F1 ASR 2018 tesztelése
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: F1 ASR 2018 tesztelése
Tapasztalat, kb 30-35 kör után.
Az ASR könnyebben vezethető és kiszámíthatóbb. De élvezhető is. Nem hazudok, erre szavaztam.
Az sanszos, hogy indokolatlanul gyorsak leszünk. 1.22 volt a valós idő, idén szerintem 1:21 alja lehet. Mi meg menni fogunk itt 1:18-at
Az ASR könnyebben vezethető és kiszámíthatóbb. De élvezhető is. Nem hazudok, erre szavaztam.
Az sanszos, hogy indokolatlanul gyorsak leszünk. 1.22 volt a valós idő, idén szerintem 1:21 alja lehet. Mi meg menni fogunk itt 1:18-at
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2016.02.02. 17:21
- Név: Migács Imre
- Kormány: DFGT
- Kapcsolat:
Re: F1 ASR 2018 tesztelése
Üdv. Próbálgattam én is az ASR modot. Első pár körön tényleg ügy tünik,hogy szimpatikusabb mint az előző, jobban is fordul. Viszont mikor kezded megszokni a mozgását átmegy sin autóba. összeségében nem rossz viszont indokolatlanul erős a vas.
Időmérős beállitással próbáltam monzán is 377 km/h. Szóval enyén szólva is tulzás. Gumi tulságosan tapad viszont ha megcsuszik a hátulja nem fogod meg. Javaslok kollektiv tesztet és változtatást a modban mig élesbe nem dobjuk.sztm korai lenne. Üdv mindenkinek.
Időmérős beállitással próbáltam monzán is 377 km/h. Szóval enyén szólva is tulzás. Gumi tulságosan tapad viszont ha megcsuszik a hátulja nem fogod meg. Javaslok kollektiv tesztet és változtatást a modban mig élesbe nem dobjuk.sztm korai lenne. Üdv mindenkinek.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: F1 ASR 2018 tesztelése
Én kb ugyanazzal a setuppal néztem meg amit a nálunk használtam, mivel az értékek ugyanazok és nem akartam bajlódni.
szerintem a gumi fizika korrekt. jobban kezelhető, és nincs ez a bicskázás. Amiket próbálgattam minimál beállítás, nem mondanám, sínnek. Utolsó kanyarban azért egy picit tudtam driftelni és lehetett fogni és ahogy néztem, itt talán nem lehet azt a faszságot megcsinálni, hogy végig az orra van terhelve és alászedve pörköljük a köröket, főleg időmérőn, de aztán lehet valamelyikőtök talál kiskaput és eléri majd ezt, én nem tudtam egyelőre. Nálam büntetett ilyen szituban az autó. A szárnyra is rugalmasabb, szintén nincs ilyen hülyeség, hogy a lehető legkisebb szárnyat kell felrakni és akkor te vagy a legény a gáton.
Összességében számomra élvezhetőbb. Szintén nem titok. Én is erre szavaztam.
szerintem a gumi fizika korrekt. jobban kezelhető, és nincs ez a bicskázás. Amiket próbálgattam minimál beállítás, nem mondanám, sínnek. Utolsó kanyarban azért egy picit tudtam driftelni és lehetett fogni és ahogy néztem, itt talán nem lehet azt a faszságot megcsinálni, hogy végig az orra van terhelve és alászedve pörköljük a köröket, főleg időmérőn, de aztán lehet valamelyikőtök talál kiskaput és eléri majd ezt, én nem tudtam egyelőre. Nálam büntetett ilyen szituban az autó. A szárnyra is rugalmasabb, szintén nincs ilyen hülyeség, hogy a lehető legkisebb szárnyat kell felrakni és akkor te vagy a legény a gáton.
Összességében számomra élvezhetőbb. Szintén nem titok. Én is erre szavaztam.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
-
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2017.09.17. 23:37
- Név: Marek Godek
- Kormány: Logitech G27
- Kapcsolat:
Re: F1 ASR 2018 tesztelése
Komolyan ezzel a tesztelés alatt lévő béta ASR moddal akartok menni? Első gumik ugyan ugy kopnak, hátsók szinte megfáznak úgy kihülnek... És nem nagyon találtam élvezetesnek a vezetést...kocsi modellekről nem is beszélve. Okádék. Ha már kiforrt fizikát akartok, ott van a FSR legújabb 2018-as modja! Na az fizika! És ugyan ugy ezekkel a hibrid vackokkal mennek.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: F1 ASR 2018 tesztelése
A fizika milyensége az még oké amit Godek mondasz, de a modelek minőségén én látom ezt az "okádék" dolgot, szerintem szépek.
Szerintem kifejezetten szép, és jobban optimalizált mint a mostani, azaz jobb a futási teljesítmény
https://ibb.co/hzbBVH
Szerintem kifejezetten szép, és jobban optimalizált mint a mostani, azaz jobb a futási teljesítmény
https://ibb.co/hzbBVH
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: F1 ASR 2018 tesztelése
FSR-rel én egy métert nem mentem. Nem szoktam csak úgy modokat tesztelgetni. Ehhez nem tudok hozzászólni.Godek írta:Komolyan ezzel a tesztelés alatt lévő béta ASR moddal akartok menni? Első gumik ugyan ugy kopnak, hátsók szinte megfáznak úgy kihűlnek... És nem nagyon találtam élvezetesnek a vezetést...Ha már kiforrt fizikát akartok, ott van a FSR legújabb 2018-as modja! Na az fizika! És ugyan ugy ezekkel a hibrid vackokkal mennek.
Viszont Migi és Godek leírása után egy kérdést felteszek költői módon, magamnak, nektek. Ugyanazzal a moddal megyünk?
A setup biztos különböző. Én el tudtam érni, hogy bemelegedjen a hátulja. (Amikor a SIMCO-s modot teszteltük ott ez volt a probléma, hogy nem melegedett be a hátulja, mert a kocsi brutál módon használta az elejét). Itt én ilyen problémát abszolút nem éreztem.
Akárhány FSR videót nézek, ott is ezt látom, hogy úgy fordulnak, hogy alá van szedve a kormány. Nem tudom ki és ezt honnan vette, de a valóságban messze nem így történik. Alá szeded, nem leszel gyorsabb, legalábbis tartósan biztos nem, sőt elmelegíted a picsába a gumikat, alulkormányzott lesz aztán megy a rinya hogy elfogyott a több ezer eurós pirelli szett
Godek többet megy F1-es modokkal aláírom, de ez totál bullshit, hogy úgy állítunk be egy formula autót, hogy az elejét tönkre melegítse, mert az van leginkább terhelve. Az a gyanúm, hogy ez a vonal van erőltetve nálatok setup ügyileg. Igen az egy körös tempón általában meg is látszik, hogy ez jobban működik.
Érzésem szerint az ASR talán közelebb lehet a valósághoz ( ha béta akkor majd idővel még jobban) .
Azt ne felejtsük el, hogy a szezonból 6 futam van. Feleslegesnek érzem, hogy erre a 6 futamra egy totálisan más modot ( FSR ) dobjunk be.
Az ASR azonos paraméterekkel rendelkezik, mint a most meglévő, könnyebb is lenne az átállás, és mindenkinek új.
Jerm szavára szívesen adnék. Ő tudja mi a dörgés ilyen kocsiknál, meg bármelyik másiknál.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: F1 ASR 2018 tesztelése
A szavazást lezárom, a szerveren átkerült az ASR mod. Ma kikerül ki melyik csapatban, autóban van, ha nem tetszik, mással menne, az jelezze.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég