Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
- pumba
- Hozzászólások: 268
- Csatlakozott: 2009.03.25. 22:35
- Név: Veréczi Dániel
- Kormány: Logitech DFGT
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
emerico ha egy csapatban 3 auto van de nincs minden pályához külön megnevezve az auto attol még lehet 3fös a csapat?
A győzelem attól függ, hogy ki ér be először az utolsó körben, nem attól, ki vezet az elsőben!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10676
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
szerintem igen, de azt nem tudom hogy a boxokat hogy osztja ki.pumba írta:emerico ha egy csapatban 3 auto van de nincs minden pályához külön megnevezve az auto attol még lehet 3fös a csapat?
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- pumba
- Hozzászólások: 268
- Csatlakozott: 2009.03.25. 22:35
- Név: Veréczi Dániel
- Kormány: Logitech DFGT
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
akkor a tyrrelbel mehetünk ezek szerint 3-an ?Ha lehet akkor azzal szeretnék menni .
A győzelem attól függ, hogy ki ér be először az utolsó körben, nem attól, ki vezet az elsőben!
-
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
- Kapcsolat:
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Sziasztok,
jelentkeznék.
Név: Jáger Tamás
Nick: funtom
Team: Beta Team March
Driver: #9 Vittorio Brambilla
jelentkeznék.
Név: Jáger Tamás
Nick: funtom
Team: Beta Team March
Driver: #9 Vittorio Brambilla
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Milyen vegsebesseget ertek el? En 289 korul. Nekem az segitett 48 ala menni, h csokkentettem a szarnyakat, igy nagyobb lett a vegsebessegem. Bar a 46os idot en is elerhetetlennek latom... majd megprobalok 1es szarnyal mennijeamiro írta:Én probálom, de öszintén szólva fogalmam sincs hol tudnék még annyi mp-t gyorsulni
Érzésre olyan mintha teljesen határon mennék és mintha gyors is lennék, aztán ránézek az időre és nemn értem. Persze lehet a setben is egy kicsi, de azt hiszem inkább a képeségeim határai amik inkább befojásolják a dolgokat. (bár mondjuk az etcc-ről is ezt gondoltam aztán ugy a 2 futamtol egész jó versenyeim voltak magamhoz képest)
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
- Szatocs
- Hozzászólások: 1647
- Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
- Név: Pethe Szabolcs
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Adjatok majd setupot, mert nem értek a setupoláshoz. Itt már túl sok mindent lehet állítani, hétfőn meg úgy sem tudok versenyre menni.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2009.06.15. 13:53
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Még nem jelentkezek, egyenlőre gyakorlok. Nehéz nekem ez a setupolás, de végre végig tudok menni kicsúszás nélkül. 1:52.5 körüli a legjobbam.
Esetleg valami javaslat a beállításra?
Itt olvastam, hogy alacsony szárnybeállítással kell menni. Ilyen jellegű tanácsokat várnék felfüggesztés, differenciál zár, stb ügyében.
Meg mi az ideális fék és motor hőmérséklet?
Esetleg valami javaslat a beállításra?
Itt olvastam, hogy alacsony szárnybeállítással kell menni. Ilyen jellegű tanácsokat várnék felfüggesztés, differenciál zár, stb ügyében.
Meg mi az ideális fék és motor hőmérséklet?
Név: Kaszap Zsolt
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Allitsd a szarnyat 9/13-ra. Ha tulkormanyzott, akkor noveld a hatsot, ha alulkormanyzott, akkor csokkentsd. Difit probald meg a kovetkezo beallitassal (fentrol le): 35/10/30/2. A motorhutest tedd maximumra es a fekhutest a minimumra. A felfuggesztest ne piszkald, ha nem ertesz hozza, mert csak rosszabb lesz. Majd kuldok egy setupot, ha talalkozunk a szerveren.TerranceG írta:Még nem jelentkezek, egyenlőre gyakorlok. Nehéz nekem ez a setupolás, de végre végig tudok menni kicsúszás nélkül. 1:52.5 körüli a legjobbam.
Esetleg valami javaslat a beállításra?
Itt olvastam, hogy alacsony szárnybeállítással kell menni. Ilyen jellegű tanácsokat várnék felfüggesztés, differenciál zár, stb ügyében.
Meg mi az ideális fék és motor hőmérséklet?
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Difit úgy lődd be, hogy minél alacsonyabb motorfék, és nagyobb power. Legalábbis én így csinálom.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Mitől jobb az alacsony motorfék?bardocz írta:Difit úgy lődd be, hogy minél alacsonyabb motorfék, és nagyobb power. Legalábbis én így csinálom.
Németh Tamás - Tomievo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég