem lesz egyszeru dontes Nallam a Peugeot traktor, a Bentley es a Panoz kozul lesz a befuto.
Azt viszont sehogy se ertem, h miert tolja ennyire az orrat a traktor Ha jol emlekszem ugyanolyan a sulya mint a benzinesnek, a motor gondolom nehezebb, de kozepen van, ugyhogy nem kellene ortolos legyen elvileg... Valaki erre tud valaszolni?
Szerk: Bar eddig csak szarnyat allitottam, gondolom egy jo setuppal mar jobban vezetheto a traktor is...
Szerk2: Valoszinuleg benzinessel fogok menni, mert nem nyerni akarok, hanem elvezetesen autozni es a traktorok egyebkent is a szantofoldre valok, nem versenypalyara
Ezen a palyan a Peugeot es az Audi traktor lesz a leggyorsabb a sok egyenes miatt. Viszont a benzinesek jobbak a kanyarokban a traktoroknal, ugyhogy kanyargos palyan valoszinuleg azok a jobbak. Majd ha lehet tudni, h milyen palyakon megyunk konnyebb lesz a valasztas... De meg azt is kell szamolni, h ugye elvileg sokkal kevesebbet fogyaszt a traktor, bar ezt nem teszteltem... nem lesz egyszeru dontes Nallam a Peugeot traktor, a Bentley es a Panoz kozul lesz a befuto.
Azt viszont sehogy se ertem, h miert tolja ennyire az orrat a traktor Ha jol emlekszem ugyanolyan a sulya mint a benzinesnek, a motor gondolom nehezebb, de kozepen van, ugyhogy nem kellene ortolos legyen elvileg... Valaki erre tud valaszolni?
Szerk: Bar eddig csak szarnyat allitottam, gondolom egy jo setuppal mar jobban vezetheto a traktor is...
Szerk2: Valoszinuleg benzinessel fogok menni, mert nem nyerni akarok, hanem elvezetesen autozni es a traktorok egyebkent is a szantofoldre valok, nem versenypalyara
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10721
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
Tervezett pályák:
Le Mans
Spa Franchorchamps
Algerve
Silverstone
Hungaroring
Paul Ricard
Le Mans
Spa Franchorchamps
Algerve
Silverstone
Hungaroring
Paul Ricard
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
Kiprobalom ma este a Hungaroringen, h melyik a gyorsabb a traktor vagy a benzines... kivancsi vagyok...emerico írta:Tervezett pályák:
Le Mans
Spa Franchorchamps
Algerve
Silverstone
Hungaroring
Paul Ricard
Meg azt is el tudom kepzelni, h egy ilyen kanyargos palyan az LMP2 gyorsabb.
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: SIMCO - Le Mans Prototypes - LMP1 - LMP2
Akkor ez is ilyen kamumod, hogy az autók hasonlók legyenek, pug meg audi semmivel sem volt lassabb a kanyarokban idén, int mondjuk az aston, vagy az oreca.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég