Pos. | Name | Team | Imola | Monza | Misano | Vallelunga | Autodromo di Mores | Red Bull Ring | Spa Francorchamps | Paul Ricard | Zolder | Overall | Overall with drop | ||||||||||||||||||
Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | |||||
1 | Gabor Tim | Racing Spirit | 3 | 30 | 40 | 1 | 30 | 14 | 3 | 40 | 40 | 201 | 157 | ||||||||||||||||||
2 | Gabor Fodor | Racing Spirit | 1 | 10 | 30 | 2 | 16 | 40 | 0 | 15 | 15 | 129 | 104 | ||||||||||||||||||
3 | Balazs Kiss | Golden Buffalo Racing | 4 | 40 | 14 | 3 | 25 | 15 | 0 | 0 | 0 | 101 | 101 | ||||||||||||||||||
4 | Gabor Laszlo | Trofeo Abarth Test Car 1 | 0 | 14 | 12 | 0 | 21 | 30 | 0 | 18 | 30 | 125 | 99 | ||||||||||||||||||
5 | Janos Hegyvari | SpeedCat Racing | 0 | 25 | 13 | 0 | 13 | 16 | 4 | 30 | 16 | 117 | 91 | ||||||||||||||||||
6 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 15 | 25 | 0 | 15 | 18 | 0 | 25 | 21 | 119 | 89 | ||||||||||||||||||
7 | Gabor Czimer | SpeedCat Racing | 5 | 12 | 21 | 0 | 0 | 0 | 5 | 16 | 25 | 84 | 84 | ||||||||||||||||||
8 | Patrik Bachrati | SpeedCat Racing | 0 | 18 | 4 | 0 | 18 | 21 | 0 | 21 | 18 | 100 | 78 | ||||||||||||||||||
9 | Roland Pinter | 695ac Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 5 | 40 | 25 | 0 | 0 | 0 | 70 | 70 | ||||||||||||||||||
10 | Norbert Serban | Golden Buffalo Racing | 0 | 11 | 18 | 0 | 14 | 10 | 2 | 11 | 0 | 66 | 56 | ||||||||||||||||||
11 | Szabolcs Berenyi | 500 Gara White | 0 | 4 | 15 | 0 | 9 | 8 | 0 | 14 | 14 | 64 | 52 | ||||||||||||||||||
12 | Balazs Lipak | 695 MagicGianca Tribute | 0 | 0 | 0 | 4 | 10 | 11 | 0 | 13 | 10 | 48 | 48 | ||||||||||||||||||
13 | Attila Takacs | Racing Spirit | 0 | 8 | 10 | 0 | 12 | 9 | 0 | 12 | 9 | 60 | 43 | ||||||||||||||||||
14 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 6 | 7 | 0 | 11 | 13 | 0 | 6 | 11 | 54 | 42 | ||||||||||||||||||
15 | Barna Fuzy | 500 Prince Heavenly | 0 | 3 | 9 | 0 | 6 | 6 | 0 | 9 | 12 | 45 | 36 | ||||||||||||||||||
16 | Tom Szamveber | Golden Buffalo Racing | 0 | 7 | 6 | 0 | 8 | 12 | 0 | 0 | 0 | 33 | 33 | ||||||||||||||||||
17 | Balint Kovacs | 500 Campovolo Grey | 0 | 16 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 32 | 32 | ||||||||||||||||||
18 | Marcell Fuzy | Trofeo Abarth Test Car 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 10 | 13 | 24 | 24 | ||||||||||||||||||
19 | Gergo Gombos | 695ac Officina Red | 2 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 23 | ||||||||||||||||||
20 | Janos Dalanics | 695ac SlowMotion Green | 0 | 5 | 5 | 0 | 5 | 7 | 0 | 0 | 0 | 22 | 22 | ||||||||||||||||||
21 | Attila Vegh | 500 Scorpion Black | 0 | 9 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 20 | ||||||||||||||||||
22 | Csaba Elekes | 500 Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 8 | 16 | 16 | ||||||||||||||||||
23 | Laszlo Pecsvari | 500 Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 7 | 14 | 14 | ||||||||||||||||||
24 | Gilbert Poszmik | Squadra corse Fiat | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 13 | ||||||||||||||||||
25 | Mate Szucs | MS Abarth Competizione | 0 | 0 | 8 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 | 12 | ||||||||||||||||||
26 | Alex Molnar | 695ac Legends Blue | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 7 | ||||||||||||||||||
27 | Gabor Balogh | Squadra corse Fiat | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
28 | Tamas Marinka | SpeedCat Racing | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
29 | Vegh Attila | 500 Scorpion Black | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Trofeo Abarth - társalgó
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Ideiglenes pontállás Misano után:
-
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2019.11.29. 00:02
- Név: Elekes Csaba
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Sziasztok! Én és a csapattársam teljesen újak vagyunk rf2 be. És úgy érezzük, hogy hátrányban vagyunk setupban, főleg hogy esőben soha nem mentünk. Mezőny vége óriási lemaradással lett ennek az eredménye.
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Sziaecs50 írta: ↑2019.12.10. 01:01 Sziasztok! Én és a csapattársam teljesen újak vagyunk rf2 be. És úgy érezzük, hogy hátrányban vagyunk setupban, főleg hogy esőben soha nem mentünk. Mezőny vége óriási lemaradással lett ennek az eredménye.
De nem szeretnénk a végén kullogni, persze mi is állítgatunk azért, viszont jó lenne egy "erős" set, szárazon és esőbe is egyaránt, hogy lássuk hol is vagyunk valójában. Bende imre küldött is nekünk és máris jobbak lettünk, de kíváncsiak vagyunk más setre is, ha nem gond. Csak úgy beírtam ide ezt a kérést, hátha van olyan aki szívesen megosztaná. Köszönjük előre is!
Itt most az első kerekes autóról beszélünk, aminek az alap tulajdonsága, hogy akkor gyors, akkor kíméli az első kereket, ha nagyon túlkormányzottá teszed. Azaz szinte a kocsi hátulja indítja meg a kanyarodást és folyamatos lendület autózást kell végrehajtani.
Ez a kisebb teljesítményű autóknál fokozott, de pl egy TCR vagy WTCC autónál már ésszel kell, de az alap ott is ugyanaz. Az Abarth kis teljesítményű, csak a nyomatéka nagy, így csak kigyorsításoknál van kisebb gond.
Az első kerekes autónak erősen túlkormányzott beállítását meg kell tanulni vezetni.
Tehát.
Elől lényegében nagyon le kell puhítani, akár minimumig is. Kerékdőlést addig növelni amíg a lassú kanyarokból való kigyorsítás rovására nem megy.
A trükk a kocsi hátulja.
Keményítsd fel, ha lehet legalább a duplájára mint elől. Nagy kerékdőlést érdemes adni, hogy sodródjon a gyors kanyarokban.
A hátsó kerekesekkel ellentétben itt hátulra is széttartást érdemes adni, kb felét mint elől: pl.: -0,2 / -0,1
A guminyomás legyen hátul magasabb, pl 180 / 220
Időmérőre lehet vadabb beállítást alkalmazni, pl nagyobb széttartásokat és dőléseket. Versenyre érdemes picit feljebb vinni a guminyomást.
Esőben.
Minden ugyanaz, de a kerékdőléseket vidd lejjebb. A fékerőt vidd hátrafelé jelentősen.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2019.11.29. 00:02
- Név: Elekes Csaba
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Köszi, én teljesen más irányba mentem el.
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Vallelungát kihagyom céges vacsi miatt!
Név: Takács Attila
Kormány: Logitech G25
Kormány: Logitech G25
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Sajnálom, hogy ma megint ennyi lag volt. De szerencsére jövő hét hétfőn már új szerveren leszünk, amit teszteltünk, jóval több embernél sincsenek azon már lagok.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Új szerver üzemel!
Szerver információk:
név: !SIMCO Abarth uj
pass: fiat
Hotlap
https://simco.liveracers.com/Live/?serv ... barth%20Uj
Szerver információk:
név: !SIMCO Abarth uj
pass: fiat
Hotlap
https://simco.liveracers.com/Live/?serv ... barth%20Uj
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Új instal került az új szerverre, így nem látszanak a hotlap eredmények. Sorry. Innen aki fut időt, ismét látszik
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Ideiglenes pontállás Vallelunga után:
Pos. | Name | Team | Imola | Monza | Misano | Vallelunga | Autodromo di Mores | Red Bull Ring | Spa Francorchamps | Paul Ricard | Zolder | Overall | Overall with drop | ||||||||||||||||||
Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | |||||
1 | Gabor Tim | Racing Spirit | 3 | 30 | 40 | 1 | 30 | 14 | 3 | 40 | 40 | 0 | 15 | 30 | 246 | 217 | |||||||||||||||
2 | Balazs Kiss | Golden Buffalo Racing | 4 | 40 | 14 | 3 | 25 | 15 | 0 | 0 | 0 | 2 | 30 | 40 | 173 | 173 | |||||||||||||||
3 | Roland Pinter | 695ac Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 5 | 40 | 25 | 0 | 0 | 0 | 5 | 40 | 25 | 140 | 140 | |||||||||||||||
4 | Gabor Fodor | Racing Spirit | 1 | 10 | 30 | 2 | 16 | 40 | 0 | 15 | 15 | 0 | 8 | 16 | 153 | 135 | |||||||||||||||
5 | Gabor Laszlo | Trofeo Abarth Test Car 1 | 0 | 14 | 12 | 0 | 21 | 30 | 0 | 18 | 30 | 0 | 18 | 14 | 157 | 131 | |||||||||||||||
6 | Janos Hegyvari | SpeedCat Racing | 0 | 25 | 13 | 0 | 13 | 16 | 4 | 30 | 16 | 1 | 16 | 21 | 155 | 129 | |||||||||||||||
7 | Gabor Czimer | SpeedCat Racing | 5 | 12 | 21 | 0 | 0 | 0 | 5 | 16 | 25 | 4 | 25 | 12 | 125 | 125 | |||||||||||||||
8 | Patrik Bachrati | SpeedCat Racing | 0 | 18 | 4 | 0 | 18 | 21 | 0 | 21 | 18 | 3 | 21 | 18 | 142 | 120 | |||||||||||||||
9 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 15 | 25 | 0 | 15 | 18 | 0 | 25 | 21 | 0 | 14 | 9 | 142 | 119 | |||||||||||||||
10 | Szabolcs Berenyi | 500 Gara White | 0 | 4 | 15 | 0 | 9 | 8 | 0 | 14 | 14 | 0 | 10 | 15 | 89 | 77 | |||||||||||||||
11 | Balazs Lipak | 695 MagicGianca Tribute | 0 | 0 | 0 | 4 | 10 | 11 | 0 | 13 | 10 | 0 | 9 | 13 | 70 | 70 | |||||||||||||||
12 | Norbert Serban | Golden Buffalo Racing | 0 | 11 | 18 | 0 | 14 | 10 | 2 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 66 | 66 | |||||||||||||||
13 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 6 | 7 | 0 | 11 | 13 | 0 | 6 | 11 | 0 | 11 | 10 | 75 | 63 | |||||||||||||||
14 | Attila Takacs | Racing Spirit | 0 | 8 | 10 | 0 | 12 | 9 | 0 | 12 | 9 | 0 | 0 | 0 | 60 | 60 | |||||||||||||||
15 | Barna Fuzy | 500 Prince Heavenly | 0 | 3 | 9 | 0 | 6 | 6 | 0 | 9 | 12 | 0 | 6 | 7 | 58 | 49 | |||||||||||||||
16 | Laszlo Pecsvari | 500 Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 7 | 0 | 12 | 11 | 37 | 37 | |||||||||||||||
17 | Janos Dalanics | 695ac SlowMotion Green | 0 | 5 | 5 | 0 | 5 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 | 37 | 37 | |||||||||||||||
18 | Tom Szamveber | Golden Buffalo Racing | 0 | 7 | 6 | 0 | 8 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 33 | 33 | |||||||||||||||
19 | Balint Kovacs | 500 Campovolo Grey | 0 | 16 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 32 | 32 | |||||||||||||||
20 | Csaba Elekes | 500 Trofeo Green | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 8 | 0 | 13 | 0 | 29 | 29 | |||||||||||||||
21 | Marcell Fuzy | Trofeo Abarth Test Car 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 10 | 13 | 0 | 0 | 0 | 24 | 24 | |||||||||||||||
22 | Gergo Gombos | 695ac Officina Red | 2 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 23 | |||||||||||||||
23 | Attila Vegh | 500 Scorpion Black | 0 | 9 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 20 | |||||||||||||||
24 | Gilbert Poszmik | Squadra corse Fiat | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 13 | |||||||||||||||
25 | Mate Szucs | MS Abarth Competizione | 0 | 0 | 8 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 | 12 | |||||||||||||||
26 | Alex Molnar | 695ac Legends Blue | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 7 | |||||||||||||||
27 | Gabor Balogh | Squadra corse Fiat | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | |||||||||||||||
28 | Tamas Marinka | SpeedCat Racing | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | |||||||||||||||
29 | Vegh Attila | 500 Scorpion Black | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Trofeo Abarth - társalgó
Azt hittem a dobogóért fogsz küzdeni, minden esélyed megvolt rá.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 8 vendég