BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
jegember95
2024 licenszes
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: jegember95 » 2018.10.29. 23:07

emerico írta:
jegember95 írta:Reméltem, hogy a második futamra megoldódnak a mikrolag gondok, de sajnos nem, így inkább kiálltam, mielött nagyobb galibát okozok (így is sikerült...óvjatok nyugodtan)
Pedig tetszik a mod, és versenyképesnek érzem magam, de ilyen gondok nem lehet túraautózni...kövi futamra remélem már minden klappol
érdekes, nem láttam, hogy laggolnál
csak pillanatokra állt meg nálam minden, de az is elég volt. Takiatika első futamát el is barmoltam emiatt
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3200
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2018.10.30. 00:06

név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Baki
2024 licenszes
Hozzászólások: 752
Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
Tartózkodási hely: elfogyott
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Baki » 2018.10.30. 00:19

Érsekes kis futam volt, ahogy vártam, nem volt túl acélos itt a Subaru, de a futamok legalább élvezetesek voltak. Remélem a következőn azért már jobb lesz. :)
Attis1994 írta:Na mindegy, örülök, hogy itt lehetek... mindkét futamot élveztem, külön élveztem a csatát Bakival! :) jó volt nem is tudom hány év után! :))
Hát igen, nem most volt az is biztos. Jó futam volt, egész jót mentünk. Előzni nem nagyon lehetett, hiába fogyott el a másiknak a gumija, de ez ilyen, majd legközelebb. :D
Baki
2024 licenszes
Hozzászólások: 752
Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
Tartózkodási hely: elfogyott
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Baki » 2018.10.30. 00:55

Ideiglenes pontállás Silverstone után:
Pos. Name Team Silverstone National Donington Park Brands Hatch Oulton Park Croft Rockingham Thruxton Snetterton Overall Overall with drop 
   R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2   
Balazs Kiss AmD with AutoAid/RCIB Insurance Racing 50 50               100 
Adam Pinczes Power Maxed Racing 35 40               75 
Tamas Cseh AmD with AutoAid/RCIB Insurance Racing 40 31               71 
Roland Pinter Laser Tools Racing 26 35               61 
Gabor Czimer Adrian Flux Subaru Racing 31 24               55 
Attila Molnar A-Plan Academy 25 26               51 
Janos Hegyvari Adrian Flux Subaru Racing 28 22               50 
Patrik Bachrati Adrian Flux Subaru Racing 22 25               47 
Attila Takacs Power Maxed Racing 18 28               46 
10 Gabor Tim Ciceley Motorsport 24 17               41 
11 Imre Bende Ciceley Motorsport 20 20               40 
12 Gergely Maros Ciceley Motorsport 19 21               40 
13 Martin Barna Power Maxed Racing 21 18               39 
14 Balazs Lipak Adrian Flux Subaru Racing 23 16               39 
15 Peter Varga Adrian Flux Subaru Racing 16 19               35 
16 Barna Fuzy Laser Tools Racing 17 15               32 
17 Janos Dalanics Power Maxed Racing 13 12               25 
18 Attila Vegh MG Racing RCIB Insurance 12 13               25 
19 Zoltan Szabo MG Racing RCIB Insurance 11 14               25 
20 Zsolt Horvath Power Maxed Racing 14 11               25 
21 Robert Fulop Adrian Flux Subaru Racing 23               23 
22 Norbert Andrasi MG Racing RCIB Insurance 15               15 
23 Dominik Szucs Laser Tools Racing 10               10 
24 Norbert Serban Power Maxed Racing               
leomitsu
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2015.07.27. 21:19
Név: Fülöp Róbert
Kormány: T300 Alcantara + T3PA + TH8A
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: leomitsu » 2018.10.30. 12:03

Sorry a tegnapi kirohanásomért, de már elszakadt a cérna...

Maros Gergely! Undorító, ahogy védekezel. Erre nem most jöttem rá, már korábban is többször kibasztál velem a keménykedéseddel. Anno F1-ben is Haas-nál csapattársak voltunk, de te inkább nekem jöttél Austinban is meg Mexicoban is minthogy engedd, hogy megelőzzelek. Nem baj, mostantól fordul a kocka, én is tudok geci módon vezetni... Érdekes, hogy nagyjából mindenki mással lehet normálisan csatázni, de te sosem tudod hol a határ. A legrosszabb pedig, hogy most valószínűleg csak pislogsz, és fogalmad sincs, miért vagyok kiakadva...

Az óvás megtörtént, de még ha lesz is büntetés az úgysem fog változtatni semmin. Már korábban jeleztem, de most újra leírnám, hogy szerintem a büntetési tételek nincsenek összhangban a károkozás mértékével. Ez azért baj, mert így "megéri" kirforgatni, kilökdösni a másikat. Kiváló példa a jelen futam. Gergely kiforgat a falba. Jobb hátsó futómű megütődött, kocsi vezethetetlen, vérnyomásom kb 12 ezer. Ő lazán bekocog valahol a mezőny végén. Óvás. Tegyük fel, hogy igazam van, kap időbüntetést. Bukik 1-2 helyet talán (= 1-2 pontot). Én meg elbuktam egy egész futamot (kb 20 pontot). Oké, már van büntetőpontozás, de ahhoz még mindig kellene neki kettő, hogy egálban legyünk. Ez így nem fair azokkal szemben, akik normálisan szeretnének versenyezni, és gyakorlatilag védi azokat, akik már túlságosan is kemények. Tudom, a büntetés nem azért van, hogy engem kárpótoljon, de ha ránéztek a ponttáblázatra, akkor láthatjátok, hogy miért vagyok ideges.
Avatar
Clayman
Hozzászólások: 429
Csatlakozott: 2009.06.05. 18:40
Név: Gergely Maros
Kormány: Thrustmaster TMX Pro
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Clayman » 2018.10.30. 12:33

leomitsu írta:Sorry a tegnapi kirohanásomért, de már elszakadt a cérna...

Maros Gergely! Undorító, ahogy védekezel. Erre nem most jöttem rá, már korábban is többször kibasztál velem a keménykedéseddel. Anno F1-ben is Haas-nál csapattársak voltunk, de te inkább nekem jöttél Austinban is meg Mexicoban is minthogy engedd, hogy megelőzzelek. Nem baj, mostantól fordul a kocka, én is tudok geci módon vezetni... Érdekes, hogy nagyjából mindenki mással lehet normálisan csatázni, de te sosem tudod hol a határ. A legrosszabb pedig, hogy most valószínűleg csak pislogsz, és fogalmad sincs, miért vagyok kiakadva...

Az óvás megtörtént, de még ha lesz is büntetés az úgysem fog változtatni semmin. Már korábban jeleztem, de most újra leírnám, hogy szerintem a büntetési tételek nincsenek összhangban a károkozás mértékével. Ez azért baj, mert így "megéri" kirforgatni, kilökdösni a másikat. Kiváló példa a jelen futam. Gergely kiforgat a falba. Jobb hátsó futómű megütődött, kocsi vezethetetlen, vérnyomásom kb 12 ezer. Ő lazán bekocog valahol a mezőny végén. Óvás. Tegyük fel, hogy igazam van, kap időbüntetést. Bukik 1-2 helyet talán (= 1-2 pontot). Én meg elbuktam egy egész futamot (kb 20 pontot). Oké, már van büntetőpontozás, de ahhoz még mindig kellene neki kettő, hogy egálban legyünk. Ez így nem fair azokkal szemben, akik normálisan szeretnének versenyezni, és gyakorlatilag védi azokat, akik már túlságosan is kemények. Tudom, a büntetés nem azért van, hogy engem kárpótoljon, de ha ránéztek a ponttáblázatra, akkor láthatjátok, hogy miért vagyok ideges.
Kedves Róbert,

- Nem b*szom meg.
- A hintaló egy tárgy, nincsenek sem szervei, sem tudata, hozzá hasonlítani egy élőlényt értelmetlen dolog.
- Kármokodni bárki tud, bár szerintem nem vezet sehová azonban megmutatja az illető színvonalát.
- Hol kellett bejönnöd a füvön mellém? Ha már a füvön jöttél már rég rossz. Nem voltál a füvön, nézd meg a replay-t...
- Még egyszer, nem b*szom meg.
- Pusztán a pályán tartottam az autót, nem löktelek semerre, nem rajtam támaszkodva kellene teljesíteni egy kanyart és vezetni kifelé.
- Fullra húzom rád a kormányt egyenesben? Hol? És közben hol vagy és te mit csinálsz?
Egy szó mint száz, szerintem ez nem helyénvaló viselkedés bármi is történt, bárki is a hibás.

Ha az admin úgy dönt, hogy hibás voltam az esetben, elfogadom. Ha úgy gondolod többször is túl keményen védekezek, óvd meg. Semmi értelme magadban gyűjteni a felém irányuló negatív dolgokat aztán egyszer elfogadhatatlan formában kiborítani, nem csak rám de a többiekre is.

Köszönöm az észrevételt és a fenyegetést is. Fordíts azon a kockán nyugodtan. Majd megóvom ha olyan dolog történik.

Fura módon többekkel is vívtam fair csatát. Ha hibázok elismerem és elnézést kérek. Szerintem az eset nem olyan egyértelmű mint ahogyan azt te érzed. Ha érdekel mire gondolok nézd vissza a kérdéses eseteket és nézd meg kinek hol az autója és éppen merrefelé tekeri a kormányt. De távol álljon egy hintalótól, hogy megmondja egy humanoid lénynek mit tegyen.

Ha a többség úgy gondolja nincs itt helyen örömmel lemondok a további versenyzésről, főleg ha ilyen hangnemben folytatódnak itt a dolgok.

Üdvözlettel:
Maros Gergely
Understeer is when you hit the wall at the front,
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2018.10.30. 13:01

Az eset ki lesz vizsgálva. Igen, sokszor nem tudok olyan büntetést adni, ami teljesen kompenzál, nem is célja. Azt szeretném elérni, hogy a hibás belássa mit rontott el, és jobban figyeljen.
A hangnem nem megfelelő, de elnézés kérés mutatja, hogy futam közben azért más a pulzus szám, hamarabb gurul el a gyógyszer.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Clayman
Hozzászólások: 429
Csatlakozott: 2009.06.05. 18:40
Név: Gergely Maros
Kormány: Thrustmaster TMX Pro
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Clayman » 2018.10.30. 13:12

emerico írta:Az eset ki lesz vizsgálva. Igen, sokszor nem tudok olyan büntetést adni, ami teljesen kompenzál, nem is célja. Azt szeretném elérni, hogy a hibás belássa mit rontott el, és jobban figyeljen.
A hangnem nem megfelelő, de elnézés kérés mutatja, hogy futam közben azért más a pulzus szám, hamarabb gurul el a gyógyszer.
Azért a hangnem a postban sem teljesen okés de már egy fokkal jobb... Azonban fenyegetni akkor sem kellene. Szerintem.
Understeer is when you hit the wall at the front,
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3200
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2018.10.30. 14:02

a súlyokat szeróra csatlakozásnál meg lehet majd kapni?
Ismét a baki pont eldobásos táblázata alapján lesz súlyozás ugye?
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2018.10.30. 14:20

freakyo írta:a súlyokat szeróra csatlakozásnál meg lehet majd kapni?
Ismét a baki pont eldobásos táblázata alapján lesz súlyozás ugye?
igen.
igen.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 31 vendég