2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Re: 2009 V8 Supercar Season
Lehet h érdekelne mert az enyém már halálban van!És a legjobb kormány...hétvégéig ne add el pls!
1. vevő vok eddig
1. vevő vok eddig
"Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít!" - Ayrton Senna da Silva
4 Times Hungarian Champion!
2016 Octavia Cup Champion!
Nissan Competition evernally!
http://www.timgabor.hu
4 Times Hungarian Champion!
2016 Octavia Cup Champion!
Nissan Competition evernally!
http://www.timgabor.hu
Re: 2009 V8 Supercar Season
Az én DFP-m még mindig egyben van, pedig már 4 v. 5 éves, az a jó cucc. Még persze abból a szériából van, amikor kicsit több anyagot raktak bele.Bika írta:Lehet h érdekelne mert az enyém már halálban van!És a legjobb kormány...hétvégéig ne add el pls!
1. vevő vok eddig
Sajna a kormányváltó túl érzékeny lett és kettőt vált, ebben az Evoban meg nem lehet állítani az ismételt gombnyomás figyelmen kívül hagyását, mint az rF-ben. Persze a szekvenciálishoz is hozzá lehet szokni, csak azzal kicsit lassabb az ember.
A kövi kormányom szerintem egy Fanatec féle clubsport edition-s lesz. Nagyon tetszik az a cucc, de most megint nem tudok venni, mert autót kell vennem.
Apropó, tudnátok ajánlani nekem egy olyan autót, ami 1.6-os benzines motorral autópályán 130-nál megáll 6.5 körül, megbízható és 1 milla körüli az ára? Ma voltam Pesten, Mitsubishi Carismákat néztem, azok elvileg megfelelnek a kritériumoknak, de amiket találtam nem voltak a legjobbak..
Tudom, hogy egy dízel volna legjobb autópályázásra, de sokat nem akarok kocsira költeni, a régi dízelektől meg fázok, mert vszínű marha sok km van bennük, másrészt a javítási költségük is elég magas szokott lenni, átlagban.
Németh Tamás - Tomievo
Re: 2009 V8 Supercar Season
Én ezt a modot szekvenciálissal fogom játszani, ma is azzal mentem, amíg meg nem szakadt.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
-
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
- Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season
Dávid, te milyen kormánnyal játszol? Jó lett a Fanatec? Sajnos, még fel sem raktam a modot, talán ma sikerül kipróbálnom!bardocz írta:Én ezt a modot szekvenciálissal fogom játszani, ma is azzal mentem, amíg meg nem szakadt.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
Re: 2009 V8 Supercar Season
Nagyon király volt tegnap a teszt! Én csak jót tudok mondani a modról. Sokkal közelebb van a valósághoz, mint az alap és nem sínautózás. Tetszik, hogy figyelni kell a kigyorsításnál és a fékezéskor, mert hamar megindul az autó. Viszont ha megindul, egy bizonyos pontig nagyon jól kontrollálható. Ami ráadás, hogy tegnap az időjárásnak köszönhetően vizes pályán versenyeztünk. Így első tesztnek igen jó volt, hogy már tesztelhettük is az ezzel járó körülményeket. Jókat csúszkáltunk, drifteltünk de azért haladtunk is.
Remélem azért következőn többen leszünk. Addigra jó lenne egy kis leckét venni setupolásból...
Aki eddig nem jelentkezett neki csak ajánlani tudom, mert jól sikerült. Grat Emerico!!!
Remélem azért következőn többen leszünk. Addigra jó lenne egy kis leckét venni setupolásból...
Aki eddig nem jelentkezett neki csak ajánlani tudom, mert jól sikerült. Grat Emerico!!!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10676
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season
Sajnos kevesen voltunk, ami baj. 14-en voltunk az időmérésen, majd mindenki kilépkedett, nem értem.
Néhány alap info újra az EVO-hoz.
1. Warmup alatt már nem lehet csatlakozni
2. Ha kilépsz a pályára, akkor már nem szabad a boxba visszalépni, mert kizár
3. Ha kizárt, attól még a második futamon indulhatsz
4. A boxkiálláshoz érdemes előre preseteket készíteni
5. a boxkiállást, és a változtatások beállítását gyakorolni KELL. nem egyszerű
6. a büntetések letöltését gyakorolni KELL. nem egyszerű
A mod jó. Egy két apróságot látok, ami javítok, amúgy részemről mindent sikerült kivitelizni
Néhány alap info újra az EVO-hoz.
1. Warmup alatt már nem lehet csatlakozni
2. Ha kilépsz a pályára, akkor már nem szabad a boxba visszalépni, mert kizár
3. Ha kizárt, attól még a második futamon indulhatsz
4. A boxkiálláshoz érdemes előre preseteket készíteni
5. a boxkiállást, és a változtatások beállítását gyakorolni KELL. nem egyszerű
6. a büntetések letöltését gyakorolni KELL. nem egyszerű
A mod jó. Egy két apróságot látok, ami javítok, amúgy részemről mindent sikerült kivitelizni
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2072
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season
Ma én is kipróbálom, ha a gépem nem főzi meg magát.
Holnap este meg HRC V8 futam lesz, jó lesz látni a különbséget.
Holnap este meg HRC V8 futam lesz, jó lesz látni a különbséget.
The Power of Dreams
Re: 2009 V8 Supercar Season
bardocz írta:Bathurston nem érték el már a 300-at is? Vagy rosszul emlékszem? Az biztos, hogy az a leggyorsabb pont a versenynaptárban.
Wikin ez van:
"All cars in the category use identical spool differentials, brake packages and gearboxes. The category uses a 6-speed Hollinger gearbox (Australian made), in either the 'H' pattern or as of 2008, a sequential pattern. Differential ratios used throughout the season are 3.75:1, 3.5:1, 3.25:1 and 3.15:1. The 3.15:1 ratio differential was introduced in 2005 to be used at Bathurst - cars with this ratio can now exceed 300 km/h on Conrod Straight (this has yet to be demonstrated, although Perkins Engineering claims to have exceeded this speed multiple times in the 2005 event). The theoretical maximum speed is 306 km/h at 7,500 rpm. All cars have a 75 litre fuel tank, except for the endurance races at Phillip Island and Bathurst (which still use the 120 litre fuel tank from previous seasons), the previous "Bathurst Tank" had a capacity of 120 litres."
Minden palyan mas valtoattetelt hasznalnak!
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: 2009 V8 Supercar Season
Batihu, dfgt-vel megyek.
Amúgy letöltöttem én is a G25-höz való beállítást, és sokkal jobb, mint a gyári. Nincs az idegesítő rángatás, jobb az egész.
Amúgy letöltöttem én is a G25-höz való beállítást, és sokkal jobb, mint a gyári. Nincs az idegesítő rángatás, jobb az egész.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 36 vendég