Oldal: 18 / 21

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.01. 12:57
Szerző: freakyo
leírok egy összegzést, észre vett hibákról, hátha segít. Hátha esetleg más, máshogy látta ezeket.
Jani stream, saját tapasztalat, Jerm által elmondott galibák.

- blokkolt / akár többször is / keréknél, jó formán alig van kihatásra, a gumira, hőfokra, kopási %-ra. Plusz az FFB se adja vissza.
- ugyanolyan tempóval fordul el egy 230-280 akár 300 fokra felhevült (pillanatnyi) gumival rendelkező pilóta, mint aki 170-200 körülivel fordul, ez időmérőn pláne igaz.
- valami a dőlés- guminyomásnál is rossz, hogy alacsony dőlésnél is a belseje melegszik (jerm féle dőlés asszem 2 vagy 1.5 . Ha nagyobb dőlést használunk ugyanolyan a szitu (esetemben 4)
- A hátsó dőlésre, meg nyomásra szerintem jól viselkedik amúgy az autó.

Egyébként a többi állításra teljesen jól és érezhetően reagál. Én szerintem.
Több most nem jutott eszembe.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.01. 19:36
Szerző: emerico
v1.35
https://drive.google.com/open?id=0Bzo22 ... FBSMjkwWnc

1.35 changelog
- realistic tyres, grip, temperatures, pressure
- edited rear wing aero
- higher torque of engine
- repaired damage model, splitter
- much better AI
- edited turbo sounds

- realisztikusabb gumi melegedés, tapadás és nyomás
- hátsó szárny aero beállítás (már fokra)
- nagyobb motor nyomaték
- splitter még kevésbé akad le, tökéletesen nem lehet kivenni
- sokkal jobb AI
- javított turbó hang

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 10:44
Szerző: JeRm
Annyit hozzátennék, hogy ha valaki blokkolgatja a kereket féktávon, akkor annak a gumi kopáshoz és hőmérséklethez semmi köze nem lesz. A gumin az adott ponton nyilván melegedni fog és lesz rajta egy spot, de összességében a gumi tapadása megmarad, csak nagyon durván rázni fog és kényelmetlen lesz vezetni az autót. Ez a része szerintem pont fasza volt a többihez képest.

Mentem most Clio-val pár kört és tök faszán elpörgött az első kerék 2-esben szal a WTCC-ben sztem 3-asban is simán eltekeri a kezdő nyomaték, de ez látom javítva lett.

A dőlést az elejétől kezdve mondom, hogy valamiért minimumnál se tudom a gumi külső felét felmelegíteni.

Amit még mondtam TS-en, hogy amikor nagyon nagyon nagy kormányszöggel megyek bele egy kanyarba (pl. Suzuka időmérő első szektor) akármennyire alátekerem a kormányt az autó nem lassul be hanem tartja az adott sebességet. Ugye ilyenkor 2 dolog miatt kéne lassulnia egy, hogy túlmelegszik a gumi kettő, h az első kerekek szöge miatti surlódás visszafogja az autót. Ez amúgy főleg kis teljesítményű autóknál van így vagy gokartnál, itt nem tudom mennyire észrevehető.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 13:26
Szerző: freakyo
A blokkolást Jani streamjében láttam. Én eddig csak a suzukai előre szaltómnál tudtam produkálni. Plusz ehhez hozzá tenném, hogy korábbi modnál, pl clio, hogy maradjunk a házi receptnél, ott jól érezhető volt. Itt a WTCC-ben nagyon ritkán tudtam produkálni, szóval ehhez nem tudok hozzáfűzni személyes élményt.

Viszont ahogy emerico is mondta, meg jó pár korábbi modnál is volt amivel mentünk / vagy build miatt lehetett, (ezt a részét nem tudom,) hogy ha blokkoltál és elkezdett rázni a kormány, a játék úgy reagálta le a későbbiekben, hogy valamivel jobban melegedett túl illetve kevésbé tapadt egy idő után az adott gumi. Hiába van úgy a valóságban, ahogy leírtad.

Tegnap mentem pár kört, szerintem az alá fordításos dolog javult, hogy ahogy túl melegszik nehezebben fordul el. A dőléses problémád szerintem még meg lesz, mert arra néztem variációkat.
Bár a kormányzár nem értem miért lett csökkentve (24.2 a max) én ennél nagyobbal szoktam menni :) :roll: de még így is használható

A többi macerát majd ma vagy holnap megnézem, csak sajnos nincs a kínai pályán semmi tapasztalatom a korábbi verzióval.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 17:39
Szerző: freakyo
freakyo írta:
Tegnap mentem pár kört, szerintem az alá fordításos dolog javult, hogy ahogy túl melegszik nehezebben fordul el. A dőléses problémád szerintem még meg lesz, mert arra néztem variációkat.
Bár a kormányzár nem értem miért lett csökkentve (24.2 a max) én ennél nagyobbal szoktam menni :) :roll: de még így is használható
A többi macerát majd ma vagy holnap megnézem, csak sajnos nincs a kínai pályán semmi tapasztalatom a korábbi verzióval.
Ismét mentem pár karikát. A fentit benéztem, annyira nem néztem részletesebben a dolgot.

250+ fokos gumival és 30-40 %os gumival kb nagyobb tempót vittem át mint ha ésszel mentem volna (friss gumi, és 150 körüli hőfok). Tiprom, alá szedem, és el fordul, nincs komolyabbnak mondható orr tolás.

Itt Kínában jó pár tempós kanyar van, és lehet azért nem tudjuk azt produkálni amit jerm is írt ( letolná az orrát a francba), mert az első splitternek túl nagyok az aerora kifejtett hatása, mint a gumi mechanikai hatása.
Mintha nem lenne a kettő összhangban és ezért érezzük irreálisnak az egészet. Megnéztem 1-es első szárnnyal és még azzal se tolta el az orrát.(190 helyett 186-al fordultam el ugyanazon kanyarnál) Persze a gumikat szarrá melegítette és ez versenyben ezt használni hülyeség is lenne.
Bár az lenne a legjobb ha több variációt is ki lehetne próbálni, vagy miközben módosít emerico, páran fent lennénk és megnéznénk. Lehet hamarabb rá jönnénk a pontos hibára.
A leakadásról csak annyit, baki tippjére hallgatva megnéztem az F2-es modot ott ahol a WTCC-vel leakadtunk. koppra ültetve az az autó simán elment, nem volt leakadás.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 19:14
Szerző: leomitsu
freakyo írta:
freakyo írta:
Tegnap mentem pár kört, szerintem az alá fordításos dolog javult, hogy ahogy túl melegszik nehezebben fordul el. A dőléses problémád szerintem még meg lesz, mert arra néztem variációkat.
Bár a kormányzár nem értem miért lett csökkentve (24.2 a max) én ennél nagyobbal szoktam menni :) :roll: de még így is használható
A többi macerát majd ma vagy holnap megnézem, csak sajnos nincs a kínai pályán semmi tapasztalatom a korábbi verzióval.
Ismét mentem pár karikát. A fentit benéztem, annyira nem néztem részletesebben a dolgot.

250+ fokos gumival és 30-40 %os gumival kb nagyobb tempót vittem át mint ha ésszel mentem volna (friss gumi, és 150 körüli hőfok). Tiprom, alá szedem, és el fordul, nincs komolyabbnak mondható orr tolás.

Itt Kínában jó pár tempós kanyar van, és lehet azért nem tudjuk azt produkálni amit jerm is írt ( letolná az orrát a francba), mert az első splitternek túl nagyok az aerora kifejtett hatása, mint a gumi mechanikai hatása.
Mintha nem lenne a kettő összhangban és ezért érezzük irreálisnak az egészet. Megnéztem 1-es első szárnnyal és még azzal se tolta el az orrát.(190 helyett 186-al fordultam el ugyanazon kanyarnál) Persze a gumikat szarrá melegítette és ez versenyben ezt használni hülyeség is lenne.
Bár az lenne a legjobb ha több variációt is ki lehetne próbálni, vagy miközben módosít emerico, páran fent lennénk és megnéznénk. Lehet hamarabb rá jönnénk a pontos hibára.
A leakadásról csak annyit, baki tippjére hallgatva megnéztem az F2-es modot ott ahol a WTCC-vel leakadtunk. koppra ültetve az az autó simán elment, nem volt leakadás.
Szóljatok ha kell menni tesztelni, szívesen jövök.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 20:01
Szerző: freakyo
előbb voltunk fent a szerón bakival. majd nem sokára ír valamit.
menj fel aztán írd le az előzőhöz képest te mit látsz / érzel. én szerintem még mindig problémás. :?

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 20:27
Szerző: Baki
Teszteltem én is a móddal és fura. Jobban odafigyel az autóra az vehető észre hogy nem érzed mikor alulkormányzott a kocsi, ha nem fordul eléggé jobban alátekered esetleg adsz egy kis gázt neki ha nem gyorsul eléggé és az autó el fog fordulni. Olyan esetben is el lehet menni 5-6 kört, hogy a kanyarok legtöbb részét padlózva teszed meg úgy hogy a kormánnyal igazítod csak az ívet, mire elfogynának a gumik. Nem igazán éreztem nagy különbséget, hogy a gumi pillanatnyi hőmérséklete bármit is befolyásolna a kopáson kívül.
Ezen kívül a motor nyomatékosításával az lett elérve jelenleg, hogy mindenki tökéleteset fog rajtolni, mert leugrasz a kuplungról kipörög kicsit meg egy keveset ugrált a fordulat aztán egy viszonylag magasabb fordulatra beállt a motor még mindig pörgött a gumi de már nem sokat viszont húzott a kocsi mint a gőzmozdony. A rajtok eddig ugye úgy néztek ki hogy vagy befulladtál vagy elkaptad most meg nagy valószínűséggel nem lesz befulladás hanem mindenki trepnin könnyedén el fog jönni a rajtrácsról. Illetve fura, hogy a visszafordítóban egyesnél lepadlózom és a kerék elpörög de nem lesz olyan érezhetően nagyon alulkormányzott mint amire számítanék, lehet nem is pörgeti el eléggé a kereket, azt hiszem 25-30% körüli difivel power értékkel megyek.

Konklúzió szerintem: a motor nyomatékosságán még lehetne növelni talán, a gumi tapadásvesztését a kopás függvényében lehet az első verziósra kéne visszaállítani, a gumi melegedése jó, de a hőmérsékletre nem reagál tapadás szinten csak kopás szinten, illetve az alulkormányzottság hiányát akár okozhatja, hogy nagy az első leszorítóerő az autókon ezért lehet azt megcsinálni hogy csak állsz a gázon és kormányzással simán befordulsz majdnem mindenhova.

Ha van rá erőforrás akár lehetne egy külön teszt szervert csinálni amin néha cserélgetni a módot esetleg a pályát is azok közül amik már voltak és ahonnan van tapasztalat az éles móddal. Módváltozás esetén ránézek majd megint mi a helyzet.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.02. 21:21
Szerző: freakyo
+1
Szélsőségesebb esetben akár a kövi forduló lehetne egy korábbi pályán egy globális teszt forduló. Aztán ha minden fasza Kínától folytatni. Aztán a nyár végére talán még csatlakoznak is páran.

Re: FIA WTCC - társalgó

Elküldve: 2017.08.03. 20:03
Szerző: emerico
javaslom teszteljétek a gyári Hondát. abból a gumiból ki tudok indulni. most is az az alapja