BMW 325 Challenge - Társalgó
-
- Hozzászólások: 193
- Csatlakozott: 2009.03.25. 16:37
- Kapcsolat:
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
Gabi nem tudom miért villogtál, de úgy lehet utolértük volna a Jerm-t, ha én megyek elől és te jössz mögöttem
Leitner Norbert
SIMCO BMW 325i Challenge 2014 Bajnok
SIMCO DTM 2013/2014 Bajnok
SIMCO Endurance Series 2013 Bajnok
SIMCO Megane Trophy rF2 2012 Bajnok
SIMCO Suzuki Bio Kupa 2011 Bajnokság 3. helyezett
SIMCO BMW 325i Challenge 2014 Bajnok
SIMCO DTM 2013/2014 Bajnok
SIMCO Endurance Series 2013 Bajnok
SIMCO Megane Trophy rF2 2012 Bajnok
SIMCO Suzuki Bio Kupa 2011 Bajnokság 3. helyezett
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10707
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
Jó volt. Ja nem, béna voltam
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
Remélem kiégett otthon azoknak az összes lámpájuk, akik őrült módjára villogtak a futamon. Folyamatosan feketén villogtak a fák meg itt-ott a fű is, mert valaki nem bírt a vérével és csesztette a világítást. Az információ átadást anélkül is el lehet intézni, hogy stroboszkópnak használod a fényszórókat. Eléggé idegesítő és zavaró tud lenni.
És mielőtt valaki mondaná, igen gond van a gépemmel is, de nem azért villogtak a fák feketén.
Visszatérve a futamra, nem volt rossz, de lehetett volna jobb is.
És mielőtt valaki mondaná, igen gond van a gépemmel is, de nem azért villogtak a fák feketén.
Visszatérve a futamra, nem volt rossz, de lehetett volna jobb is.
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
Az időmérőm közepesre sikeredett, de így is a top10-ből tudtam indulni.
Újoncként nem akartam lökdösődni a rajt után, így inkább hagytam helyet minden körülöttem érkezőnek.
A T1 után buktam is emiatt 2 pozíciót. Nem nagyon zavart, próbáltam teljes távban gondolkozni.
Minden simán ment egészen a 11-es kanyarig, ahol az egyik fehér autó kiforgott.
A "special effects" medium-on volt, de még így is hatalmas gumifüstfelhő keletkezett előttem a kicsúszó autó miatt.
Az egyik pillanatban még úgy láttam a pörgő autót, hogy kifelé sodródik, utána eltűnt a füstfelhőben.
Ezért úgy döntöttem, hogy belülről kerülöm ki a bajt.....sajnos rosszul döntöttem.
Telibevertem a kollégát és ki is forogtam. Az utánam érkezők közül valaki sajnos engem is eltalált a bal oldalon.
100%-os törésnél garantált lett volna a DNF már az első ütközés után is.
A lebutított törés miatt simán továbbálltam, még csak félre sem húzott az autó. Csupán a végsebességem csökkent le.
Kicsit furcsa volt ez így a korábbi bajnokságaimhoz képest. Már rutinból majdnem nyomtam az Esc-et.
Végülis utolsóként újra nekiálltam az üldözésnek.
A hátralévő körökben elhagytam pár kicsúszott kollégát és előztem is 3-4-et.
Végül Bende úrral akadtam össze az utolsó 3 körre. Egész jót csatáztunk, ez jól feldobta a hangulatot a futam végére.
Sajnálom, hogy az elején balszerencsés voltam, legközelebb hátha megúszom.
Jó lett volna látni, hogy egy egészséges autóval hol tudok végezni a mezőnyben.
Grat a dobogónak és köszönöm a lehetőséget.
3 éve indulok rFactor-os bajnokságokon, de még egyik futamon se szaggatott így a gépem. Mi lehet ennek az oka?
A BMW lenne túl részletesen megépítve? Szinte mindent le kellett húznom minimumra a grafikai opcióknál.
Korábban még nem tapasztaltam ilyet, pedig mentem már V8 Supercars, Flat 6, Touring Car Legends és Clio kupában is.
Esetleg van javaslatotok?
Újoncként nem akartam lökdösődni a rajt után, így inkább hagytam helyet minden körülöttem érkezőnek.
A T1 után buktam is emiatt 2 pozíciót. Nem nagyon zavart, próbáltam teljes távban gondolkozni.
Minden simán ment egészen a 11-es kanyarig, ahol az egyik fehér autó kiforgott.
A "special effects" medium-on volt, de még így is hatalmas gumifüstfelhő keletkezett előttem a kicsúszó autó miatt.
Az egyik pillanatban még úgy láttam a pörgő autót, hogy kifelé sodródik, utána eltűnt a füstfelhőben.
Ezért úgy döntöttem, hogy belülről kerülöm ki a bajt.....sajnos rosszul döntöttem.
Telibevertem a kollégát és ki is forogtam. Az utánam érkezők közül valaki sajnos engem is eltalált a bal oldalon.
100%-os törésnél garantált lett volna a DNF már az első ütközés után is.
A lebutított törés miatt simán továbbálltam, még csak félre sem húzott az autó. Csupán a végsebességem csökkent le.
Kicsit furcsa volt ez így a korábbi bajnokságaimhoz képest. Már rutinból majdnem nyomtam az Esc-et.
Végülis utolsóként újra nekiálltam az üldözésnek.
A hátralévő körökben elhagytam pár kicsúszott kollégát és előztem is 3-4-et.
Végül Bende úrral akadtam össze az utolsó 3 körre. Egész jót csatáztunk, ez jól feldobta a hangulatot a futam végére.
Sajnálom, hogy az elején balszerencsés voltam, legközelebb hátha megúszom.
Jó lett volna látni, hogy egy egészséges autóval hol tudok végezni a mezőnyben.
Grat a dobogónak és köszönöm a lehetőséget.
3 éve indulok rFactor-os bajnokságokon, de még egyik futamon se szaggatott így a gépem. Mi lehet ennek az oka?
A BMW lenne túl részletesen megépítve? Szinte mindent le kellett húznom minimumra a grafikai opcióknál.
Korábban még nem tapasztaltam ilyet, pedig mentem már V8 Supercars, Flat 6, Touring Car Legends és Clio kupában is.
Esetleg van javaslatotok?
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10707
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
nem, sőt elég primitív ez az autó felbontásilag. dx9-ben voltál? a mi modjaink mindig dx9-esek. nekem egymillió fps-em van. mondjuk ha zavar a füst, akkor a special effectet teljesen ki kell kapcsolni.OrbánMáté írta: 3 éve indulok rFactor-os bajnokságokon, de még egyik futamon se szaggatott így a gépem. Mi lehet ennek az oka?
A BMW lenne túl részletesen megépítve? Szinte mindent le kellett húznom minimumra a grafikai opcióknál.
Korábban még nem tapasztaltam ilyet, pedig mentem már V8 Supercars, Flat 6, Touring Car Legends és Clio kupában is.
Esetleg van javaslatotok?
tippek még
http://simcompany.hu/forum/viewtopic.php?f=3&t=1163
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
DX 9-en vagyok mindig.
Köszi a választ, majd állítgatok még, hátha jobb lesz.
Köszi a választ, majd állítgatok még, hátha jobb lesz.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10707
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: BMW 325 Challenge - Társalgó
Ha sikerül állítanod majd leírnád,mert nekem sincsen megfelelő fps-em.RF2 alatt 100 fölött van itt meg alig van 50 és ha többen vannak nagyon esik lefelé.OrbánMáté írta:DX 9-en vagyok mindig.
Köszi a választ, majd állítgatok még, hátha jobb lesz.
Kösz
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég