Oldal: 23 / 26

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.10. 18:21
Szerző: Nod33
Sziasztok! Sajnos a szabadságolások miatt hétfőn este és két hét múlva is dolgoznom kell,így a következő két versenyt ki kell hagynom! Így erre a két versenyre vihető a Mclaren 3-as számú autója!

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.14. 16:09
Szerző: Gogistar
Eddig nem szántam rá időt, hogy megnézzem ki mennyire szabályosan teljesítette a köreit, most megnéztem mindenkit, itt az eredmény a kvaliról. Mivel ez az első ilyen komolyabb vizsgálat, NEM KERÜLNEK ÓVÁSRA ÁLTALAM az esetek, de szeretnék kérni mindenkit, hogy következő futamon ne szélesítsetek/vágjatok/szabálytalankodjatok ilyen mértékben.
Nem állítom, hogy bármelyik előnyszerzéssel járt volna, de vannak, akik emiatt (én is) kört hagytak félbe, mert érzékelték, hogy az már nem szabályos, független attól, nyert e vele vagy vesztett.

Kvali replay (óvás topikból) alapján:
893,7 Berki Milán leggyorsabb köre, rázókőről hajt le, nincs azon minimum 2 kerék.
1411 Czimer Gábor, 4 kerék fehér vonalon kívül.
912,2 és 948,4 Marinka Tamás, 912 nincs 2 kerék rázón, 948-nál pedig véleményes.
1809,1 Füzy Marcell, nincs 2 kerék rázón legalább.
829,9 és 841,5 Guti Gergő, rázókő elhagyás, 2 kerék nincs rajta.
1762 Vertetics Szabolcs, nincs 2 kerék rázón.
1769,5-től, Schmidt Lajos, nincs 2 kerék rázón.
1340 Jutasi Balázs, 2 kerék vonalon kívül.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.14. 16:29
Szerző: freakyo
Gogistar írta: 2020.07.14. 16:09 Eddig nem szántam rá időt, hogy megnézzem ki mennyire szabályosan teljesítette a köreit, most megnéztem mindenkit, itt az eredmény a kvaliról. Mivel ez az első ilyen komolyabb vizsgálat, NEM KERÜLNEK ÓVÁSRA ÁLTALAM az esetek, de szeretnék kérni mindenkit, hogy következő futamon ne szélesítsetek/vágjatok/szabálytalankodjatok ilyen mértékben.
Nem állítom, hogy bármelyik előnyszerzéssel járt volna, de vannak, akik emiatt (én is) kört hagytak félbe, mert érzékelték, hogy az már nem szabályos, független attól, nyert e vele vagy vesztett.

Kvali replay (óvás topikból) alapján:
893,7 Berki Milán leggyorsabb köre, rázókőről hajt le, nincs azon minimum 2 kerék.
1411 Czimer Gábor, 4 kerék fehér vonalon kívül.
912,2 és 948,4 Marinka Tamás, 912 nincs 2 kerék rázón, 948-nál pedig véleményes.
1809,1 Füzy Marcell, nincs 2 kerék rázón legalább.
829,9 és 841,5 Guti Gergő, rázókő elhagyás, 2 kerék nincs rajta.
1762 Vertetics Szabolcs, nincs 2 kerék rázón.
1769,5-től, Schmidt Lajos, nincs 2 kerék rázón.
1340 Jutasi Balázs, 2 kerék vonalon kívül.
:lol:
Én ezen nem lepődök meg. :D Red Bull Ringen nagyon könnyen tud az ember szélesíteni. F1-ben egy jobb kvali pozíció, akár 2-3 hely javítás néha aranyat érhet. Én nem néztem vissza, de számítottam rá, hogy lesz egy kisebb lista :D Versenyről ennél hosszabbat is össze lehetne állítani abban biztos vagyok.
Kvalin, illetve versenyben is igyekeztem szabályosan közlekedni, ahogy te is, és én is ugyanúgy elengedtem azt a kört amit szabálytalannak éreztem.

Versenyben mögöttem nem egyszer fordult elő, hogy az első kanyarban valaki jó szélesen fordult el. Persze én se vagyok szent, párszor én is kimentem szélesen, de szerintem az elenyésző volt ahhoz aki szinte körönként tette ezt, szerencsére ezzel még nem került előzési pozícióba a visszafordítóig. :roll:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.14. 17:06
Szerző: Gogistar
Ezért is dilemmáztam sokáig, hogy rögtön dobjam rá az óvás listára, vagy elég most egy "gyerekek, figyeljünk erre!" dologra... Na majd legközelebb már számíthattok rám.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.14. 17:41
Szerző: csindu
Én beismerem ezen a versenyen rengetegszer elrepültem az 1-es kanyar kijáratán, de mindig időt veszítettem vele. Egyszer majdnem össze is zúztam magam miatta. Időmérőn pedig elvettem amikor 100% tudtam, hogy elhagytam a pályát.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.15. 00:08
Szerző: jegember95
A statisztikahoz lenne egyeszrevetelem. A teszt penzeknel lehet egy kisebb hiba. Konretan az alfanal vettem eszre, de a tobbi csapatnal sem egyeznek szerintem. Ha csak nem tortent szabalyvaltoztatas kozben :)

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.15. 02:34
Szerző: Twister
Gogistar írta: 2020.07.14. 16:09 Eddig nem szántam rá időt, hogy megnézzem ki mennyire szabályosan teljesítette a köreit, most megnéztem mindenkit, itt az eredmény a kvaliról. Mivel ez az első ilyen komolyabb vizsgálat, NEM KERÜLNEK ÓVÁSRA ÁLTALAM az esetek, de szeretnék kérni mindenkit, hogy következő futamon ne szélesítsetek/vágjatok/szabálytalankodjatok ilyen mértékben.
Nem állítom, hogy bármelyik előnyszerzéssel járt volna, de vannak, akik emiatt (én is) kört hagytak félbe, mert érzékelték, hogy az már nem szabályos, független attól, nyert e vele vagy vesztett.

Kvali replay (óvás topikból) alapján:
893,7 Berki Milán leggyorsabb köre, rázókőről hajt le, nincs azon minimum 2 kerék.
1411 Czimer Gábor, 4 kerék fehér vonalon kívül.
912,2 és 948,4 Marinka Tamás, 912 nincs 2 kerék rázón, 948-nál pedig véleményes.
1809,1 Füzy Marcell, nincs 2 kerék rázón legalább.
829,9 és 841,5 Guti Gergő, rázókő elhagyás, 2 kerék nincs rajta.
1762 Vertetics Szabolcs, nincs 2 kerék rázón.
1769,5-től, Schmidt Lajos, nincs 2 kerék rázón.
1340 Jutasi Balázs, 2 kerék vonalon kívül.
Héélo-hélo!! Minimum 3 alkalommal ESCeltem mert láttom hogy széles. Máshol is volt már elfogyó kerékvető.
Adelaide: (eligazítás)
Kép
Tisztán emlékeztem, jó a köröm.
Szóval nem leszek nagyon morci ha kiveszed onnan gyorsba a nevem! 😉
Kép
Kép

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.15. 08:59
Szerző: emerico
Csapatok ma este 19:00-ig kérhetik a fejlesztéseket
viewtopic.php?f=93&t=2158&p=53675#p53675

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.15. 09:30
Szerző: Gogistar
Igen, tény, ez volt az utolsó amit beírtam. Hasonlóan véleményesnek találtam, mint Marcinál is a 2-at. Mivel nem óvás, és nem is szerkeszthető már, marad. Viszont a két szituáció teljesen más, látszik, hogy Adaleide-ben nincs pályahatároló fehér vonal, rázó után a fal a pálya széle, míg itt egészen pontosan végig van húzva a fehér vonal, amit eppenhogy csípsz-nem csípsz kívülről szerintem, de ebben úgyse én döntök, én maximum kivizsgálást kérhetek.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.07.15. 11:22
Szerző: Baki
Nem akarok belefoyni a vitába, de a szabálykönyvben ezek szépen le vannak írva. Épített pályán, ahol nincsen kerékvető ott a pálya széle a fehér vonal, amin belül kell lenni 2 kerékkel. Városi pályán meg általában a pálya széle a fal és nem a vonal, ezért volt az hogy Adelaide-ben a rázó után a falig mehettél és igazából az volt ott a kérdés, hogy a rázót be kell-e tartani vagy instant mehetsz a falig.