Sajnos kezdem magam úgy érezni mint Kimi az F1-ben.
A teszteken tapasztaltam, hogy néha duplán vált a váltom, eleinte csak felfele váltáskor jelentkezett, majd később visszaváltásnál is. A versenyen ez a jelenség meghatványozódott. Kigyorsításom a verseny végére, már katasztrofális volt, mert vagy nem mertem dinamikusan váltani, vagy kettőt váltott a váltóm. Aztán a megforgásaim is ennek voltak köszönhetőek, náha 4-ből 2-be, valamikor 3-ból 1-be rakta a váltót és már ezt nem tudtam kezelni rendesen. Főleg mikor már rám jöttek a többiek és rájuk is oda kellett figyelnem. Sajnos mivel szó szerint féltem a váltástól, már nem tudtam ennyi mindenre oda figyelni, ahol tudtam védekeztem, de akkor meg duplán váltottam, ha meg nem figyeltem a mögöttem lévőre, kicsit jobb tempót tudtam menni. Végül a gázpedálom is azt mondta, kicsit pihen. Nem volt teli gázam, így már majdnem hogy esélytelennek látszott az, hogy a 3. helyet megszerezzem, ekkor már brutálisan közeledtek a mögöttem lévők, próbáltam menteni a menthetőt, de tudtam, csak idők kérdése mikor kerülök hátrébb, majd a sikánnál ismét duplát váltott a váltóm, ezt még megpróbáltam korrigálni, de egy bukkanó keresztbe tett a kísérletemnek, ezután a rázókövön is felakadtam.
Még nehezítette a dolgomat az is, hogy a váltó miatt okozott sok csúszkálás a gumikat is rendesen megette, így a kanyartempóm sem volt már jó...
Katasztrofálisan sikerült ez a futam számomra és eszméletlenül csalódtam a Logitech gyárban.
Ha ez most pénzdíjas futam lett volna, beperelném a Logitechet
Szóval így technikai gondokkal küzdve, örülök annak hogy az 5. helyre behoztam az autóm, a köridőm az utolsó körökben már 2 mp-vel maradtak el az előző futamon futott köreimtől, szemmel látható volt a szenvedésem. Remélem azért nem okoztam nagy gondot a versenyző társaimnak, akikkel csatároztam, nagyon fairplay módon küzdöttek velem, gratulálok nekik!