SCCA World Challange 2012 - társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
Paffy
Hozzászólások: 1272
Csatlakozott: 2010.05.19. 14:24
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Paffy » 2012.05.22. 20:09

:D Magyar OB....... Semmit nem találsz,(néma csend,hulla szag) de ha nézted ma az Eurosport 2-t 17:00tol akkor Lantos András valamit említett. :roll:
“Mindig alulról keresd meg a korlátaid, mert ha felülről teszed, az drága és még fájni is fog”(Burkus Egon)
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2012.05.22. 20:59

Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Miha
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2011.02.05. 12:56
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Miha » 2012.05.22. 21:19

Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak. :D
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra. :lol:
Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni! :)

Kár hogy nem tudtam jelen lenni az első 2 futamon...nagyon jó a kocsi, Szicsó, meg minden! :twisted:
/ban FWD
AWD WIN!
Avatar
Mugen
2024 licenszes
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
Név: Mikle István
Kormány: DFGT
Tartózkodási hely: Budaörs
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Mugen » 2012.05.22. 21:23

Ingy2 írta: Hátralévő táv unalmát Mugen törte meg azzal hogy meg mert előzni, szégyen gyalázat :lol:
Ja hogy Te is ott voltál Ingyombingyom?! :D
Sokkal nagyobb élvezet volt Janit legyűrni.
Mögötted, csak azért mentem körökön át, mert jó volt hallgatni a Vette hangját, hiszen jó a hangja.

:lol:

Hüje Camaro jól ment. :P
The Power of Dreams
Szicsó
Hozzászólások: 2632
Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
Név: Szigeti Csaba
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Kecskemét
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Szicsó » 2012.05.22. 21:45

Miha írta:
Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak. :D
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra. :lol:
Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni! :)

Kár hogy nem tudtam jelen lenni az első 2 futamon...nagyon jó a kocsi, Szicsó, meg minden! :twisted:
:D
Remélem,legközelebb is tudsz jönni majd! ;)
Szicsó
Hozzászólások: 2632
Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
Név: Szigeti Csaba
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Kecskemét
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Szicsó » 2012.05.22. 21:46

Paffy írta::D Magyar OB....... Semmit nem találsz,(néma csend,hulla szag) de ha nézted ma az Eurosport 2-t 17:00tol akkor Lantos András valamit említett. :roll:
Nem néztem...meséjjé má'! :D
Írjatok már pici infót a megfelelő topic-ba...Köszi! :D
Szicsó
Hozzászólások: 2632
Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
Név: Szigeti Csaba
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Kecskemét
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Szicsó » 2012.05.22. 21:51

kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Gázpedálon,nagyon nem tudsz állítani...a lábadban kell keresni a hibát. :D Ennél a mod-nál,sokszor kell félgázt használni.
Én,amikor nagyon szenvedek a kigyorsításokkal,akkor a hátsó rugózást gyengítem,vagy hátsó a stab.-ot veszem lentebb,vagy a hátsó kerékdőlést állítgatom,vagy a hátsó szárnyat emelem,de elsősorban,a diffit veszem lentebb. ;)
De minden hatással van mindenre....főképp,a kanyarodásra.
Zsolteee
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2009.03.25. 13:03
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Zsolteee » 2012.05.22. 22:47

kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.

Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:

Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%

Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.

A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.

Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.

/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
Vozi
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2010.01.24. 16:17
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: Vozi » 2012.05.22. 22:53

Zsolteee írta:
kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.

Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:

Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%

Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.

A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.

Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.

/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
te 1 állat vagy:D
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2012.05.23. 06:15

Zsolteee írta:
kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.

Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:

Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%

Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.

A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.

Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.

/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
Köszi a választ ezt kipróbálom még ma.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég