Oldal: 17 / 21

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.07.31. 22:13
Szerző: Baki
Suzuka utáni pontok:
Pos.NameTeamPaul RicardMonzaSlovakiaringNordschleifeSpa FrancorchampsSalzburgringSuzukaShanghaiBuriramQatarMacauOverallOverall with drop
QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2QR1R2
1Balazs KissHonda Racing Team JAS 20165105013131031404405003523031260310439429
2Janos HegyvariPolestar Cyan Racing 201602626424280192523140028264405004026439396
3Roland PinterSebastian Loeb Racing 2016025280000262401725540500352552850383383
4Patrik BachratiPolestar Cyan Racing 201612421535400351832435020202254012621396358
5Tamas CsehPolestar Cyan Racing 201704031026200402602224013350202442540390357
6Gabor FodorCampos Racing 20160122401926105002631025240282803535364352
7Attila TakacsCitroen Racing 201601922010210152002826323285233522428332307
8Gergely EgervariPolestar Cyan Racing 20163314001115425285352102622000000266266
9Gabor LaszloLada Sport Rusneft 201623535025120001252843140000000238238
10Imre BendeROAL Motorsport 201601420020190182101922015120241701624261235
11Zsolt NemesSebastian Loeb Racing 20160211607250240000012140222232231219219
12Robert FulopLada Sport Rusneft 201608170232452031000224012631000212212
13Gergely MarosRC Motorsport00009100162301423016210212101916209209
14Janos DalanicsSebastian Loeb Racing 2017015130811001402119011180182002123212204
15Mate VeresPolestar Cyan Racing 20160231002822323150231701817000000199199
16Gabor TimCampos Racing 201702803405002835000000000000184184
17Barna FuzySebastian Loeb Racing 201701314012001200160017190161901718173173
18Tamas NemethZengo Motorsport 201709190182302100151802116000000160160
19Zoltan SzaboHonda Racing Team JAS 201601715030001700001415019002020140140
20Gabor CzimerCitroen Racing 201641625000022000000000230022112112
21Laszlo BarthaRC Motorsport022230161601316000000000000106106
22Szilard NagyZengo Motorsport 201701112203500000000000001525100100
23Tamas ZelfelZengo Motorsport 201600002290171901800000000008585
24Istvan MikleCampos Racing 201600002118200000019250000008585
25Gergo TothLada Sport Rusneft 201600000000000000001718018177070
26Gilbert PoszmikCastrol Honda WCT Team 20160000000000000220300023196767
27Norbert FeherMunnich Motorsport 20160201201580000000000000005555
28Zoltan VonaZengo Motorsport 20160000513014220000000000005454
29Peter RozgonyiCastrol Honda WCT Team 2016000000000020200000000004040
30Attila VeghMunnich Motorsport 2016000017000000009130000003939
31Karoly SzalaiSebastian Loeb Racing 2017018180000000000000000003636
32Daniel NagyZengo Motorsport 201700000000000010310000003232
33Franklin SteginkCastrol Honda WCT Team 2016000014140000000000000002828
34Milan SiranSebastian Loeb Racing 201700004170000000000000002121
35Dominik SzucsCastrol Honda WCT Team 201600001300000000000000001313
36Balazs LipakMunnich Motorsport 201600000000000001000000001010
37Theo BrinkCastrol Honda WCT Team 201600006000000000000000066
38Daniel MogyorosiSebastian Loeb Racing 201600000000000000000000000

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.07.31. 23:06
Szerző: emerico
Holnapi nap folyamán megpróbálom megjavítani a gumi mizériát. Még mindig túl kopik, és túlzottan darál. Nem tudom mennyire tudom megoldani, úgy tűnik a jelenlegi buildben ez valami gixer, de hátha találok rá megoldást.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.01. 09:22
Szerző: freakyo
emerico írta:Holnapi nap folyamán megpróbálom megjavítani a gumi mizériát. Még mindig túl kopik, és túlzottan darál. Nem tudom mennyire tudom megoldani, úgy tűnik a jelenlegi buildben ez valami gixer, de hátha találok rá megoldást.
ha tesztelni kellene, holnap vagy holnap után ráérek szerintem

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.01. 09:55
Szerző: zsnemes
freakyo írta:köszcsi.

jut eszembe. Nemes Zsolti. befogott a féket a 2. versenyen. néha láttam, hogy pirosan rezeg a féked kijelzője.
Köszi utólag már én is láttam sajnos csak a visszajátszásban belső nézetben csak azt éreztem hogy nem megy a gép.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.01. 12:57
Szerző: freakyo
leírok egy összegzést, észre vett hibákról, hátha segít. Hátha esetleg más, máshogy látta ezeket.
Jani stream, saját tapasztalat, Jerm által elmondott galibák.

- blokkolt / akár többször is / keréknél, jó formán alig van kihatásra, a gumira, hőfokra, kopási %-ra. Plusz az FFB se adja vissza.
- ugyanolyan tempóval fordul el egy 230-280 akár 300 fokra felhevült (pillanatnyi) gumival rendelkező pilóta, mint aki 170-200 körülivel fordul, ez időmérőn pláne igaz.
- valami a dőlés- guminyomásnál is rossz, hogy alacsony dőlésnél is a belseje melegszik (jerm féle dőlés asszem 2 vagy 1.5 . Ha nagyobb dőlést használunk ugyanolyan a szitu (esetemben 4)
- A hátsó dőlésre, meg nyomásra szerintem jól viselkedik amúgy az autó.

Egyébként a többi állításra teljesen jól és érezhetően reagál. Én szerintem.
Több most nem jutott eszembe.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.01. 19:36
Szerző: emerico
v1.35
https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... FBSMjkwWnc

1.35 changelog
- realistic tyres, grip, temperatures, pressure
- edited rear wing aero
- higher torque of engine
- repaired damage model, splitter
- much better AI
- edited turbo sounds

- realisztikusabb gumi melegedés, tapadás és nyomás
- hátsó szárny aero beállítás (már fokra)
- nagyobb motor nyomaték
- splitter még kevésbé akad le, tökéletesen nem lehet kivenni
- sokkal jobb AI
- javított turbó hang

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 10:44
Szerző: JeRm
Annyit hozzátennék, hogy ha valaki blokkolgatja a kereket féktávon, akkor annak a gumi kopáshoz és hőmérséklethez semmi köze nem lesz. A gumin az adott ponton nyilván melegedni fog és lesz rajta egy spot, de összességében a gumi tapadása megmarad, csak nagyon durván rázni fog és kényelmetlen lesz vezetni az autót. Ez a része szerintem pont fasza volt a többihez képest.

Mentem most Clio-val pár kört és tök faszán elpörgött az első kerék 2-esben szal a WTCC-ben sztem 3-asban is simán eltekeri a kezdő nyomaték, de ez látom javítva lett.

A dőlést az elejétől kezdve mondom, hogy valamiért minimumnál se tudom a gumi külső felét felmelegíteni.

Amit még mondtam TS-en, hogy amikor nagyon nagyon nagy kormányszöggel megyek bele egy kanyarba (pl. Suzuka időmérő első szektor) akármennyire alátekerem a kormányt az autó nem lassul be hanem tartja az adott sebességet. Ugye ilyenkor 2 dolog miatt kéne lassulnia egy, hogy túlmelegszik a gumi kettő, h az első kerekek szöge miatti surlódás visszafogja az autót. Ez amúgy főleg kis teljesítményű autóknál van így vagy gokartnál, itt nem tudom mennyire észrevehető.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 13:26
Szerző: freakyo
A blokkolást Jani streamjében láttam. Én eddig csak a suzukai előre szaltómnál tudtam produkálni. Plusz ehhez hozzá tenném, hogy korábbi modnál, pl clio, hogy maradjunk a házi receptnél, ott jól érezhető volt. Itt a WTCC-ben nagyon ritkán tudtam produkálni, szóval ehhez nem tudok hozzáfűzni személyes élményt.

Viszont ahogy emerico is mondta, meg jó pár korábbi modnál is volt amivel mentünk / vagy build miatt lehetett, (ezt a részét nem tudom,) hogy ha blokkoltál és elkezdett rázni a kormány, a játék úgy reagálta le a későbbiekben, hogy valamivel jobban melegedett túl illetve kevésbé tapadt egy idő után az adott gumi. Hiába van úgy a valóságban, ahogy leírtad.

Tegnap mentem pár kört, szerintem az alá fordításos dolog javult, hogy ahogy túl melegszik nehezebben fordul el. A dőléses problémád szerintem még meg lesz, mert arra néztem variációkat.
Bár a kormányzár nem értem miért lett csökkentve (24.2 a max) én ennél nagyobbal szoktam menni :) :roll: de még így is használható

A többi macerát majd ma vagy holnap megnézem, csak sajnos nincs a kínai pályán semmi tapasztalatom a korábbi verzióval.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 17:39
Szerző: freakyo
freakyo írta:
Tegnap mentem pár kört, szerintem az alá fordításos dolog javult, hogy ahogy túl melegszik nehezebben fordul el. A dőléses problémád szerintem még meg lesz, mert arra néztem variációkat.
Bár a kormányzár nem értem miért lett csökkentve (24.2 a max) én ennél nagyobbal szoktam menni :) :roll: de még így is használható
A többi macerát majd ma vagy holnap megnézem, csak sajnos nincs a kínai pályán semmi tapasztalatom a korábbi verzióval.
Ismét mentem pár karikát. A fentit benéztem, annyira nem néztem részletesebben a dolgot.

250+ fokos gumival és 30-40 %os gumival kb nagyobb tempót vittem át mint ha ésszel mentem volna (friss gumi, és 150 körüli hőfok). Tiprom, alá szedem, és el fordul, nincs komolyabbnak mondható orr tolás.

Itt Kínában jó pár tempós kanyar van, és lehet azért nem tudjuk azt produkálni amit jerm is írt ( letolná az orrát a francba), mert az első splitternek túl nagyok az aerora kifejtett hatása, mint a gumi mechanikai hatása.
Mintha nem lenne a kettő összhangban és ezért érezzük irreálisnak az egészet. Megnéztem 1-es első szárnnyal és még azzal se tolta el az orrát.(190 helyett 186-al fordultam el ugyanazon kanyarnál) Persze a gumikat szarrá melegítette és ez versenyben ezt használni hülyeség is lenne.
Bár az lenne a legjobb ha több variációt is ki lehetne próbálni, vagy miközben módosít emerico, páran fent lennénk és megnéznénk. Lehet hamarabb rá jönnénk a pontos hibára.
A leakadásról csak annyit, baki tippjére hallgatva megnéztem az F2-es modot ott ahol a WTCC-vel leakadtunk. koppra ültetve az az autó simán elment, nem volt leakadás.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 19:14
Szerző: leomitsu
freakyo írta:
freakyo írta:
Tegnap mentem pár kört, szerintem az alá fordításos dolog javult, hogy ahogy túl melegszik nehezebben fordul el. A dőléses problémád szerintem még meg lesz, mert arra néztem variációkat.
Bár a kormányzár nem értem miért lett csökkentve (24.2 a max) én ennél nagyobbal szoktam menni :) :roll: de még így is használható
A többi macerát majd ma vagy holnap megnézem, csak sajnos nincs a kínai pályán semmi tapasztalatom a korábbi verzióval.
Ismét mentem pár karikát. A fentit benéztem, annyira nem néztem részletesebben a dolgot.

250+ fokos gumival és 30-40 %os gumival kb nagyobb tempót vittem át mint ha ésszel mentem volna (friss gumi, és 150 körüli hőfok). Tiprom, alá szedem, és el fordul, nincs komolyabbnak mondható orr tolás.

Itt Kínában jó pár tempós kanyar van, és lehet azért nem tudjuk azt produkálni amit jerm is írt ( letolná az orrát a francba), mert az első splitternek túl nagyok az aerora kifejtett hatása, mint a gumi mechanikai hatása.
Mintha nem lenne a kettő összhangban és ezért érezzük irreálisnak az egészet. Megnéztem 1-es első szárnnyal és még azzal se tolta el az orrát.(190 helyett 186-al fordultam el ugyanazon kanyarnál) Persze a gumikat szarrá melegítette és ez versenyben ezt használni hülyeség is lenne.
Bár az lenne a legjobb ha több variációt is ki lehetne próbálni, vagy miközben módosít emerico, páran fent lennénk és megnéznénk. Lehet hamarabb rá jönnénk a pontos hibára.
A leakadásról csak annyit, baki tippjére hallgatva megnéztem az F2-es modot ott ahol a WTCC-vel leakadtunk. koppra ültetve az az autó simán elment, nem volt leakadás.
Szóljatok ha kell menni tesztelni, szívesen jövök.