BTCC rFactor2 v0.82

Már véget ért bajnokságot topicjai
Avatar
zsnemes
2021 Licenszes
Hozzászólások: 124
Csatlakozott: 2010.12.26. 11:49
Név: Nemes Zsolt
Kormány: g27
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC rFactor2 v0.67

Hozzászólás Szerző: zsnemes » 2015.12.23. 00:47

A Honda Doningtonhoz képest instabilabb lett, a Chevi ehhez képest jobban kezelhető, a Honda 3-as hátsó szárnnyal stabilizálódott valamennyire.
A fékek mindkét kocsinál 3 kör után "bekapósak" lettek.
A pályát szegélyező terelőbolyának ha neki mentem tönkre ment a motor (Honda).
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10001
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC rFactor2 v0.67

Hozzászólás Szerző: emerico » 2015.12.23. 10:00

Oks, letesztelem
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10001
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC rFactor2 v0.67

Hozzászólás Szerző: emerico » 2015.12.23. 16:47

zsnemes írta:A Honda Doningtonhoz képest instabilabb lett, a Chevi ehhez képest jobban kezelhető, a Honda 3-as hátsó szárnnyal stabilizálódott valamennyire.
A fékek mindkét kocsinál 3 kör után "bekapósak" lettek.
A pályát szegélyező terelőbolyának ha neki mentem tönkre ment a motor (Honda).
Teljesen jó a Honda, mindegyikkel mentem alap setupon, ami azonos, és persze picit fickósabb, mert rövidebb, de előrébb tolt fékerővel totál ugyanaz mint a többi. Fékek nem bekapósak, mentem egy fél távot, semmi extra csak nagyobb hűtés kellhet, aki vadul megy. A motor felrobbantást látom, javítom.

Fontos, javítások között ne ugyanazokat a setupokat használjátok hanem az alapot, abból induljatok ki, azt elég jól belőttem.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10001
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC rFactor2 v0.67

Hozzászólás Szerző: emerico » 2015.12.23. 19:10

A BMW (67b) és a Honda (67f) frissült!

A BMW-nek nagy volt a légellenállása a Honda furcsa elfüstöléseit pedig megoldottam.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10001
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC rFactor2 v0.75

Hozzászólás Szerző: emerico » 2016.01.01. 21:32

v0.75 verzió

Cars, tracks, templates:
https://mega.nz/#F!KBtigaaJ!X0AoIDUfCeHgeqz_2aMTxg
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10001
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: BTCC rFactor2 v0.82

Hozzászólás Szerző: emerico » 2016.01.05. 23:41

BTCC rFactor2 v0.82

https://mega.nz/#F!KBtigaaJ!X0AoIDUfCeHgeqz_2aMTxg

Általános:
A Soft és Hard gumi között kisebb a tapadás különbség.
Elsőkerekes autóknak kiszámíthatóbb a hátulja gyors kanyarokban.
Elsőkerekes autóknak nem emelkedik el egyszerre a hátsó két kereke.

Grafika: FPS növelés, méretek csökkentése

Hang: összevont hangok, FPS növelés

BMW: Csökkentett légellenállás. Esős gumi kontrolálhatóbb.

Ford: Csökkentett motorháztető tükröződés.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég