Oldal: 2 / 5

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.05.11. 13:52
Szerző: freakyo
emerico írta: 2021.05.11. 11:16A versenyek után a két legjobb időmérős kört és két legjobb versenyen futott kört figyeljük, ez alapján megállapítjuk a sorrendet és különbségeket.
Szóval, hogy ha két pilóta aki ugyanazzal az autóval versenyez, és softon marha jó időt futnak, de amúgy csak azért nem jöttek be dobogón, mert pl softon versenyeztek és elfogyott a gumijuk és nagyon belassultak. Miközben a másik autóban ülő 2 leggyorsabb pilóta mediumozott vagy akár hardozott, de a nem sokkal lassabb strapabíróbb gumi miatt konzisztensebben tudtak menni és első két helyen érnek célba.
Akkor nem ők kapnak több súlyt, akik amúgy több pontot szereztek az adott hétvégén, hanem azok akik versenyben statisztikailag 1 db körön a leggyorsabbak voltak :?:
Érzek némi anomáliát. Mert ez és ehhez hasonló eset simán elő tud fordulni.

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.05.11. 23:07
Szerző: emerico
freakyo írta: 2021.05.11. 13:52
emerico írta: 2021.05.11. 11:16A versenyek után a két legjobb időmérős kört és két legjobb versenyen futott kört figyeljük, ez alapján megállapítjuk a sorrendet és különbségeket.
Szóval, hogy ha két pilóta aki ugyanazzal az autóval versenyez, és softon marha jó időt futnak, de amúgy csak azért nem jöttek be dobogón, mert pl softon versenyeztek és elfogyott a gumijuk és nagyon belassultak. Miközben a másik autóban ülő 2 leggyorsabb pilóta mediumozott vagy akár hardozott, de a nem sokkal lassabb strapabíróbb gumi miatt konzisztensebben tudtak menni és első két helyen érnek célba.
Akkor nem ők kapnak több súlyt, akik amúgy több pontot szereztek az adott hétvégén, hanem azok akik versenyben statisztikailag 1 db körön a leggyorsabbak voltak :?:
Érzek némi anomáliát. Mert ez és ehhez hasonló eset simán elő tud fordulni.
Anomália lehet hogy van. De nem lesz folyamatosan súlyozás, ha úgy látom hogy időmérés után a versenyen kiegyenlítődnek a különbségek, akkor befagyasztom. Sőt. Lehet hogy lesz olyan pálya ahol borul a teljes egész. Ilyen ez, nincs tökéletes BOP azért is ilyen kis súlyokkal balanszíroztam.

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.05.24. 19:03
Szerző: Markprokart
Ma sem érek haza :( jó versenyt mindenkinek

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.05.24. 21:48
Szerző: emerico
Ez jó lett volna HA
nem forgok meg kétszer és nem kapok áthajtásos büntetést

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.05.24. 21:57
Szerző: Twister
Szűcs Ádám bocsi, semmit nem láttam belőled, az utolsó utáni pillanatban az orrodat. Visszanéztem replayben ott sem látszol. Max ha néztem volna a pöttyöket. Bocsi!

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.05.26. 20:01
Szerző: emerico
GT1 World Championship SIMCO edition v2.12 (2021.05.26:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
A 6 autót külön telepíteni kell.
Segítség: https://youtu.be/l8YUPnTYpNc

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.06.07. 14:54
Szerző: Power
Sziasztok!

Ma este sajnos nem tudok jönni a futamra.
Jó versenyt mindenkinek!

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.06.07. 23:01
Szerző: emerico
Végre egy verseny amit értelmesen végig tudtam csinálni. Egy kisebb megcsúszásom volt, de semmi más. A mai pálya trükkje a hátsó hasmagasság volt, legalábbis a Nissan-nál, jól meg kellett emelni

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.06.09. 19:24
Szerző: emerico
GT1 World Championship SIMCO edition v2.12 / v2.13 (2021.06.09):
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Az Aston és Corvette nem változott, csak a Ford, Nissan, Lamborghini és Maserati amit le kell szedni és telepíteni.

Segítség: https://youtu.be/l8YUPnTYpNc

Re: GT1 World Championship - Társalgó

Elküldve: 2021.06.18. 19:02
Szerző: Baki
Hivatalos pontállás Algarve után:
Pos. Name Team Yas Marina Zolder Algarve Sachsenring Silverstone Paul Ricard Brno Buddh International Circuit Sao Paulo Össz. Hivatalos 
     
Daniel Wizner Marc VDS Racing 51 51                         112 112 
Norbert Serban Hexis AMR 51 38 38                         136 96 
Balazs Kiss Phoenix Racing 44 44 34                         131 93 
Roland Pinter Hexis AMR 28 17 44                         93 76 
Adam Kovacs Young Driver AMR 34 32 26                         99 73 
Gabor Czimer Hexis AMR 38 24 28                         92 68 
Janos Hegyvari Mad-Croc Racing 26 34 30                         90 64 
Tamas Cseh Phoenix Racing 30 22 24                         76 54 
Adam Szucs Reiter Engineering 20 21 32                         73 53 
10 Gabor Tim Sumo Power 32 20                         55 52 
11 Daniel Vereczi Young Driver AMR 21 30                         51 51 
12 Mate Veres All Inkl. 26 17                         44 44 
13 Barna Fuzy Matech Competition 24 16                         40 40 
14 Balazs Lipak Mad-Croc Racing 22 18                         40 40 
15 Attila Vegh Swiss Racing Team 17 20                         37 37 
16 Imre Bende Sumo Power 18 15 19                         52 37 
17 Laszlo Szollosi Matech Competition 16 12 18                         46 34 
18 Janos Dalanics Swiss Racing Team 19 14                         33 33 
19 Balazs Jutasi All Inkl. 13 16                         29 29 
20 Major Bence Young Driver AMR 28                         28 28 
21 Karoly Szalai Reiter Engineering 11 15                         26 26 
22 Gergely Egervari Swiss Racing Team 22                         22 22 
23 Gabor Bernhardt Phoenix Racing 21                         21 21 
24 Istvan Mikle Mad-Croc Racing 19                         19 19 
25 Mark Ferencz Sumo Power                         
26 Zsolt Nemes All Inkl.