GP3 2016 - Társalgó
- szaboz
- Hozzászólások: 467
- Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
Én nagyon élveztem a versenyeket...
Hotlaps alapján nagyon az utolsó helyre számítottam.
Első versenyen a folyamatos kicsúszásnak köszönhetően állandó csatákban volt részem. A legjobb a Penge-féle volt, aminek a fiam esti puszijából adódó kicsúszásom vetett véget (ajtózár azóta felszerelve)
A másodikon nem volt körökön át tartó adok-kapok, de élveztem...
Sajnálom, hogy nem voltunk még többen, remélem, hogy változni fog a látogatottság
Jah, és nem utolsó sorban köszönöm Boss a set-et és a TS-en "elkottyintott" szárnybeállítást. Sokat nyomott a latba és a végsebességbe
Hotlaps alapján nagyon az utolsó helyre számítottam.
Első versenyen a folyamatos kicsúszásnak köszönhetően állandó csatákban volt részem. A legjobb a Penge-féle volt, aminek a fiam esti puszijából adódó kicsúszásom vetett véget (ajtózár azóta felszerelve)
A másodikon nem volt körökön át tartó adok-kapok, de élveztem...
Sajnálom, hogy nem voltunk még többen, remélem, hogy változni fog a látogatottság
Jah, és nem utolsó sorban köszönöm Boss a set-et és a TS-en "elkottyintott" szárnybeállítást. Sokat nyomott a latba és a végsebességbe
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10676
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
V88-as verzió. Skinek kerültek bele, illetve picit nagyobb a gumik tapadása, mert a valós köridőktől el voltunk maradva 1 sec-re.
Alacsonyabb felbontású skinek.
SIMCO GP3 Series 2016 v0.88
http://www.mediafire.com/download/9rj9m ... 3_88.rfcmp
Red Bull Ring, Laser Scan
http://www.mediafire.com/download/ala7f ... v100.rfcmp
Alacsonyabb felbontású skinek.
SIMCO GP3 Series 2016 v0.88
http://www.mediafire.com/download/9rj9m ... 3_88.rfcmp
Red Bull Ring, Laser Scan
http://www.mediafire.com/download/ala7f ... v100.rfcmp
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3200
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
Esőben marha jól kezelhető az autó. Annyira élvezhető ez is, mint a Porsche is volt.
Tisztességes setupot kaptam, majd kicsit tovább faragva, elég jó lett.
Időmérőn meglepő fölénnyel nyertem.
Első versenyen meg sikeresen megúsztam a vízen, miközben le akartam körözni Karol és Pumba párost. Pont Berki mögé értem vissza a sóderből, 2 kanyarral később ismét bemutattam a közönségnek egy piruettet. Közel 10-12 percem maradt arra, hogy nagyjából ugyanennyi másodperces hátrányt ledolgozzak, ami nagyjából sikerült is. 1.5 másodperces hátrányban értem be. Még 1 kör kellett volna, mert a végén rohamosan értem felfele.
Második versenyen nagyon jót csatáztam az elején oldmannel, pici pöcit kapott, de megfogta, nem is előztem meg, és kicsit feltartottam ott jó pár embert sorry skacok.
Szépen lépegettem felfele, mire felértem a 2. helyre volt 15 másodperces hátrányom Milánnal szemben. Kifagyott szóval sikerült behozni 1. helyen. Így, hogy Milán kifagyott és Gabi se indult el a másodikon behoztam a Barcelonai szar helyezés által produkált hátrányomat.
Szárazon érdekesen viselkedik az eső gumi, nem melegedett el, sőt, nem is melegedett fel 70-80 foknál feljebb, és nem is kezdett nyúlós/taknyos lenni szárazon. Ezt lehet javítani kellene nem?
Tisztességes setupot kaptam, majd kicsit tovább faragva, elég jó lett.
Időmérőn meglepő fölénnyel nyertem.
Első versenyen meg sikeresen megúsztam a vízen, miközben le akartam körözni Karol és Pumba párost. Pont Berki mögé értem vissza a sóderből, 2 kanyarral később ismét bemutattam a közönségnek egy piruettet. Közel 10-12 percem maradt arra, hogy nagyjából ugyanennyi másodperces hátrányt ledolgozzak, ami nagyjából sikerült is. 1.5 másodperces hátrányban értem be. Még 1 kör kellett volna, mert a végén rohamosan értem felfele.
Második versenyen nagyon jót csatáztam az elején oldmannel, pici pöcit kapott, de megfogta, nem is előztem meg, és kicsit feltartottam ott jó pár embert sorry skacok.
Szépen lépegettem felfele, mire felértem a 2. helyre volt 15 másodperces hátrányom Milánnal szemben. Kifagyott szóval sikerült behozni 1. helyen. Így, hogy Milán kifagyott és Gabi se indult el a másodikon behoztam a Barcelonai szar helyezés által produkált hátrányomat.
Szárazon érdekesen viselkedik az eső gumi, nem melegedett el, sőt, nem is melegedett fel 70-80 foknál feljebb, és nem is kezdett nyúlós/taknyos lenni szárazon. Ezt lehet javítani kellene nem?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára freakyo 2016.09.20. 15:35-kor.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
-
- Hozzászólások: 53
- Csatlakozott: 2016.09.05. 17:56
- Név: Berki Milán Norbert
- Kormány: Logitech DFGT
- Tartózkodási hely: Nagybátony
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
Imádkoztam az esőért! Első futam nagyon szerencsés volt az én szemszögemből, ugyanis a mögöttem lévő Tim Gábor megcsúszott és eldobta, így tehát autózhattam a saját idejeimet. Aztán az első helyezett Kiss Balázs valamilyen módon megforgott így még pont megtudtam előzni, és szerencsémre hibázott a következő kanyarban is, így 12 mp-es előnyöm lett. Itt volt az, hogy elkezdtem futni a biztonsági köreimet, elegendő volt az előnyöm ahhoz, hogy beosszam. A második versenyre viszont már elfogyott a szerencsém. A rajtom nagyon jóra sikeredett a vizesebbik ívről. Volt egy hibám valakibe belementem az egyik kanyarban túl optimistán mértem fel a helyzetet és szeretnék tőle elnézést kérni már nem tudom, hogy ki volt az pontosan. Aztán bekövetkezett a végzetes ütközésem az 1-es kanyar utáni féktávon rámhúzták és ennek következtében utasként levágtam a pályát, (satufékkel) amiért a játék megjutalmazott egy STOP/GO-val. Jobbnak láttam feladni a versenyt nem akartam mérgemben más futamát is tönkretnni. Összességében nagyon elégedett vagyok, hogy a 2. rF2-es futamomon egy ilyen erős ligában nyerni tudtam!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10676
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
Azért az nem kicsiség! Grat! Én 7 éve várok az első győzelmemremilan0227 írta:Összességében nagyon elégedett vagyok, hogy a 2. rF2-es futamomon egy ilyen erős ligában nyerni tudtam!
