Irigylem az alukormányottságodat. Nekem a Seat túlkormányzott, főleg a második törésben...oldman írta:De ez a palya.. huhh... gondoltam mivel nem ismerem a palyat megiscsak mar elkezdek ismerkedni vele most, nem csak hetfon.. kb 2 kor monaco . Es a bmw pff.. alulkormanyzot jo ez nem ujdonsag de emiatt az elso gumik kopnak mint a fene, a hatsok szintugy viszont a folyamatos lassu kanyarokbol kigyorsitasok miatt meg melegszenek is.. 2 kor utan 130 fokosak a hatsok.. mi lesz itt? .. de a legfobb problema igazabol az hogy chevy-t egyenesbe nem lehet elozni, mivel erosebbek.. kozepen a kanyargos reszen meg egyszeruen nincs hely :/
Emerico.. mit szolnal inkabb Shanghai-hoz? van belole az a roviditett verzio amin a valosagba is mentek! na?
Társalgó
- szaboz
- Hozzászólások: 467
- Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
- kamikaze
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 726
- Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
- Név: Füzy Barna
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Mikor másodszor töröd össze egy körönszaboz írta:Irigylem az alukormányottságodat. Nekem a Seat túlkormányzott, főleg a második törésben...oldman írta:De ez a palya.. huhh... gondoltam mivel nem ismerem a palyat megiscsak mar elkezdek ismerkedni vele most, nem csak hetfon.. kb 2 kor monaco . Es a bmw pff.. alulkormanyzot jo ez nem ujdonsag de emiatt az elso gumik kopnak mint a fene, a hatsok szintugy viszont a folyamatos lassu kanyarokbol kigyorsitasok miatt meg melegszenek is.. 2 kor utan 130 fokosak a hatsok.. mi lesz itt? .. de a legfobb problema igazabol az hogy chevy-t egyenesbe nem lehet elozni, mivel erosebbek.. kozepen a kanyargos reszen meg egyszeruen nincs hely :/
Emerico.. mit szolnal inkabb Shanghai-hoz? van belole az a roviditett verzio amin a valosagba is mentek! na?
Név:Füzy Barna
Re: Társalgó
Na ki nyer???
http://kepfeltoltes.hu/view/121118/Imag ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121118/Imag ... es.hu_.jpg
“Mindig alulról keresd meg a korlátaid, mert ha felülről teszed, az drága és még fájni is fog”(Burkus Egon)
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
Re: Társalgó
Nem véletlen kérdeztem meg.. én a bmw befordítom ha úgy vankamikaze írta:Szimulátorral nem azért nem lehet, mert nem engedik, hanem azért mert nem fér el két autó ott, de 10-ből kétszer még egy sem .Vozi írta:Közvetítésbe hallottam hogy a visszafordítóba nem lehet előzni ez igaz? ha igen akkor nálunk lehet?
Ha be akarsz fordulni, csak külső ívről lehet máskülönben fenn akadsz, így ha beszúrod belülre nem tudsz fizikailag befordulni.
de sok minden nem úgy van mint a valóságba.. ezért inkább megkérdeztem
Re: Társalgó
bocsi hogy nem jöttem... Digiék 8-ig nem szolgáltattak netet, szomszéd wifi le volt kódolva, így 8-kor inkább lefeküdtem aludni.. de az se sikerült..
Gergo Baldi
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Grat oldmannek. Illetve grat Bálint az 1. Győzelemhez. Legközelebb megnyered a yokohama trophyt mint a Michelisz
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- szaboz
- Hozzászólások: 467
- Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Nagy gratula a verseny, illetve az összetett győzteseinek.
Ennek az élvezetes bajnokságnak is vége.
Macau-tól féltem a legjobban, ennek megfelelően az első versenyt kissé óvatosabbra vettem. A jó rajtnak és a sorozatos hibáknak köszönhetően felmásztam a 15-16. helyre. Vozival csatázva elvesztettem az uralmat az autó felett, bele a korlátba, mely igen csak ragaszkodott hozzám. Aztán egy hiba a lassú részen és félve, hogy valaki a keresztben álló autómba durran, inkább ESC. Második versenyen az előttem haladók hibájából profitálva a 12. helyig kapaszkodtam, mely az itt töltött időm legjobb eredménye lett.
Köszönet a szervezésért!
Az SGT-t már várom ám (Stipistop egy Honda )
Ennek az élvezetes bajnokságnak is vége.
Macau-tól féltem a legjobban, ennek megfelelően az első versenyt kissé óvatosabbra vettem. A jó rajtnak és a sorozatos hibáknak köszönhetően felmásztam a 15-16. helyre. Vozival csatázva elvesztettem az uralmat az autó felett, bele a korlátba, mely igen csak ragaszkodott hozzám. Aztán egy hiba a lassú részen és félve, hogy valaki a keresztben álló autómba durran, inkább ESC. Második versenyen az előttem haladók hibájából profitálva a 12. helyig kapaszkodtam, mely az itt töltött időm legjobb eredménye lett.
Köszönet a szervezésért!
Az SGT-t már várom ám (Stipistop egy Honda )
Re: Társalgó
Koszonom mindenkinek.
Eleg idegesen alltam neki az utolso futamnak mert hiaba volt 21 pont elonyom sajnos azok a franya dupla pontok miatt meg az sem lett volna eleg ha mind2szer Paffy mogott vegzek masodik helyen miutan idomeron elottem vegzett. Elso futamon szerencsere sikerult osszekapni magam, es 4dik helyrol tiszta elozesekkel feljonni a masodikra. (Koszonet, Vozi es Mark a fair versenyzesert). ott kezdtem elhinni hogy ez meglehet.
Masodik futam viszont epp az ellenkezoje volt, elso korbe a nagy tomeg miatt sikerult falhoz csapni es 1 pillanatra megforogni annyi makom volt hogy pont Paffy elott tudtam osszekaparni az automat, Aztan oda vissza pattogott a labda, hol o hasznalta ki 1-1 apro hibamat, hol en eloztem ot vissza. Reg izgultam ennyire mint itt az utolso korbe visszapillantoba egy nagy chevy logot latva. Szerencsemre vegen mar o is sokat hibazott, csapta neki kicsit a falnak mindenhol es a mandinerek mar inkabb lassitottak, igy sikerult behozni masodik helyre. es ezzel megvan vegre egy jo eredmeny itt a Simco -nal is !
ui: Kulon grat Balintnak a masodik futam gyozelmeert, szepen elhuzott az elejen, az utolso korben viszotn szerintem o volt a masodik legjobban izgulo pilota utanam mivel nemtom hany mp-t hoztunk rajta szerintem o is mar csak arra koncentralt hogy "csak ne menjek tul kozel fallhoz" de aki szerintem ezen a palyan nyerni tud, az nem semmi.
Eleg idegesen alltam neki az utolso futamnak mert hiaba volt 21 pont elonyom sajnos azok a franya dupla pontok miatt meg az sem lett volna eleg ha mind2szer Paffy mogott vegzek masodik helyen miutan idomeron elottem vegzett. Elso futamon szerencsere sikerult osszekapni magam, es 4dik helyrol tiszta elozesekkel feljonni a masodikra. (Koszonet, Vozi es Mark a fair versenyzesert). ott kezdtem elhinni hogy ez meglehet.
Masodik futam viszont epp az ellenkezoje volt, elso korbe a nagy tomeg miatt sikerult falhoz csapni es 1 pillanatra megforogni annyi makom volt hogy pont Paffy elott tudtam osszekaparni az automat, Aztan oda vissza pattogott a labda, hol o hasznalta ki 1-1 apro hibamat, hol en eloztem ot vissza. Reg izgultam ennyire mint itt az utolso korbe visszapillantoba egy nagy chevy logot latva. Szerencsemre vegen mar o is sokat hibazott, csapta neki kicsit a falnak mindenhol es a mandinerek mar inkabb lassitottak, igy sikerult behozni masodik helyre. es ezzel megvan vegre egy jo eredmeny itt a Simco -nal is !
ui: Kulon grat Balintnak a masodik futam gyozelmeert, szepen elhuzott az elejen, az utolso korben viszotn szerintem o volt a masodik legjobban izgulo pilota utanam mivel nemtom hany mp-t hoztunk rajta szerintem o is mar csak arra koncentralt hogy "csak ne menjek tul kozel fallhoz" de aki szerintem ezen a palyan nyerni tud, az nem semmi.
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Én is gratulálok mindenkinek, aki végigcsinálta a bajnokságot. Szerintem nagyon jó volt. Nem vagyok egy nagy FWD fan, de ezt a Fordot egész jó volt vezetni
A futamokról:
Az időmérőn nagyon nem találtam a tempót, nagyon betett nekem az a +30kg, kb 1 mp-vel maradtam el az időmtől. De így is sikerült közvetlen Jani mögött végezni, aki a fő rivális volt a 3. helyért folytatott harcban. Márk viszont nagyon az elejében volt, akinek még szintén volt esélye a 3. helyre, így volt miért izgulni.
Az első versenyen aztán én nemtom mi volt velem, a setup is rossz volt, de valami irgalmatlan lassú voltam, első pár körben folyamatosan falaztam a mandarinban, ami miatt vesztettem is pozíciót. Végül bejöttem a 6. helyen. Jani hibázott és így mögöttem végzett, Márk viszont a dobogós helyezésével és a jó rajthelyével nagyon megközelített a bajnokságban. Itt úgy voltam vele, hogy ez már nem lesz meg.
A második versenyre kicsit változtattam a setupon, ami be is jött, mert sokkal jobban viselkedett a kocsi. A rajtnál esélyem se volt a BMW-k ellen, inkább a túlélésre mentem. Engedtem is a gyorsabbakat, menjenek, nem akartam semmi esetre sem kiesni. Főleg annak a tudatában nem akartam kiesni, hogy Márk hibázott és így hátrébb csúszott. Jani ugyan előttem volt, de nem annyival, hogy veszélyt jelentsen a 3. helyemre Végül begyalogoltam az 5. helyen, ami így összetettben elég volt a 3. helyhez!
Nagyon tetszett a bajnokság, sok jó csata volt, és baromira örülök a 3. helyemnek összetettben!!!
Még egyszer grat mindenkinek, főleg az előttem végző két srácnak, nagyon komoly tempóban mentek az összes futamon!
A futamokról:
Az időmérőn nagyon nem találtam a tempót, nagyon betett nekem az a +30kg, kb 1 mp-vel maradtam el az időmtől. De így is sikerült közvetlen Jani mögött végezni, aki a fő rivális volt a 3. helyért folytatott harcban. Márk viszont nagyon az elejében volt, akinek még szintén volt esélye a 3. helyre, így volt miért izgulni.
Az első versenyen aztán én nemtom mi volt velem, a setup is rossz volt, de valami irgalmatlan lassú voltam, első pár körben folyamatosan falaztam a mandarinban, ami miatt vesztettem is pozíciót. Végül bejöttem a 6. helyen. Jani hibázott és így mögöttem végzett, Márk viszont a dobogós helyezésével és a jó rajthelyével nagyon megközelített a bajnokságban. Itt úgy voltam vele, hogy ez már nem lesz meg.
A második versenyre kicsit változtattam a setupon, ami be is jött, mert sokkal jobban viselkedett a kocsi. A rajtnál esélyem se volt a BMW-k ellen, inkább a túlélésre mentem. Engedtem is a gyorsabbakat, menjenek, nem akartam semmi esetre sem kiesni. Főleg annak a tudatában nem akartam kiesni, hogy Márk hibázott és így hátrébb csúszott. Jani ugyan előttem volt, de nem annyival, hogy veszélyt jelentsen a 3. helyemre Végül begyalogoltam az 5. helyen, ami így összetettben elég volt a 3. helyhez!
Nagyon tetszett a bajnokság, sok jó csata volt, és baromira örülök a 3. helyemnek összetettben!!!
Még egyszer grat mindenkinek, főleg az előttem végző két srácnak, nagyon komoly tempóban mentek az összes futamon!
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
-
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2011.10.04. 21:07
- Kormány: Logitech G27
- Tartózkodási hely: Kóny
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Gratulálok mindenkinek akik végig tolták ezt a bajnokságot, és külön a dobogósoknak.
Amennyire tartottam ettől a futamtól egész jól sikerült, bár az időmérőn szerintem még lett volna benne, de mindegy.
Az első futam jól sikerült, egy apró hibát leszámítva, így meg voltam elégedve magammal.
A második futamot a 3. helyről vártam, mivel láttam hogy előttem nincs BMW-s, így megvolt az esélye annak hogy az első helyig felmenjek, ami sikerült is.
De nem gondoltam volna hogy sikerül kiépíteni ennyi előnyt, itt tényleg látszott ezen a pályán előzni képtelenség, ha csak az egyik egy aprót bakit nem követ el. Amint közelgett a vége gondoltam magamba akár az első hely is meglehet , de a végén már nagyon izgultam, és így az utolsó körbe már eléggé visszavettem, de meg lett az eredménye.
És így meg lett az első győzelmem a SIMCO-ba.
Amennyire tartottam ettől a futamtól egész jól sikerült, bár az időmérőn szerintem még lett volna benne, de mindegy.
Az első futam jól sikerült, egy apró hibát leszámítva, így meg voltam elégedve magammal.
A második futamot a 3. helyről vártam, mivel láttam hogy előttem nincs BMW-s, így megvolt az esélye annak hogy az első helyig felmenjek, ami sikerült is.
De nem gondoltam volna hogy sikerül kiépíteni ennyi előnyt, itt tényleg látszott ezen a pályán előzni képtelenség, ha csak az egyik egy aprót bakit nem követ el. Amint közelgett a vége gondoltam magamba akár az első hely is meglehet , de a végén már nagyon izgultam, és így az utolsó körbe már eléggé visszavettem, de meg lett az eredménye.
És így meg lett az első győzelmem a SIMCO-ba.
Név: Kovács Bálint
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég