Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Már véget ért bajnokságot topicjai
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 9077
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G27
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: emerico » 2009.05.25. 23:24

ANGOL PÁLYA JAVÍTVA LETT
semmi nem változott, csak az égbolt már nem csíkos.

http://www.simcompany.hu/downloads/mega ... vitott.zip
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Szkarol
2019 Licenszes
Hozzászólások: 525
Csatlakozott: 2009.03.25. 10:26
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: Szkarol » 2009.05.26. 12:54

Komoly futam volt a tegnapi, az egyik legnagyobb csatámat vívtam Cselt-el, sajnos alulmaradtam...
Na de majd legközelebb elkaplak..... :) Gratulálok, bár az utolsó körökben gyorsabb voltam, de korrektül kivédekezted.

üdv karol
,,Az életemet adnám ezért a Nőért, de Ő azt akarja, mosogassak is...." (HellBoy 2)
Avatar
Tropie
Hozzászólások: 913
Csatlakozott: 2009.03.26. 10:35
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: Tropie » 2009.05.26. 12:55

Sajnos kezdem magam úgy érezni mint Kimi az F1-ben.

A teszteken tapasztaltam, hogy néha duplán vált a váltom, eleinte csak felfele váltáskor jelentkezett, majd később visszaváltásnál is. A versenyen ez a jelenség meghatványozódott. Kigyorsításom a verseny végére, már katasztrofális volt, mert vagy nem mertem dinamikusan váltani, vagy kettőt váltott a váltóm. Aztán a megforgásaim is ennek voltak köszönhetőek, náha 4-ből 2-be, valamikor 3-ból 1-be rakta a váltót és már ezt nem tudtam kezelni rendesen. Főleg mikor már rám jöttek a többiek és rájuk is oda kellett figyelnem. Sajnos mivel szó szerint féltem a váltástól, már nem tudtam ennyi mindenre oda figyelni, ahol tudtam védekeztem, de akkor meg duplán váltottam, ha meg nem figyeltem a mögöttem lévőre, kicsit jobb tempót tudtam menni. Végül a gázpedálom is azt mondta, kicsit pihen. Nem volt teli gázam, így már majdnem hogy esélytelennek látszott az, hogy a 3. helyet megszerezzem, ekkor már brutálisan közeledtek a mögöttem lévők, próbáltam menteni a menthetőt, de tudtam, csak idők kérdése mikor kerülök hátrébb, majd a sikánnál ismét duplát váltott a váltóm, ezt még megpróbáltam korrigálni, de egy bukkanó keresztbe tett a kísérletemnek, ezután a rázókövön is felakadtam.
Még nehezítette a dolgomat az is, hogy a váltó miatt okozott sok csúszkálás a gumikat is rendesen megette, így a kanyartempóm sem volt már jó...
Katasztrofálisan sikerült ez a futam számomra és eszméletlenül csalódtam a Logitech gyárban.
Ha ez most pénzdíjas futam lett volna, beperelném a Logitechet :D

Szóval így technikai gondokkal küzdve, örülök annak hogy az 5. helyre behoztam az autóm, a köridőm az utolsó körökben már 2 mp-vel maradtak el az előző futamon futott köreimtől, szemmel látható volt a szenvedésem. Remélem azért nem okoztam nagy gondot a versenyző társaimnak, akikkel csatároztam, nagyon fairplay módon küzdöttek velem, gratulálok nekik!
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 9077
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G27
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: emerico » 2009.05.26. 12:58

Itt valami kontakt spré kéne szerintem. De hogy a mikrokapcsolóval van a gond az szinte biztos
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Cselt
2019 Licenszes
Hozzászólások: 1281
Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
Név: Cseh Lajos Tamás
Kormány: CSW Base + BMW rim, Clubsport V1
Tartózkodási hely: Szentkirályszabadja
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: Cselt » 2009.05.26. 13:06

Jó kis futam volt, bár nem fűztem hozzá előzetesen nagy reményeket. Mivel az előző futamon nem tudtam részt venni, így a nagyszerű 15. helyről rajtoltam, ami az első pár körben hirtelen 10. lett a sok kicsúszásnak köszönhetően. Az elején még volt egy két érdekes csata, ami nem volt épp a legfairebb (hú de szép szó :D ). Aztán a futam második felében Karollal küzdöttünk hatalmasat, amit nagyon élveztem, remek csata volt :) Remélem lesznek még ilyen ütközetek a többi futamon is.
Név: Cseh Lajos Tamás
Kormány: CSW Base + BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Avatar
Tropie
Hozzászólások: 913
Csatlakozott: 2009.03.26. 10:35
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: Tropie » 2009.05.26. 13:43

Igen, gondolom hogy valami olyasmi gond lehet, ami az érintkezéssel kapcsolatos :) bár a futam végére, annyi minden hiba jelentkezett, hogy már a felére nem is emlékszek.
Pl. Ha bizonyos szögben fordítottam a kormányom, akkor jelentkezett olyan is, hogy megnyomtam az LCD kijelző gombját, hogy megnézzek pár adatot, erre mintha beakadt volna, folyamatosan pörgette az LCD-t, majd volt, mikor nem is működött a gomb. A felső sor két gombjára van állítva a balra/jobbra nézés, egyszerre ugye a hátra. Nos, ezek a gombok sem működtek mindig. A váltót meg már leírtam, a pedál az tudom hogy nem potméter, hanem már annyira ki van kopva a pedál tengelye, hogy szigetelő szalagozom, nos utóbbi házituning még év elején volt, valszeg ráfér megint egy karbantartás.

Közben megnéztem a telemetriát is, és a gumikopást még a túl magas guminyomásom is okozta, Ferivel ellentétben én kicsit nagyobb guminyomást használtam elől, és kisebbet hátul, mert gondoltam ezzel megoldom az egyik problémámat is, ami megoldódott, csak hamarabb kopott a gumi, mivel hogy nem ugyan az volt a terhelése, mint az előző futamon, amikor szinte egyedül körözgettem, itt meg sokszor kifékezgettem, védekeztem, szélárnyékban utaztam stb. ez teljesen mást eredményezett a gumikopásnál.
rbalint
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2009.03.25. 17:46
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: rbalint » 2009.05.26. 14:05

Sziasztok!

Nagyon élveztem a futamot, nekem ez a Safety Car is bejött, csak ha "normálisan" tudna menni jobb lenne, egyenesben ment rendesen, viszont kanyarban nagyon lelassított.

Szabolccsal sokat csatáztunk, 1x véletlenül kicsit nekicsúsztam, de reméltem hogy billen ki az egyensúlyából, tovább tudtunk menni. Boxban most nem mentem neki a falnak sem :), így sikerült elé kerülnöm. Trophiet pár körrel a vége előtt utolértem éreztem hogy valami nincs nála rendben mert elég furcsán ment a kanyarbejáratokon, de ennek ellenére nagyon jól védekezett és csak nagyon nehezen tudtam megelőzni. De addigra Szabolcs is felzárkozott. Aztán Trophie a buszmegállónál megcsúszott (bár én is elrontottam a féktávot) és Szabolcs is időt vesztett, az utolsó kör már nyugis volt.
Avatar
Joke
Formula 3 2019
Hozzászólások: 974
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:40
Kormány: MS SideWinder FF Wheel és Logitech DFP
Pedál: G25
Tartózkodási hely: Keszthely
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: Joke » 2009.05.27. 08:44

emerico írta:szóval, reagálva Pitbull beírására.
Pitbull írta:Háááááááááááááááááááááááááát!!

Ugyan nincs jelentősége,mivel nem fejeztem be a futamot,de érdekes ítélet született.
mert hogy én hol szorítottam le Rebők Józsit nem tudom mivel mögülem rajtolt ,nem volt mellettem,és én voltam az ideális oldalon,igazából ahol ő el akart menni ott nem volt hely,hanem fű volt,tehát szerintem egyértelműen kiforgatott,és én nem is szoríthattam le mivel még mellettem se volt,ő csúszott meg mivel a füvön ment.
Ez szintén jogos. RebÓk valóban a füvön csúszik, meg és emiatt keletkezik a kifogatás.
Csak most tudok reagálni erre : én nem tudom , miféle füvön csúszásról beszéltek. Jobban meg kellene már nézni azt a replayt. Mint egyszer már írtam Pitbull beragadt a rajtnál, én balról előztem, az autóm eleje már az övé mellett volt és teljes terjedelmével az aszfalton, egészen addig, míg Pittbull nem fordítja balra a kormányt. Ebből lett a kiforgatás.

Ja... és milyen ideális oldalról beszélsz egy startnál ? Én ilyenről még nem hallottam :shock:

Nem az itélettel vitatkozom, csak nem szeretem, ha ostobának próbálnak nézni.

Ui.: Emer, kösz a festés javítást !
Név: Rebók József
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 9077
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G27
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: emerico » 2009.05.27. 10:18

Joke, pliz válaszolj a mailemre, fontos lenne. Köszi
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Tropie
Hozzászólások: 913
Csatlakozott: 2009.03.26. 10:35
Kapcsolat:

Re: Megane Trophy Eurocup 2008 - SIMCo/VSR közös bajnokság

Hozzászólás Szerző: Tropie » 2009.05.27. 13:15

Srácok! Lenne egy problémám.

Indulni szeretnék a következő futamon, de Lengyelországban leszek egész hétfő reggelig, majd elmegyek Teplice-be és onnan jövök haza délután. Ami azt jelenti, hogy repeszteni fogok haza, de nem tudom mikorra tudnék a szerverre csatlakozni.
Elképzelhető, hogy a hotlapsra már felsem fogok tudni menni.
A kérdésem az, hogy meddig lehet hotlapsozni? Illetve az hogy ha nincs hotlaps időm, akkor nem is álhatok rajthoz?
Egészen biztosan csak este 6 körül érek haza.

Arra a kérdésre, hogy most nem tudok-e hotlaps kört futni a válaszom az, hogy nem vagyok már most sem otthon, de mondjuk klaviatőrával megpróbálhatok körbe lavirozni a pályán, ha ez elegendő, akkor még ma megteszem, mert holnaptól már nem lesz lehetőségem erre.
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég