Oldal: 12 / 34
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.11.18. 19:09
Szerző: Tomynho
Ez lehet jó ötlet. 1108-as buildel még nem volt probléma tudtommal, lehet mindenkinek vissza kellene állítani, ha azzal jó, úgy kéne menni. Kérdés, hogy ez most csak teszt jelleggel van (1108-as szeró) vagy ha ez tűnik jónak akkor ezzel a builddel megyünk amég nincs javítása 1109-nek?
Én visszaállítottam, felmentem, de hát nemtom eseményeket egyedül tovább rakni meg ilyenek, szal ezt is meg kéne nézni pár fővel mondjuk vasárnap este esetleg, vagy amikor a többség ráér.
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.11.18. 22:07
Szerző: emerico
Jelenleg ez a 1108-as szerver lehet egy kiskapu ha nem tudjuk megoldani a szinkronizálási problémát.
Időben fogjuk jelezni.
A fizika nem tér el a 1108 és 1109 között.
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.11.27. 22:53
Szerző: emerico
SIMCO FIA Formula 1 1.27 (2017.11.27)
https://drive.google.com/open?id=1bOGLP ... Yr9aFMa86C
változasok:
- kisebb nyomaték
- nagyobb lóerő
- puhább felfüggesztés
- nagyobb légellenállás
- kuplung beállítások változtatása
- hátsó gumik nagyobb kopása
- enyhébb differenciálmű reagálás
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.11.27. 23:02
Szerző: Tomynho
Én még kérdeznék egy olyat, hogy a gumikban várható e valami féle különbség növelés? Mert úgy vettem észre, hogy ami van az nem túl sok. Ultra lágy és lágy között már érzékelhető némi különbség, de a szomszédos keverékek között alig. Köridőben és élettartamban se túl nagy, így meg kb majdnem mindegy milyen gumival megyek. Ezzel kapcsolatban persze kérdést idéznék másokhoz is, hogy ez csak nálam van e így, nyomozzak tovább, vagy másnál is feltűnt eme jelenség?
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.11.27. 23:54
Szerző: emerico
De, tervben van, hogy tovább növeljük a különbséget. De van, már most is
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.11.28. 14:21
Szerző: freakyo
Tomynho írta:Én még kérdeznék egy olyat, hogy a gumikban várható e valami féle különbség növelés? Mert úgy vettem észre, hogy ami van az nem túl sok. Ultra lágy és lágy között már érzékelhető némi különbség, de a szomszédos keverékek között alig. Köridőben és élettartamban se túl nagy, így meg kb majdnem mindegy milyen gumival megyek. Ezzel kapcsolatban persze kérdést idéznék másokhoz is, hogy ez csak nálam van e így, nyomozzak tovább, vagy másnál is feltűnt eme jelenség?
igaz nem voltam tegnap, de amit írsz ezt én is érzékeltem már.
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.11.30. 10:52
Szerző: emerico
Figyelem!
Látva a köridőket, azt tapasztaltuk, túl nagy a tapadása a gumiknak. Ideális esetben 1:07-nél nem szabadna jobb köröket menni, igaz a DRS ezen a pályán nem úgy van ahogy a valóságban.
Ezért még a héten lesz egy patch!
Az autó balansza nem fog változni, így a beállítások jók maradnak, max nagyobb leszorító erő lesz szükséges.
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.12.04. 23:27
Szerző: Baki
Ideiglenes pontállás Mexico után:
Pos. | Name | Team | Austin | Mexico | Brazil | Abu Dzabi | Malaysia | Singapore | Monza | Russia | Spa-Francorchamps | Melbourne | Bahrein | China | Azerbaijan | Spain | Monaco | Overall | Overall with drop |
1 | Milan Berki | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 50 | 50 | | | | | | | | | | | | | | 100 | 0 |
2 | Janos Hegyvari | Red Bull Racing | 40 | 26 | | | | | | | | | | | | | | 66 | 0 |
3 | Marek Godek | Scuderia Ferrari | 35 | 28 | | | | | | | | | | | | | | 63 | 0 |
4 | Gabor Czimer | Red Bull Racing | 26 | 35 | | | | | | | | | | | | | | 61 | 0 |
5 | Roland Pinter | Sauber F1 Team | 28 | 31 | | | | | | | | | | | | | | 59 | 0 |
6 | Tamas Cseh | Scuderia Ferrari | 31 | 22 | | | | | | | | | | | | | | 53 | 0 |
7 | Gabor Fodor | Renault Sport F1 Team | 24 | 25 | | | | | | | | | | | | | | 49 | 0 |
8 | Robert Fulop | Haas F1 Team | 19 | 21 | | | | | | | | | | | | | | 40 | 0 |
9 | Imre Migacs | Haas F1 Team | 0 | 40 | | | | | | | | | | | | | | 40 | 0 |
10 | Gabor Tim | McLaren Honda F1 Team | 23 | 16 | | | | | | | | | | | | | | 39 | 0 |
11 | Imre Bende | McLaren Honda F1 Team | 21 | 18 | | | | | | | | | | | | | | 39 | 0 |
12 | Gergely Maros | Haas F1 Team | 18 | 19 | | | | | | | | | | | | | | 37 | 0 |
13 | Balazs Kiss | Scuderia Ferrari | 25 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 25 | 0 |
14 | Zoltan Aszalos | Scuderia Toro Rosso | 0 | 24 | | | | | | | | | | | | | | 24 | 0 |
15 | Laszlo Szabo | Scuderia Toro Rosso | 0 | 23 | | | | | | | | | | | | | | 23 | 0 |
16 | Daniel Mihalik | Red Bull Racing | 22 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 22 | 0 |
17 | Attila Takacs | Renault Sport F1 Team | 20 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 20 | 0 |
18 | Tamas Varga | Sahara Force India F1 Team | 0 | 20 | | | | | | | | | | | | | | 20 | 0 |
19 | Gabor Laszlo | Sahara Force India F1 Team | 17 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 17 | 0 |
20 | Erhard Haklar | Scuderia Toro Rosso | 0 | 17 | | | | | | | | | | | | | | 17 | 0 |
21 | Szilard Nagy | Williams Martini Racing | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 0 | 0 |
22 | Attila Vegh | Williams Martini Racing | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 0 | 0 |
23 | Istvan Vamos | Renault Sport F1 Team | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 0 | 0 |
24 | Tamas Marinka | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | 0 | 0 |
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.12.05. 13:19
Szerző: emerico
SIMCO FIA Formula 1 1.30 (2017.12.05)
https://drive.google.com/open?id=1kK3Pl ... HzXSCIK9Ux
változások:
- a keverékek közti nagyobb különbség
- a gumikopás mértéke nagyobb a keverékek között
- általánosan kisebb tapadás
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.12.05. 15:58
Szerző: mateman
Halii, 2-3 hónap pihi után visszatérek interlagostól
Ami elvette a kedvet nyáron (jogsi elkezdése), az most vissza is hozta (meglett a jogsi és rájöttem hogy imádok vezetni szóval muszáj lesz tovább nyomni
).
Ezalatt az idő alatt majdnem eladtam mindent hogy konzolra válthassak a FIFA miatt, de a lófasznak kell konzol ha itt gépen mind a 2 kedvenc játékommal lehet játszani.
Nem is húzom tovább az időt mert úgysem érdekel senkit a regényem
Hajrá mindenkinek!