Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Már véget ért bajnokságot topicjai
Avatar
pumba
Hozzászólások: 268
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:35
Név: Veréczi Dániel
Kormány: Logitech DFGT
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: pumba » 2010.04.29. 09:14

emerico ha egy csapatban 3 auto van de nincs minden pályához külön megnevezve az auto attol még lehet 3fös a csapat?
A győzelem attól függ, hogy ki ér be először az utolsó körben, nem attól, ki vezet az elsőben!
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.04.29. 09:56

pumba írta:emerico ha egy csapatban 3 auto van de nincs minden pályához külön megnevezve az auto attol még lehet 3fös a csapat?
szerintem igen, de azt nem tudom hogy a boxokat hogy osztja ki.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
pumba
Hozzászólások: 268
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:35
Név: Veréczi Dániel
Kormány: Logitech DFGT
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: pumba » 2010.04.29. 10:34

akkor a tyrrelbel mehetünk ezek szerint 3-an ?Ha lehet akkor azzal szeretnék menni .
A győzelem attól függ, hogy ki ér be először az utolsó körben, nem attól, ki vezet az elsőben!
tamasjager
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: tamasjager » 2010.04.30. 00:10

Sziasztok,

jelentkeznék.
Név: Jáger Tamás
Nick: funtom
Team: Beta Team March
Driver: #9 Vittorio Brambilla
Night
Hozzászólások: 1085
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:35
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: Night » 2010.04.30. 11:44

jeamiro írta:Én probálom, de öszintén szólva fogalmam sincs hol tudnék még annyi mp-t gyorsulni :(
Érzésre olyan mintha teljesen határon mennék és mintha gyors is lennék, aztán ránézek az időre és nemn értem. Persze lehet a setben is egy kicsi, de azt hiszem inkább a képeségeim határai amik inkább befojásolják a dolgokat. (bár mondjuk az etcc-ről is ezt gondoltam aztán ugy a 2 futamtol egész jó versenyeim voltak magamhoz képest)
Milyen vegsebesseget ertek el? En 289 korul. Nekem az segitett 48 ala menni, h csokkentettem a szarnyakat, igy nagyobb lett a vegsebessegem. Bar a 46os idot en is elerhetetlennek latom... majd megprobalok 1es szarnyal menni :D
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Avatar
Szatocs
Hozzászólások: 1647
Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
Név: Pethe Szabolcs
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: Szatocs » 2010.04.30. 12:26

Adjatok majd setupot, mert nem értek a setupoláshoz. :D Itt már túl sok mindent lehet állítani, hétfőn meg úgy sem tudok versenyre menni.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
TerranceG
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2009.06.15. 13:53
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: TerranceG » 2010.04.30. 13:28

Még nem jelentkezek, egyenlőre gyakorlok. Nehéz nekem ez a setupolás, de végre végig tudok menni kicsúszás nélkül. 1:52.5 körüli a legjobbam.
Esetleg valami javaslat a beállításra?
Itt olvastam, hogy alacsony szárnybeállítással kell menni. Ilyen jellegű tanácsokat várnék felfüggesztés, differenciál zár, stb ügyében.

Meg mi az ideális fék és motor hőmérséklet?
Név: Kaszap Zsolt
Night
Hozzászólások: 1085
Csatlakozott: 2009.11.02. 12:35
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: Night » 2010.04.30. 14:56

TerranceG írta:Még nem jelentkezek, egyenlőre gyakorlok. Nehéz nekem ez a setupolás, de végre végig tudok menni kicsúszás nélkül. 1:52.5 körüli a legjobbam.
Esetleg valami javaslat a beállításra?
Itt olvastam, hogy alacsony szárnybeállítással kell menni. Ilyen jellegű tanácsokat várnék felfüggesztés, differenciál zár, stb ügyében.

Meg mi az ideális fék és motor hőmérséklet?
Allitsd a szarnyat 9/13-ra. Ha tulkormanyzott, akkor noveld a hatsot, ha alulkormanyzott, akkor csokkentsd. Difit probald meg a kovetkezo beallitassal (fentrol le): 35/10/30/2. A motorhutest tedd maximumra es a fekhutest a minimumra. A felfuggesztest ne piszkald, ha nem ertesz hozza, mert csak rosszabb lesz. Majd kuldok egy setupot, ha talalkozunk a szerveren.
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2010.04.30. 18:39

Difit úgy lődd be, hogy minél alacsonyabb motorfék, és nagyobb power. Legalábbis én így csinálom.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Tomievo
Hozzászólások: 151
Csatlakozott: 2009.08.18. 18:31
Kapcsolat:

Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba

Hozzászólás Szerző: Tomievo » 2010.04.30. 19:57

bardocz írta:Difit úgy lődd be, hogy minél alacsonyabb motorfék, és nagyobb power. Legalábbis én így csinálom.
Mitől jobb az alacsony motorfék?
Németh Tamás - Tomievo
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég