2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés

Már véget ért bajnokságot topicjai
Bika
2024 licenszes
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2009.03.28. 09:53
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Bika » 2010.07.15. 22:37

Lehet h érdekelne mert az enyém már halálban van!És a legjobb kormány...hétvégéig ne add el pls!
1. vevő vok eddig :)
"Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít!" - Ayrton Senna da Silva

4 Times Hungarian Champion!
2016 Octavia Cup Champion!
Nissan Competition evernally!
http://www.timgabor.hu
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2010.07.15. 22:41

Oké, majd szólj.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Tomievo
Hozzászólások: 151
Csatlakozott: 2009.08.18. 18:31
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Tomievo » 2010.07.15. 23:22

Bika írta:Lehet h érdekelne mert az enyém már halálban van!És a legjobb kormány...hétvégéig ne add el pls!
1. vevő vok eddig :)
Az én DFP-m még mindig egyben van, pedig már 4 v. 5 éves, az a jó cucc. Még persze abból a szériából van, amikor kicsit több anyagot raktak bele. :)

Sajna a kormányváltó túl érzékeny lett és kettőt vált, ebben az Evoban meg nem lehet állítani az ismételt gombnyomás figyelmen kívül hagyását, mint az rF-ben. Persze a szekvenciálishoz is hozzá lehet szokni, csak azzal kicsit lassabb az ember.

A kövi kormányom szerintem egy Fanatec féle clubsport edition-s lesz. Nagyon tetszik az a cucc, de most megint nem tudok venni, mert autót kell vennem. :)

Apropó, tudnátok ajánlani nekem egy olyan autót, ami 1.6-os benzines motorral autópályán 130-nál megáll 6.5 körül, megbízható és 1 milla körüli az ára? Ma voltam Pesten, Mitsubishi Carismákat néztem, azok elvileg megfelelnek a kritériumoknak, de amiket találtam nem voltak a legjobbak..

Tudom, hogy egy dízel volna legjobb autópályázásra, de sokat nem akarok kocsira költeni, a régi dízelektől meg fázok, mert vszínű marha sok km van bennük, másrészt a javítási költségük is elég magas szokott lenni, átlagban.
Németh Tamás - Tomievo
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2010.07.15. 23:43

Én ezt a modot szekvenciálissal fogom játszani, ma is azzal mentem, amíg meg nem szakadt.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
batihu
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: batihu » 2010.07.16. 09:16

bardocz írta:Én ezt a modot szekvenciálissal fogom játszani, ma is azzal mentem, amíg meg nem szakadt.
Dávid, te milyen kormánnyal játszol? Jó lett a Fanatec? Sajnos, még fel sem raktam a modot, talán ma sikerül kipróbálnom! :oops:
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
Fitti
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:39
Tartózkodási hely: Sümeg
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Fitti » 2010.07.16. 09:23

Nagyon király volt tegnap a teszt! :) Én csak jót tudok mondani a modról. Sokkal közelebb van a valósághoz, mint az alap és nem sínautózás. Tetszik, hogy figyelni kell a kigyorsításnál és a fékezéskor, mert hamar megindul az autó. Viszont ha megindul, egy bizonyos pontig nagyon jól kontrollálható. Ami ráadás, hogy tegnap az időjárásnak köszönhetően vizes pályán versenyeztünk. Így első tesztnek igen jó volt, hogy már tesztelhettük is az ezzel járó körülményeket. Jókat csúszkáltunk, drifteltünk de azért haladtunk is.
Remélem azért következőn többen leszünk. Addigra jó lenne egy kis leckét venni setupolásból... :)
Aki eddig nem jelentkezett neki csak ajánlani tudom, mert jól sikerült. Grat Emerico!!!
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.07.16. 09:57

Sajnos kevesen voltunk, ami baj. 14-en voltunk az időmérésen, majd mindenki kilépkedett, nem értem.

Néhány alap info újra az EVO-hoz.
1. Warmup alatt már nem lehet csatlakozni
2. Ha kilépsz a pályára, akkor már nem szabad a boxba visszalépni, mert kizár
3. Ha kizárt, attól még a második futamon indulhatsz
4. A boxkiálláshoz érdemes előre preseteket készíteni
5. a boxkiállást, és a változtatások beállítását gyakorolni KELL. nem egyszerű
6. a büntetések letöltését gyakorolni KELL. nem egyszerű

A mod jó. Egy két apróságot látok, ami javítok, amúgy részemről mindent sikerült kivitelizni
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Mugen
2024 licenszes
Hozzászólások: 2072
Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
Név: Mikle István
Kormány: DFGT
Tartózkodási hely: Budaörs
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Mugen » 2010.07.16. 11:34

Ma én is kipróbálom, ha a gépem nem főzi meg magát.
Holnap este meg HRC V8 futam lesz, jó lesz látni a különbséget. ;)
The Power of Dreams
Night
Hozzászólások: 1085
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:35
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Night » 2010.07.16. 11:40

bardocz írta:Bathurston nem érték el már a 300-at is? Vagy rosszul emlékszem? Az biztos, hogy az a leggyorsabb pont a versenynaptárban.

Wikin ez van:
"All cars in the category use identical spool differentials, brake packages and gearboxes. The category uses a 6-speed Hollinger gearbox (Australian made), in either the 'H' pattern or as of 2008, a sequential pattern. Differential ratios used throughout the season are 3.75:1, 3.5:1, 3.25:1 and 3.15:1. The 3.15:1 ratio differential was introduced in 2005 to be used at Bathurst - cars with this ratio can now exceed 300 km/h on Conrod Straight (this has yet to be demonstrated, although Perkins Engineering claims to have exceeded this speed multiple times in the 2005 event). The theoretical maximum speed is 306 km/h at 7,500 rpm. All cars have a 75 litre fuel tank, except for the endurance races at Phillip Island and Bathurst (which still use the 120 litre fuel tank from previous seasons), the previous "Bathurst Tank" had a capacity of 120 litres."

Minden palyan mas valtoattetelt hasznalnak!
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2010.07.16. 11:45

Batihu, dfgt-vel megyek.
Amúgy letöltöttem én is a G25-höz való beállítást, és sokkal jobb, mint a gyári. Nincs az idegesítő rángatás, jobb az egész.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 36 vendég