Oldal: 6 / 26

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 08:12
Szerző: spatrik
Nagyon élveztem, ilyen mezőnybe örültem volna egy top10-nek is, de végül 5.-nek sikerült bejönni.
Lekörözésnél figyelt mindenki, fair volt.

Valóban orrtolós szélárnyékba, elég sokat mentem mások mögött a futam alatt, egész kezelhető volt, csak nagyon közel menni és megelőzni a másikat viszont nagyon nehéz.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 11:47
Szerző: Adam
grat mindenkinek.
Első Simco-s futamom volt. :) A teszteken összeszedett 3-4 mp-ket nézve nem vártam sokat magamtól, de azért a top 20-ba simám bekerültem a tempómat nézve.
Csak egy gond volt, hogy úgy mentem mint egy kezdő. Szerencsére csak a saját versenyemet csesztem el úgy háromszor amatőr hibákat vétve... :) Régen mentem ilyen gyors és jól tapadó járgánnyal. Tanulópénznek jó volt. Meg is van rögtön az első "dobós" futamom.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 14:03
Szerző: emerico
sokaknak ez volt a "dobos futam" :)

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 14:25
Szerző: Nod33
Kifejezetten izgalmas jó verseny volt,amíg el nem rontottam.Sajnos rossz gombot nyomtam meg a kormányon,mert a pit kérés helyett üresbe tettem az autót és egyből elfüstölt a motorom. Viszont lenne egy észrevételem.Ugye az egységesebb fizikával az volt a cél,hogy közelebb kerüljön a mezőny.De a setup-nak,pont ahhoz a részéhez lehet hozzányúlni amit valaki érti és tudja,hogy mit,hogyan állít és valaki csak próbálkozik ezzel.Persze nem vitatom el senkinek a képességeit sőt példaként van mindenki előtt az a jó pár versenyző akik mindig ott vannak elöl,hogy egyszer esetleg legyőzhetőek.Ha tényleg csak minimális dolgot (pl.első szárny,guminyomás) lehetne állítani talán valóban közelebb lehetne hozni a mezőnyt.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 14:58
Szerző: peti0201
Nod33 írta: 2020.03.24. 14:25 Kifejezetten izgalmas jó verseny volt,amíg el nem rontottam.Sajnos rossz gombot nyomtam meg a kormányon,mert a pit kérés helyett üresbe tettem az autót és egyből elfüstölt a motorom. Viszont lenne egy észrevételem.Ugye az egységesebb fizikával az volt a cél,hogy közelebb kerüljön a mezőny.De a setup-nak,pont ahhoz a részéhez lehet hozzányúlni amit valaki érti és tudja,hogy mit,hogyan állít és valaki csak próbálkozik ezzel.Persze nem vitatom el senkinek a képességeit sőt példaként van mindenki előtt az a jó pár versenyző akik mindig ott vannak elöl,hogy egyszer esetleg legyőzhetőek.Ha tényleg csak minimális dolgot (pl.első szárny,guminyomás) lehetne állítani talán valóban közelebb lehetne hozni a mezőnyt.
Vannak a neten elég jó setup guideok, ha értesz angolul 1 óra alatt nagyjából mindent meglehet érteni, ami ehhez az autóhoz kell.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 15:02
Szerző: Nod33
Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 17:27
Szerző: freakyo
Nod33 írta: 2020.03.24. 15:02 Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.

Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.

Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 19:34
Szerző: mateman
emerico írta: 2020.03.24. 14:03 sokaknak ez volt a "dobos futam" :)
Igen nekem 3 okból is egyszerre... :D Az autót dobáltam, ezzel a futamot is, és emiatt a kettő miatt az agyamat is eldobtam estére... :D :D :D

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 19:43
Szerző: Attis1994
freakyo írta: 2020.03.24. 17:27
Nod33 írta: 2020.03.24. 15:02 Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.

Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.

Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
Én meg azt nem értem, vagyis nem jövök rá, hogy vajon mi a titok abban, hogy hogyan bír 17-18 kört a gumi olyan tempó mellett amilyet futottatok! :)

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 20:09
Szerző: freakyo
Attis1994 írta: 2020.03.24. 19:43
freakyo írta: 2020.03.24. 17:27
Nod33 írta: 2020.03.24. 15:02 Sajnos nem tudok angolul,de azért köszi a linkent!
Erre van topik.
viewtopic.php?f=75&t=1622
Régebben ilyen kérdezz-feleletként működött.

Plusz, csapatodban van kettő olyan ember is aki élmezőnyben volt. Kérj tőlük setupot, esetleg beszélj velük erről.
Én azt javaslom, hogy olvasd el a másik topikba linkelt doksit. Aztán körözzél esetleg def setuppal, majd ha úgy érzed rá éreztél az autó-pálya kombóra, állíts 1 dolgot drasztikusan egyik irányba ( vagy egy kombinációt pl első-hátsó spring ratet állítasz egyszerre), mész pár kört, majd ugyanazt másik irányba.

Ezen a vonalon ki tudod tapasztalni azt, hogy mire hogy reagál az autó, neked mi a vezethető, mi a stabil, és mi az a beállítás ami abszolút öngól. A setupnál ugye van leírás rész, oda nyugodtan tudsz magadnak jegyzetelni is.
Szerintem indulásnak ez járható út, igaz időigényes is. Nyilván mindenki el tud tévedni az erdőben, de szerencsére itt nem kell olyan sokat állítani.
Én meg azt nem értem, vagyis nem jövök rá, hogy vajon mi a titok abban, hogy hogyan bír 17-18 kört a gumi olyan tempó mellett amilyet futottatok! :)
Gondolom mert zavartalan és közel légüres térben tudtunk saját tempót autózni. :D