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 752
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
Eredmények Red Bull Ring után:
Pos. | Name | Team | Barcelona | Red Bull Ring | Silverstone | Hungaroring | Hockenheimring | Spa-Francorchamps | Monza | Sepang | Yas Marina | Overall | Overall with drop | ||||||||||||||||||
Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | |||||
1 | Gabor Tim | Racing Spirit | 6 | 50 | 35 | 1 | 19 | 0 | 111 | 92 | |||||||||||||||||||||
2 | Balazs Kiss | Golden Buffalo Racing | 3 | 40 | 12 | 6 | 40 | 40 | 141 | 89 | |||||||||||||||||||||
3 | Milan Siran | Golden Buffalo Racing | 4 | 35 | 40 | 2 | 25 | 15 | 121 | 81 | |||||||||||||||||||||
4 | Milan Berki | VSR Team | 0 | 11 | 0 | 4 | 50 | 0 | 65 | 65 | |||||||||||||||||||||
5 | Patrik Salamon | GP3 Hungary Racing | 1 | 31 | 22 | 0 | 26 | 31 | 111 | 63 | |||||||||||||||||||||
6 | Patrik Bachrati | Speed Cat Racing | 0 | 0 | 23 | 0 | 35 | 26 | 84 | 61 | |||||||||||||||||||||
7 | Szilard Nagy | Speed Cat Racing | 0 | 26 | 24 | 0 | 18 | 35 | 103 | 61 | |||||||||||||||||||||
8 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 25 | 31 | 0 | 24 | 28 | 108 | 59 | |||||||||||||||||||||
9 | Gabor Laszlo | JPS Racing | 0 | 0 | 0 | 3 | 31 | 24 | 58 | 58 | |||||||||||||||||||||
10 | Daniel Mihalik | Red Bull Racing | 0 | 28 | 28 | 0 | 0 | 0 | 56 | 56 | |||||||||||||||||||||
11 | Peter Varga | VSR Team | 0 | 19 | 26 | 0 | 28 | 23 | 96 | 54 | |||||||||||||||||||||
12 | Istvan Mikle | Red Bull Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 25 | 48 | 48 | |||||||||||||||||||||
13 | Janos Hegyvari | Speed Cat Racing | 0 | 24 | 19 | 0 | 17 | 17 | 77 | 43 | |||||||||||||||||||||
14 | Balint Kovacs | GP3 Hungary Racing | 0 | 23 | 10 | 0 | 16 | 20 | 69 | 43 | |||||||||||||||||||||
15 | Roland Pinter | Advantage Racing | 0 | 22 | 20 | 0 | 0 | 0 | 42 | 42 | |||||||||||||||||||||
16 | Attila Takacs | GP3 Hungary Racing | 0 | 17 | 13 | 0 | 20 | 22 | 72 | 42 | |||||||||||||||||||||
17 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 21 | 18 | 0 | 21 | 16 | 76 | 42 | |||||||||||||||||||||
18 | Daniel Kis | GP3 Hungary Racing | 2 | 15 | 25 | 0 | 0 | 0 | 42 | 42 | |||||||||||||||||||||
19 | Gergely Egervari | Padtars Racing Team | 0 | 20 | 21 | 0 | 0 | 0 | 41 | 41 | |||||||||||||||||||||
20 | Attila Vegh | Padtars Racing Team | 0 | 16 | 15 | 0 | 22 | 0 | 53 | 38 | |||||||||||||||||||||
21 | Barna Fuzy | Red Bull Racing | 0 | 10 | 0 | 0 | 15 | 21 | 46 | 36 | |||||||||||||||||||||
22 | Zoltan Szabo | Racing Spirit | 0 | 13 | 14 | 0 | 13 | 19 | 59 | 33 | |||||||||||||||||||||
23 | Karoly Szalai | Red Bull Racing | 0 | 9 | 11 | 0 | 14 | 18 | 52 | 32 | |||||||||||||||||||||
24 | Attila Nagy | Padtars Racing Team | 0 | 14 | 17 | 0 | 7 | 0 | 38 | 31 | |||||||||||||||||||||
25 | Peter Lengyel | Advantage Racing | 0 | 12 | 16 | 0 | 0 | 0 | 28 | 28 | |||||||||||||||||||||
26 | Daniel Vereczi | Speed Cat Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 | 10 | 22 | 22 | |||||||||||||||||||||
27 | Mark Holdampf | Golden Buffalo Racing | 0 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | 18 | |||||||||||||||||||||
28 | Tibor Szollosi | Advantage Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 0 | 11 | 11 | |||||||||||||||||||||
29 | Gabor Czimer | Advantage Racing | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 8 | |||||||||||||||||||||
30 | Laszlo Magyar | Racing Spirit | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 7 |
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10676
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
GP3 Series by SIMCO v0.89
változás:
nagyobb gumitapadás
kisebb légellenállás
https://mega.nz/#!2Vl3zI6B!Fk6nIxEVxZNg ... tYVJ6fHYh4
Hungaroring
https://mega.nz/#!LAEXkSpY!aZknahQ4XB-k ... WF1FuGpffM
változás:
nagyobb gumitapadás
kisebb légellenállás
https://mega.nz/#!2Vl3zI6B!Fk6nIxEVxZNg ... tYVJ6fHYh4
Hungaroring
https://mega.nz/#!LAEXkSpY!aZknahQ4XB-k ... WF1FuGpffM
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 137
- Csatlakozott: 2015.07.13. 21:02
- Név: Salamon Patrik
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: GP3 2016 - Társalgó
Hát a tegnapi futam úgy sikerült ahogy vártam, Silverstone nagyon nem az én pályám, első futamon egész jól sikerült eljönni, de kicsúsztam a falba, utána sérült autóval végig szenvedtem az egészet. Második futamon meg a baleseteknek miatt sikerült elég sokat jönni előre.
Re: GP3 2016 - Társalgó
sajnos nem volt idom hetvegen gyakorolni , szoval csak idomero elott kezdtem el korozgetni, es nagyon felre allitottam a kocsit, Emerico kuldott vegul setupot hogy lassam mi ment felre.. 2 setupbol gyorsan osszegyurtam vmit idomero allatt, de igy is 15 hely kornyeket siekrult osszehozni.
race1. kozepes rajt utan elkezdtem feljonni mar top 10-be voltam amikor sikerult az egyenesbe osszetorni az automat! picit leert a fure az egyik kerek kanyarkijaraton es mar a falba is voltam.. szerencsere csak a kozeptartas ment el, egyebkent egesz vezetheto maradt a cucc, szoval mentem tovabb, a tobbiek hibait kihasznalva megint top 10-be talaltam magam, es Emericoval vivtunk egy nagyot, nagyon elveztem hogy az utolso korokben mindketten tapadas hataron csuszkaltunk jo meccs volt. Aztan szerencsere night allatt is elfogyott a gumi az utolso korben , szoval sikerult meg szerezni a 8dik helyett.
race2. rajt az elso helyrol.. es mit mondjak , 10 idomeros kor volt utana (meg 1 rallyzos amikor 1 kor allatt 2x majdnem eldobtam).. Pinter Roland rendesen megfutatott de hibazott, utana a 4mp elonyt pedig beosztottam, es sikerult megnyerni szokasosnal jobban orultem neki mert amilyen nehezen szenvedosen ment idomeron egyaltalan nem vartam ilyesmi eredmenyt..
race1. kozepes rajt utan elkezdtem feljonni mar top 10-be voltam amikor sikerult az egyenesbe osszetorni az automat! picit leert a fure az egyik kerek kanyarkijaraton es mar a falba is voltam.. szerencsere csak a kozeptartas ment el, egyebkent egesz vezetheto maradt a cucc, szoval mentem tovabb, a tobbiek hibait kihasznalva megint top 10-be talaltam magam, es Emericoval vivtunk egy nagyot, nagyon elveztem hogy az utolso korokben mindketten tapadas hataron csuszkaltunk jo meccs volt. Aztan szerencsere night allatt is elfogyott a gumi az utolso korben , szoval sikerult meg szerezni a 8dik helyett.
race2. rajt az elso helyrol.. es mit mondjak , 10 idomeros kor volt utana (meg 1 rallyzos amikor 1 kor allatt 2x majdnem eldobtam).. Pinter Roland rendesen megfutatott de hibazott, utana a 4mp elonyt pedig beosztottam, es sikerult megnyerni szokasosnal jobban orultem neki mert amilyen nehezen szenvedosen ment idomeron egyaltalan nem vartam ilyesmi eredmenyt..
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 34 vendég