Formula 1 2017 - Társalgó
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 72
- Csatlakozott: 2017.10.10. 07:07
- Név: Vámos-Serman István
- Kormány: Fanatec ClubSport sett
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
A Track Map plugin van fönt! És most,hogy újra telepítettem a játékot csak azt raktam fel! Eddig még én sem tapasztaltam ilyent amióta rf2-vel játszok.Az első F1 2017 MOD után kezdte ezt csinálni.Még a tesztfutamon nem volt ilyen gond.
-
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: 2015.07.27. 21:19
- Név: Fülöp Róbert
- Kormány: T300 Alcantara + T3PA + TH8A
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
..
Kormány drivere friss? Jelenleg a 2.9.90.0 a legfrissebb.Nod33 írta:A Track Map plugin van fönt! És most,hogy újra telepítettem a játékot csak azt raktam fel! Eddig még én sem tapasztaltam ilyent amióta rf2-vel játszok.Az első F1 2017 MOD után kezdte ezt csinálni.Még a tesztfutamon nem volt ilyen gond.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 72
- Csatlakozott: 2017.10.10. 07:07
- Név: Vámos-Serman István
- Kormány: Fanatec ClubSport sett
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Megcsináltam már pár napja! Mentem rf1-el,hogy hátha a kormánnyal van a gond,de ott rendesen működött minden.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Személy szerint ezt a modot még mindig nem tudom élvezni. Eleve helyből távol ugrás számomra az F1.
Tény, a mod javult, viszont a gumi fizika számomra még mindig rejtély. Egy lassabb kanyart város nézős tempóban veszem be, értsétek úgy, hogy abszolút nem határon, hanem elspórolom rendesen, és így is elmelegszik a gumi. Konkrétan nem lehet menedzselni rendesen a gumit, így is úgy is fogy.
Plusz pont, hogy egy nyújtott kanyart (török 8-as pl) ha nagyon el van melegítve a gumi, be lehet venni driftelve. Szóval az irány talán jobb. Viszont ha az 1-es kanyarnál vagy bármely más lassabb, illetve visszafordítóból gyorsítók ki 2 dolog történik. Vagy forgóka, vagy gyök kettővel gyorsítok ki. Elég bináris jelenleg a tapadás. Vagy van vagy nincs. Egy megrepedt tojáson kell lépdessek. Egy kis átmenet lehetne, mert ez elég idegőrlő.
A kocsi továbbra is az első tengelyre terhel, akár gyors akár lassú a kanyar. Ha egész véletlenül be tudtam úgy állítani, hogy ne terhelje annyira az elejét, elmegyek keresztbe a gyors bal jobb bal jobbos kanyaroknál.
Taktikázási szempontból a boosttal meg engine mixturrel nem is kell játszani, mivel van bőven üzemanyag. Erre a következő fordulókra lehet valami megoldás? mondjuk tank méret korlátozása, arányosan a futam távra, vagy akármi.
Tény, a mod javult, viszont a gumi fizika számomra még mindig rejtély. Egy lassabb kanyart város nézős tempóban veszem be, értsétek úgy, hogy abszolút nem határon, hanem elspórolom rendesen, és így is elmelegszik a gumi. Konkrétan nem lehet menedzselni rendesen a gumit, így is úgy is fogy.
Plusz pont, hogy egy nyújtott kanyart (török 8-as pl) ha nagyon el van melegítve a gumi, be lehet venni driftelve. Szóval az irány talán jobb. Viszont ha az 1-es kanyarnál vagy bármely más lassabb, illetve visszafordítóból gyorsítók ki 2 dolog történik. Vagy forgóka, vagy gyök kettővel gyorsítok ki. Elég bináris jelenleg a tapadás. Vagy van vagy nincs. Egy megrepedt tojáson kell lépdessek. Egy kis átmenet lehetne, mert ez elég idegőrlő.
A kocsi továbbra is az első tengelyre terhel, akár gyors akár lassú a kanyar. Ha egész véletlenül be tudtam úgy állítani, hogy ne terhelje annyira az elejét, elmegyek keresztbe a gyors bal jobb bal jobbos kanyaroknál.
Taktikázási szempontból a boosttal meg engine mixturrel nem is kell játszani, mivel van bőven üzemanyag. Erre a következő fordulókra lehet valami megoldás? mondjuk tank méret korlátozása, arányosan a futam távra, vagy akármi.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Az első tengelyes túlterhelés abszolút kiküszöbölhető kormányszög, széttartás, setup beállítással. Ez olyan mint a valóságban, ha terheled az elejét, naná hogy elmelegszik. De még javítok rajta.
Az üzemanyag fogyasztást ki fogom találni az első verseny tapasztalatai alapján. Lehet hogy 2x-es üzemanyag fogyasztást állítok be a szerveren majd.
Az üzemanyag fogyasztást ki fogom találni az első verseny tapasztalatai alapján. Lehet hogy 2x-es üzemanyag fogyasztást állítok be a szerveren majd.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2017.10.18. 15:29
- Név: Varga Tamás
- Kormány: Logitech DFGT + Simraceway SRW-S1
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Hasonló volt nálam is eleinte, pontosan nem tudom mi. Én lényegében 2 kormányt használok egy DFGT alapon egy SRW kormánykerék és mindkettő ugye be van kötve. Néha boxot kérte, néha limitert nyomta be váltónál meg néha kanyarban beleváltott holott hozzá sem értem a váltóhoz.Nod33 írta:Sziasztok! Nekem lenne egy olyan gondom,ami csak a tesz futam után jött elő,hogy megyek a pályán és egyszer csak maga bekapcsolja a box kérést és a sebesség limitert.És van,hogy nem tudok se le,-se fel váltani.Már újratelepítettem az rf2-őt,de ugyan úgy előjön a hiba.Próbáltam rf1-el menni ott semmi gond nincs a váltásokkal.Valaki tud valami okosat mondani?
