Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.10.19. 18:53
Sziasztok.
Mint új tag üdvözlök mindenkit,és köszönöm hogy tesztelhettem a módot.
Pár dolog a gumikkal és a motorerővel kapcsolatban az én meglátásom szerint. Én kizárólag F1-el szimeztem ez idáig, mert csak ez érdekel igazán.
Rf1 ill Rf2 is.
Gumik.A jelenlegi fizikából adódó első hátsó gumikopások aránya egy kissé eltolt,de nem árt megjegyezni hogy ezt különbséget a hátsó gumik javára fel lehet használni a jobb kigyorsítások érdekében.Kisebb szárny, alacsonyabb guminyomás,és ami még nagy terhelésnek teszi ki a gumikat az a dőlés szögek beállítása.Itt én nagy jelentőséget fordítok a gumik hőmérsékletére hol melegszik a legjobban melyik oldala stb stb.
Sajnos az első módot száraz körülmények közt nem tudtam tesztelni, mert akárhányszor felmentem a szerverre esett,kivétel a tesztfutam előtt. Im-en meg nem nagyon lehet szettet készíteni.Meg is látszott a futamon sajnos ,akinek kellemetlenséget okoztam utólag is elnézést kérek.
Szoktam menni versenyek előtt 300-400 kört,na abból már ki lehet indulni. Mindegy ez csak egy mellékinfó..
Motorerő:. Szerintem felesleges az 5-boost állítási lehetőség, esőben is végig lehetett menni akár full boostal,én lejjebb veszem a pedálérzékenységet és simán tudtam menni az első móddal is.Elég lenne a 3 is. Szerintem 1-5 ig nem állítgat senki verseny közben. Azért se mert nem egész versenyt megyünk, nincs szükség benzin spórolásra ilyen üzemanyag fogyasztás mellett. Ennek csak akkor van érvénye ha spórolni kellene a benzinnel mert vagy olyan sokat enne,vagy egy tele tank nem lenne elég a futamra és muszáj lenne pár kört gyengébb motorral menni hogy kijöjjön a Matek . Mivel ez a mód eléggé tapad azért sincs szükség a tág motorerő választásra ,mert kigyorsítások előtt sem kell levenni a kraftból. Van olyan RF2 F1-es mód amiben ha nem viszed le a kanyarok után a boostot, nem tudsz kigyorsítani rendesen mert elforog a hátulja,így jelentős tizedeket veszthetsz.Viszont mivel nincs rajt automatika a módban, oda kell egy kis gyengítés.
Nekem a gumik így okés, motorerő szo-szo,ha így marad (ezzel megyünk csatába)
Sajnos esőbéli körülményekről nem tudok véleményt mondani, nem volt rá mód hogy esőben versenyezzek.
Mint új tag üdvözlök mindenkit,és köszönöm hogy tesztelhettem a módot.
Pár dolog a gumikkal és a motorerővel kapcsolatban az én meglátásom szerint. Én kizárólag F1-el szimeztem ez idáig, mert csak ez érdekel igazán.
Rf1 ill Rf2 is.
Gumik.A jelenlegi fizikából adódó első hátsó gumikopások aránya egy kissé eltolt,de nem árt megjegyezni hogy ezt különbséget a hátsó gumik javára fel lehet használni a jobb kigyorsítások érdekében.Kisebb szárny, alacsonyabb guminyomás,és ami még nagy terhelésnek teszi ki a gumikat az a dőlés szögek beállítása.Itt én nagy jelentőséget fordítok a gumik hőmérsékletére hol melegszik a legjobban melyik oldala stb stb.
Sajnos az első módot száraz körülmények közt nem tudtam tesztelni, mert akárhányszor felmentem a szerverre esett,kivétel a tesztfutam előtt. Im-en meg nem nagyon lehet szettet készíteni.Meg is látszott a futamon sajnos ,akinek kellemetlenséget okoztam utólag is elnézést kérek.
Szoktam menni versenyek előtt 300-400 kört,na abból már ki lehet indulni. Mindegy ez csak egy mellékinfó..
Motorerő:. Szerintem felesleges az 5-boost állítási lehetőség, esőben is végig lehetett menni akár full boostal,én lejjebb veszem a pedálérzékenységet és simán tudtam menni az első móddal is.Elég lenne a 3 is. Szerintem 1-5 ig nem állítgat senki verseny közben. Azért se mert nem egész versenyt megyünk, nincs szükség benzin spórolásra ilyen üzemanyag fogyasztás mellett. Ennek csak akkor van érvénye ha spórolni kellene a benzinnel mert vagy olyan sokat enne,vagy egy tele tank nem lenne elég a futamra és muszáj lenne pár kört gyengébb motorral menni hogy kijöjjön a Matek . Mivel ez a mód eléggé tapad azért sincs szükség a tág motorerő választásra ,mert kigyorsítások előtt sem kell levenni a kraftból. Van olyan RF2 F1-es mód amiben ha nem viszed le a kanyarok után a boostot, nem tudsz kigyorsítani rendesen mert elforog a hátulja,így jelentős tizedeket veszthetsz.Viszont mivel nincs rajt automatika a módban, oda kell egy kis gyengítés.
Nekem a gumik így okés, motorerő szo-szo,ha így marad (ezzel megyünk csatába)
Sajnos esőbéli körülményekről nem tudok véleményt mondani, nem volt rá mód hogy esőben versenyezzek.