Godek írta:Komolyan ezzel a tesztelés alatt lévő béta ASR moddal akartok menni? Első gumik ugyan ugy kopnak, hátsók szinte megfáznak úgy kihűlnek... És nem nagyon találtam élvezetesnek a vezetést...Ha már kiforrt fizikát akartok, ott van a FSR legújabb 2018-as modja! Na az fizika! És ugyan ugy ezekkel a hibrid vackokkal mennek.
FSR-rel én egy métert nem mentem. Nem szoktam csak úgy modokat tesztelgetni. Ehhez nem tudok hozzászólni.
Viszont Migi és Godek leírása után egy kérdést felteszek költői módon, magamnak, nektek. Ugyanazzal a moddal megyünk?
A setup biztos különböző. Én el tudtam érni, hogy bemelegedjen a hátulja. (Amikor a SIMCO-s modot teszteltük ott ez volt a probléma, hogy nem melegedett be a hátulja, mert a kocsi brutál módon használta az elejét). Itt én ilyen problémát abszolút nem éreztem.
Akárhány FSR videót nézek, ott is ezt látom, hogy úgy fordulnak, hogy alá van szedve a kormány. Nem tudom ki és ezt honnan vette, de a valóságban messze nem így történik. Alá szeded, nem leszel gyorsabb, legalábbis tartósan biztos nem, sőt elmelegíted a picsába a gumikat, alulkormányzott lesz aztán megy a rinya hogy elfogyott a több ezer eurós pirelli szett
Godek többet megy F1-es modokkal aláírom, de ez totál bullshit, hogy úgy állítunk be egy formula autót, hogy az elejét tönkre melegítse, mert az van leginkább terhelve. Az a gyanúm, hogy ez a vonal van erőltetve nálatok setup ügyileg. Igen az egy körös tempón általában meg is látszik, hogy ez jobban működik.
Érzésem szerint az ASR talán közelebb lehet a valósághoz ( ha béta akkor majd idővel még jobban) .
Azt ne felejtsük el, hogy a szezonból 6 futam van. Feleslegesnek érzem, hogy erre a 6 futamra egy totálisan más modot ( FSR ) dobjunk be.
Az ASR azonos paraméterekkel rendelkezik, mint a most meglévő, könnyebb is lenne az átállás, és mindenkinek új.
Jerm szavára szívesen adnék. Ő tudja mi a dörgés ilyen kocsiknál, meg bármelyik másiknál.