Az egyetlen ellenőrzés amit tudsz csinálni, hogy irányítások képernyőn mozgasd a kormányt és görgesd végig a gombfunkciókat...ha valamelyik pirosan villog akkor az aktív és ki kell kapcsolni, esetleg átrakni másik gombra.
Kérdés persze milyen kormányod van és automatikusan felismerte e rf2, ha igen akkor mindent végig kell zongorázni, mert automatic kioszthatott egy olyan funkciót is a kormányra amit abszolút nem is használsz. Nem tudom ez a hiba mitől és miért van, sajnos nem tudom azt sem mi a pontos megoldás, de nálam ez bejött, azóta sincs gondom vele.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Amiket mondasz beállítás, - hogy formula autónál maradjunk-, semmiben nem tér el az F2-es vonaltól. kormányszög pont jó. széttartás se batári nagy. Nem titok -0.2 és -0-3 között állítom. Ha hátra teszem a súlyt akkor annyira kiszámíthatatlan lesz a segge, hogy random helyeken dobja el magát az autó, vagy annyira felborul az egész, hogy nem tudok kigyorsítani se.emerico írta:Az első tengelyes túlterhelés abszolút kiküszöbölhető kormányszög, széttartás, setup beállítással. Ez olyan mint a valóságban, ha terheled az elejét, naná hogy elmelegszik. De még javítok rajta.
Az üzemanyag fogyasztást ki fogom találni az első verseny tapasztalatai alapján. Lehet hogy 2x-es üzemanyag fogyasztást állítok be a szerveren majd.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Erről szól, hogy beállítsd a kompromisszumot.
De. Az alapvető hiba most, és általános, minden modnál az első tengely (a kormányzott) mindig jobban melegszik. Mindegyiknél. Még a gyári cuccoknál is.
Ezen agyalok, hogy tudnám a hossz irányú és az oldal irányú tapadást külön venni.
Hogy miért?
Ha úgy állítom be a gumikat, hogy kigyorsításon szépen elkaparjon, de kezelhetően, akkor egyszerűen nincs elég tapadása kanyarokban. Ha kanyarokban jól tapad, akkor viszont túltapad kigyorsításkor.
Szóval ketté kéne szedni a hossz irány és oldal irányt. Rajta vagyok.
De. Az alapvető hiba most, és általános, minden modnál az első tengely (a kormányzott) mindig jobban melegszik. Mindegyiknél. Még a gyári cuccoknál is.
Ezen agyalok, hogy tudnám a hossz irányú és az oldal irányú tapadást külön venni.
Hogy miért?
Ha úgy állítom be a gumikat, hogy kigyorsításon szépen elkaparjon, de kezelhetően, akkor egyszerűen nincs elég tapadása kanyarokban. Ha kanyarokban jól tapad, akkor viszont túltapad kigyorsításkor.
Szóval ketté kéne szedni a hossz irány és oldal irányt. Rajta vagyok.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2017.10.18. 15:29
- Név: Varga Tamás
- Kormány: Logitech DFGT + Simraceway SRW-S1
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Hát sajnos a kormányom valamiért úgy gondolta, hogy leold. Mintha kihúztam volna. Kb 10 körrel a vége előtt, óriási szerencse, hogy senki nem volt a közelembe. 1x mintha kihagyott volna FFB, szépen megforogva falba is álltam majd 1-2 körre rá hosszú egyenesben le is kapcsolt, de érdekes, hogy nem lassult, tovább ment padlógázzal, végighasítottam a füvön és a gumifalban véget ért a futamom
Ami a modot illeti lenne egy olyan észrevételem, hogy szélárnyék elég durva dolgokat csinál. Elkaptam párat és kb semmi tapadás nem volt elől. Nem tudom mennyire kívánjuk a valós dolgokat szimulálni, de sztem ez kicsit a versenyzés rovására megy. Várható e téren valami változás?
Ezen kívül szeretnék kérni valakitől egy setupot (Austinra) mert szeretném tudni mivel mentem el rossz irányba, és mit csinálhattam volna máshogyan.
Ami a modot illeti lenne egy olyan észrevételem, hogy szélárnyék elég durva dolgokat csinál. Elkaptam párat és kb semmi tapadás nem volt elől. Nem tudom mennyire kívánjuk a valós dolgokat szimulálni, de sztem ez kicsit a versenyzés rovására megy. Várható e téren valami változás?
Ezen kívül szeretnék kérni valakitől egy setupot (Austinra) mert szeretném tudni mivel mentem el rossz irányba, és mit csinálhattam volna máshogyan.
-
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: 2015.07.27. 21:19
- Név: Fülöp Róbert
- Kormány: T300 Alcantara + T3PA + TH8A
- Kapcsolat:
Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Köszönöm szépen Szilárd. Megint nagyot alkottál...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég