Alapkiírás
rFactor 2
Kerekek használata, boxkiállás:
A versenyeken a HARD és SOFT gumi használata is kötelező. Minimális 1 kiállás kötelező. Tankolás nincs.
Büntetések változnak!:
MINDEN FUTAM RAJTJÁT VISSZANÉZZÜK! Ettől függetlenül óvást adjatok le.
A SIMCO alapszabályához képest az időbüntetések súlya változik. Az első körös rajtbalesetek okozása 30mp időbüntetés minden esetben.
Azon esetben, ha valaki nem fejezi be a futamát, a büntetését a következő versenyén súlyként kapja meg. pl: 30 mp büntetés > 30 kg plusz súly
Sportszabályok:
A SIMCO szabálykönyv van érvényben.
Előzési kísérlet:
Előzési kísérletnek tekintjük, ha a támadó versenyző első tengelye előrébb van a védekező hátsó tengelyénél még a fékezés megkezdése előtt. Ilyen esetben már kötelező egy autó helyet hagyni a támadó versenyzőnek. Fokozott figyelmet várunk el a védekezőktől, a "ráfordulásos" eseteket is büntetjük.
Erőszakos, agresszív vezetés:
Az olyan előzéseket, ahol a támadó és védekező között kontaktus van, óvni lehet. Egy versenyen minimum 2 ilyen előzést kell óvni, ezt már túlzott agresszivitásnak tekintjük.
SIMCO DTM 2016 v0.40
https://mega.nz/#F!KcEliaTQ!o0Vlmk8M8RCi2qtEpVGigg
Mercedes SLS Safety Car
http://www.mediafire.com/download/kw5v3 ... v147.rfcmp
Időmérés:
Szabálytalan mért körök óvhatóak. Az admin szúrópróba szerűen ellenőrzi az időméréseket, így sok szabálytalanság elkerülheti a figyelmét.
Futam elemzések:
Óvásra létrehozott topicban kell óvni, de az nem vitafórum. Az elemzés ellen panaszt 24 órán belül lehet tenni, az elemzések topic-jában.
Időbüntetések:
Szabálytalan mért kör: 5 mp / szabálytalanság
Kilökés, jelentős előnyszerzéssel járó szabálytalanság: 10 mp
Erőszakos, agresszív vezetés: 30 mp
Rajtbaleset okozása: 30 mp
Előzési kísérlet blokkolása: 10 mp
Leszorítás, kisebb lökdösődés, ami 1 pozíció vesztéssel jár: 5mp
Kilökés, durva szabálytalanság: 30 mp
További szabálytalanságok: 10mp
Időjárás: Változó, eső nincs..
DRS: A hátsó szárny mozgatható, azaz a DRS érvényben van (rear flap a beállításoknál). Az rF2 írja, mikor használhatod. Amennyiben a mérési ponton az előtted lévőhöz képest 2mp-re vagy, aktiválható, a DRS tábláktól. Szabadedzésen, időmérésen bárhol használható.
Autók: Az autók teljesítménye közel egyforma!
Versenynaptár / valós naptár alapján:
2016.05.23 - Hockenheim
2016.06.06 - Red Bull Ring https://mega.nz/#!GVEShBZC!4Z4ouTOhTipt ... cQQcPLIcWY
2016.06.20 - Oschersleben https://mega.nz/#!IUQXhQ6J!Ay9pzZ55LT7Z ... n6wanfs96c
2016.07.04 - Norisring https://mega.nz/#!wJJl2BCa!qHYQDKPgwmB1 ... wneUrpmfp0
2016.07.18 - Zandvoort https://mega.nz/#!wMBQTYZK!VdvX4SdVbPQF ... lUR4NdxMNc
2016.08.01 - Sachsenring http://osztott.com/nCug/Sachsenring_v100.rfcmp
2016.08.15 - Nurburgring https://mega.nz/#!fQNV2QpC!HGu7ySlvVs4h ... gIvRmrjQpE
2016.08.29 - Hungaroring https://mega.nz/#!LAEXkSpY!aZknahQ4XB-k ... WF1FuGpffM
Versenykiírás:
Segítségek: kuplung
Nézet: szabad
Meghibásodás: normál
Fogyasztás: normál
Gumikopás: normál
Sérülés: 50%
20:00 - 20:20 - Időmérés / 20 perc
20:20 - 20:25 - bemelegítés / 5 perc
20:25 - 21:15 - 60 perces verseny
Indulás feltétele: minimum 20 kör a hotlaps-on az időmérő megkezdéséig / szabályzatunk ismerete
Pontozás:
Időmérés: 10 8 6 5 4 3 2 1
Verseny : 50 40 35 31 28 26 25 .. 1
Futam befejezése: 0
A bajnokságban egy legrosszabb futam eldobható (kiesés, nem indulás is számít)
Handicap:
Időmérés alapján: 30 20 10 kg az első háromnak
Csapatbajnokság: A futamokon 2 csapattag eredménye számít.
Szerver:
! SIMCO (DTM)
Pass: germany
DTM 2016 - információk
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
DTM 2016 - információk
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég