GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
jeamiro
Hozzászólások: 775
Csatlakozott: 2009.07.25. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: jeamiro » 2010.05.24. 22:30

kaszasi írta:A fene!

Időmérő jó volt 18-dik hely király mondom :D Verseny első kanyar dur belém hátulról ezerrel,futómü annyi gyors box 45 másodperc.Az ideg majd meg ölt,utolsó hely.15-dik körben ugratónál megcsúsztam belső szallagkorláthoz és aki utánnam jött nem tudom ki pont belém.Elrontottam az ő és saját versenyem.Ezer bocs érte.

De amint láttam jó pár kicsuszás egymásba menés volt.
Én voltam, sajnos pont ugy pattantál vissza a palánkrol, hogy nem tudtam elkerűlni az autodat. A versenyemnek vége let, kiszakadt a futóművem és nem volt tovább. Természetesen nincs harag ez egy versenybaleset volt.

Nagy Attilának pedig űzenem, ha megelőznek nem kell mindenáron visszavenni az első kanyarban a helyet, fűleg nem olyan áron hogy ráhuzom a kormányt másra és kiforgatom, ovni nem fogok, de szeretném ha máskor nem igy lenne, és tudnánk korekt versenyeket futni. Persze nincs harag de figyeljűnk már oda egymásra, még ha szűk és nehéz pályán megy a verseny akkor is.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Zero.
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2009.08.23. 13:11
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Zero. » 2010.05.24. 22:41

Nos, a haza védelmében mindjárt kezdeném is a mentegetőzéssel.

A következőktől kérek elnézést az első körben nyújtott teljesítményem miatt (ami mellesleg veréssel végződött volna szerintem, ha egy légtérben vagyunk):
1. 3:48 Emerico. Kicsit segítettem módosítani az ívet ami miatt meglátogattad a homokozót.
2. 4:25 A magam által jogtalannak ítélt pozíciószerzés jóvátétele okán gondoltam majd jól megvárom Imit. Sikerült gyönyörűen kifundálnom mit teszek. Az utsó kanyart majd jól úgyis kettesben kell venni és majd jól nem gyorsítok úgy ki. Ezt a következő képpen sikerült kiviteleznem. Az első kör utolsó kanyarjában elmértem a távolságot és a sebességet és úgy egyáltalán mindent, aminek az lett a vége, hogy a gyorsabban érkező E Kiss (bocsánat nem vagyok nagyon otthon a nevek terén) a vadi új audijával pont keresztezte az ívet amin közlekedtem és sikeresen megforgattam. Ez nem annyira jött jól V Zolinak és T Kovácsnak akik megtalálták az audit. Külön bocsánat, hogy tönkrevágtam a versenyét az audinak. No meg a gazdájának...
3. 4:46 célegyens. Kiválónak gondoltam az elképzelést, hogy "na jó, ennél nagyobb bajt már úgysem okozhatok, akkor most jól elengedem az összes sértettet és akkor majd jól lehet hogy nem kell féltengelyt világra hoznom" (hozzáteszem a szálkás húskloffolóval való anális kényeztetés sem utolsó megoldás kényes helyzetek végleges megoldására). Node ami történt az az, hogy jól minenki kapcsolt, hogy nem véletlenül megyek az ideális íven lassan (köszönet), csak Gy Soost sikerült jól feltartanom. Szóval ott ezért kérek elnézést.

Mindössze ennyi az emberiség ellen elkövetett bűneim lajstroma az első kört illetően.

Ezek után jó versenyt futottam. Annyira, hogy a huszonegynéhányadik helyről, kitartó munkával és némi elementális segítséggel (nem szántottalak el Szicsó, no para, csak baromira csodálkoztam, aztán leesett mi történt és onnantól meg jól sajnáltam, hogy ilyen miatt nem kergetőzhettünk... na mindegy) hirtelen a 11. helyen találtam magam. Nagyon örültem. Mondanom sem kell. Ez az én szintemen ritka ajándék.

Sajna ez nem maradt így. 33:58 Mihalovocs Tomi egy hangyányit segített megtalálni a palánkot. Nos ez 6 helyezésembe került. Így lettem a 16.

Az már csak hab a tortán, hogy mindezek után az ominózus és egyetlen bukkanón átkelve megtaláltam egy Porshe hátulját aki éppen a kipörgéssel volt elfoglalva. Remélem nem tettem tönkre nagyon az autót, az ugrató után nem tudtam jobban korrigálni. Sajnálom. Na ott dőlt el, hogy ki kell mennem a boxba. De ott legalább kaptam új kerekeket. Az hasznos. Innentől viszont semmi érdemleges nem történt. Autókáztam a nagy ürességben. Kergettem a 15.-et, de elfogytak a körök, mielőtt beértem volna.

Izgalmas, technikás verseny volt. Egy kicsit sajnálom, hogy nem sikerült jobban, mert 11.-ként mindkét Ferraris társam előtt voltam (asszem'). Majd legközelebb :)

Z.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Zero. 2010.05.24. 22:45-kor.
Avatar
kamikaze
2024 licenszes
Hozzászólások: 726
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
Név: Füzy Barna
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: kamikaze » 2010.05.24. 22:41

Végre egy jó verseny, nem is csoda 300kör gyakorlás után. :)
Kb. a 15. helyről indultam, de pár tizeddel feljebb is jöhettem volna. A rajtom jól sikerült, de aztán óvatoskodni kellet, mert volt kis törés-zúzás előttem, így páran ki is kerültek, sajnos a 2. időmérő pont előtti gyors részen Soos Gyurit sikerült a kavicsba küldenem (meg magamat is) ezért bocsánat. Utánna Ingivel küzdöttem, sikerült hibára kényszerítenem és elmenni mellette. De közben Mihalovics Tamás utolért, sőt pár kör múlva le is előzött, jót csatáztunk, de úgy tűnt elfogyott a gumija és a lassú részen nagyon lecsúszott az ívekről. Így egyszer bebújtam mellé de a kocsim hátulja kitört mikor mellette voltam, ahogy korrigáltam Őt is a kavicsba küldtem. Bocsánat. Ezek után még Emerico közelített veszélyesen, de rontott így 10. helyen értem célba, sajna az első kettőtől már kört kapva.

Szerk: Zero, szép dolog ez az elengedés, de ilyenkor tök felesleges, ha pl. 18. körben van ez, a környéken senki akkor lehet, de így nem jó. A büntit meg így is úgy is megkapod.
Ez az én véleményem. (Már csak azért is írom, mert veled harcoltam volna nagyon valószínű, úgy mint a hosszútávún)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kamikaze 2010.05.24. 22:52-kor.
Név:Füzy Barna
Marco
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2010.03.15. 20:39
Tartózkodási hely: Nagykáta
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Marco » 2010.05.24. 22:44

haflac írta:2 nagy csatában volt részem,az 1. emerico-val,a 2. márkatársammal Móricz Krisztiánnal.
Holnap délelőtt itt a városban folytatjuk, csak addig még szerzek valahonnan két 430-ast... 8-)
haflac
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2010.04.14. 08:23
Tartózkodási hely: Nagykáta
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: haflac » 2010.05.24. 22:48

Hú basszus egész éjjel nem fogok aludni,tudván,hogy holnap egy Ferrariba ülök majd!! :shock: :shock: :shock:
Marco
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2010.03.15. 20:39
Tartózkodási hely: Nagykáta
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Marco » 2010.05.24. 22:51

Azt hiszem én sem tudnék. Így aztán marad a Botnia Ring a Ferrarikkal.
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2010.05.25. 06:34

Emerico!

Megtudnád nézni az Alfák törés tesztjét,mert ép hogy csak kicsit nekem jöttek és futómű már elment.A Porschenál ilyen ütésnél még vígan lehetet menni.

Előre is köszi
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10713
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.05.25. 09:31

kaszasi írta:Emerico!

Megtudnád nézni az Alfák törés tesztjét,mert ép hogy csak kicsit nekem jöttek és futómű már elment.A Porschenál ilyen ütésnél még vígan lehetet menni.

Előre is köszi
Okés, megnézem.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Fitti
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:39
Tartózkodási hely: Sümeg
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Fitti » 2010.05.25. 09:40

A töréssel nekem is szokott gondom lenni. Egy picit hozzáütöm az elejét valaminek és letörik az a kis vezetőszárny az elejéről és akkor már alig veszi a kanyart. Jó lenne, ha azon lehetne változtatni, de gondolom 1alkatrészt külön nem lehet beállítani.

A futam nagyon izgalmas volt. Igen jót csatáztam Stefan Spisak-al. Grat neki, amiért ilyen jól bírta, hogy tartottam magam mögött, de azért jópár kör után sikerült elmennie. :) Végére gondolom a gumijai miatt sikerült újra mögé érnem. Jó kis verseny volt, nagyon jó ez a pálya.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10713
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.05.25. 10:19

Utána jártam ennek a pályának, mert fura volt, hogy ez egy hivatalos GT3 pálya, és ennyire szűk, és dobálos.
http://www.youtube.com/watch?v=-u0kuGqcx00

Azért jól látható, hogy nem ennyire szűk, és nem ennyire dobálos :)
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég