Oldal: 5 / 26

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 13:48
Szerző: leomitsu
emerico írta: 2020.03.22. 15:11 gondolkodom azon, hogy a bajnokság 1. 2. és 3. helyezett csapat ne szerezhessen pénzt a gyakorláson megtett pontok alapján.

vélemény?
támogatom

szerintem így nagyon hamar el fog szakadni az élmezőny, a fejlesztésekkel pont ellensúlyozni lehet a súlybüntetéseket, a kettő kb kioltja egymást.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 19:06
Szerző: freakyo
peti0201 írta: 2020.03.22. 19:50
emerico írta: 2020.03.22. 15:11 gondolkodom azon, hogy a bajnokság 1. 2. és 3. helyezett csapat ne szerezhessen pénzt a gyakorláson megtett pontok alapján.

vélemény?
Inkább csökkentve legyen a pénz, mondjuk 100kör 30 ezer, 200 kör 60 ezer, 300 kör 100 ezer?
Ebben az esetben meg pont semmit nem ér, mert 1 millió egy fejlesztési szint :D

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 19:09
Szerző: freakyo
Attis1994 írta: 2020.03.22. 21:13
freakyo írta: 2020.03.19. 20:09
mateman írta: 2020.03.18. 19:17 szabály pontosítás

Futamokra való felkészülésen elért körök száma alapján. / futam előtt 19:30-ig
100 kör 100.000
200 kör 300.000
300 kör 500.000

mindhárom csapattag számít. össz körszám (laps)

Ez az elején nem tűnik vészesnek, de a szezon haladtával, egyre kevesebbet gyakorolnak. ezzel lesz ösztönzés
Szerintem az össz körszám hülyeség, a teljesítettet kellene nézni, elvégre akkor teljesített ténylegesen egy kört az ember, nem amikor falnak csapta 500. alkalommal
akkor most összkörszám? vagy teljesített?
Erre emerico tud választ adni. Az viszont tény, hogy ha össz kör számít, akkor baromság az egész és elveszti azt az értelmét, hogy teljesítse a 100-200-300 kört annyi pénzért :D

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 19:42
Szerző: emerico
jó, értem mit nem értetek. most esett le.

a liveracers-es látható listában a Compl oszlop számít, hisz az a körszám.

az természetes, hogy az első verseny előtt kb mindenki kimaxolja, de később ez a lelkesedés alábbhagyhat, ezt akarom elkerülni. Így a gyengébben teljesítők tovább fognak gyakorolni. aki jobban megy, később nem fog annyit gyakorolni.

illetve 3 futam utan még átnézem, hogy alakul az egész rendszer.

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 22:38
Szerző: emerico
Darvasi Marcell bocsi a kilökésért :(

Amúgy kurva jó volt

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 22:39
Szerző: peti0201
Fuh végre sikerült a győzelem éles futamon is, megérte a sok tesztet :D Grat mindenkinek!

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 22:57
Szerző: kimi1996
Hali!
Kb 5 év után most szimulátoroztam előszőr. Ma lett gépem, így megtett kb 40 kör után időmérő 16. helynek örültem .
Semmi baj Emerico , benne van a pakliban 👌
Igaz kétszer kilöktek, egyszer meg beforgott elém valaki,amit nem tudtam olyan gyorsan lereagálni, amitől letört a szárnyam, s idő előtt boxba kellett menjek, de összességében élveztem!

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 23:43
Szerző: mateman
Esetleg egy q2 nagyon nagy változtatás lenne? Igazából pont rövid pálya volt nagy létszámmal, tudom később morzsolódik le a tömeg (remélem nem!) De ez ma nagyon nagy kavarodást eredményezett az időmérőn. Amíg ilyen sokan leszünk addig gáz lehetne valami hasonlót bevezetni?

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.23. 23:49
Szerző: freakyo
Időmérő valami katasztrófa volt. Legközelebb egy picivel lehetne mindenki körültekintőbb. Nem egyszer volt olyan, hogy gyors körön vagyok az előttem lévő pedig felvezető körön és utaztatnak egy szektort. Vagy estek ki a boxból az 1-es 2-es kanyar kombinációba.
Csak szólok, hogy Bahrain hasonló box kijárattal rendelkezik.

Remélem ehhez a szélárnyékhoz picit hozzá lesz nyúlva, mert még a leglassabb kanyarnál is letolta a kocsi az orrát, hát még a gyorsaknál :!:

Re: F1 2020 Manager - Kérdések, válaszok

Elküldve: 2020.03.24. 00:31
Szerző: emerico
lehet hosszabb lesz az időmérő, az lesz a megoldás, ha ilyen sokan leszünk