2013.06.01 SuperTourenWagen

Itt található minden Endurance futam társalgója, illetve ide kerülnek a Free és Fun Race események.
csifihun
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2013.04.30. 21:43
Kapcsolat:

Re: 2013.06.01 SuperTourenWagen

Hozzászólás Szerző: csifihun » 2013.06.01. 19:56

Köszönöm Márk!
Név:Cziffra Gábor
Kormány:Logitech Formula Force EX
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10708
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2013.06.01 SuperTourenWagen

Hozzászólás Szerző: emerico » 2013.06.01. 23:10

alapnak nem rossz, sok munka lenne/lesz vele. majd meglássuk. még van pár dolog a csőben, a WSR tuti lesz, mert az jó lett, és lesz még clio cup teszt is.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Szicsó
Hozzászólások: 2632
Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
Név: Szigeti Csaba
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Kecskemét
Kapcsolat:

Re: 2013.06.01 SuperTourenWagen

Hozzászólás Szerző: Szicsó » 2013.06.02. 10:34

Klassz ez a mod! :D
Amilyen érdekes volt vezetni az első pár körben,annál élvezetesebb lett a verseny közben. :D
Nekem spec csak egy bajom volt vele,hogy az ellenfél autója nagyon hangos,hiába van levéve minimumra a hangereje. :)
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10708
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2013.06.01 SuperTourenWagen

Hozzászólás Szerző: emerico » 2013.06.02. 11:53

azért leírom amit javítani kell, hátha még hozzányúlok:
1. BMW javítás, difi, gumi, hasmagasság, kerékdőlés
2. gumimelegedés
3. hangok
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
MDBence
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2011.08.30. 14:25
Tartózkodási hely: Zalalövő
Kapcsolat:

Re: 2013.06.01 SuperTourenWagen

Hozzászólás Szerző: MDBence » 2013.06.03. 13:09

emerico írta:azért leírom amit javítani kell, hátha még hozzányúlok:
1. BMW javítás, difi, gumi, hasmagasság, kerékdőlés
2. gumimelegedés
3. hangok
Nem tudom természetes-e, de a dupla jobbosban fullos difivel is nagyon eldiferált és a jobbos (terheletlen) kerék jobban melegedett, mint a terhelt balos. Nem tudom észrevetted-e, de gondoltam szólok hogy művel ilyet is :) Amúgy a gumim állandóan 120 fok körüli volt... :D
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég