Porsche Supercup - társalgó
Re: Porsche Supercup - társalgó
Mindkét futam jó volt, főleg a 2. Márk, jót csatáztunk.
Dobogó, ez az
Dobogó, ez az
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup - társalgó
Singapore versenyzői eligazítás
Ez egy egyedi eset, hogy ilyen van, mert sok kérdéses pont van a pályán, ugyan utcai pálya, de mégsem.
1-2-3 kanyar
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn 4-es kanyar kijárata
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn 5-ös kanyar kijárata
használható egészen a falig! 7-es kanyar kijárata
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. azzal egy vonalban fehér vonalon belül kell maradni. 9-es kanyar
A bejáraton kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. Kijáraton mindegy, átmehetsz a fehér vonalon, csak nincs értelme. 10-es sikán
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 11-12-es sikán
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 14-es kanyar kijárata
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 15-ös törés belső része
használható egészen a falig! 16-17-es kanyar belső része, 20-21-es belső része
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 23-as célegyenesre fordító
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn.
Ez egy egyedi eset, hogy ilyen van, mert sok kérdéses pont van a pályán, ugyan utcai pálya, de mégsem.
1-2-3 kanyar
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn 4-es kanyar kijárata
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn 5-ös kanyar kijárata
használható egészen a falig! 7-es kanyar kijárata
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. azzal egy vonalban fehér vonalon belül kell maradni. 9-es kanyar
A bejáraton kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. Kijáraton mindegy, átmehetsz a fehér vonalon, csak nincs értelme. 10-es sikán
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 11-12-es sikán
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 14-es kanyar kijárata
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 15-ös törés belső része
használható egészen a falig! 16-17-es kanyar belső része, 20-21-es belső része
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn. 23-as célegyenesre fordító
kerékvetőig lehet menni, azon túl nem, két kerék minimum a kerékvetőn.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup - társalgó
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup - társalgó
hát ez egy fekete futam volt mindkét futamon kibombáztam valakit. ez kész
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup - társalgó
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: Porsche Supercup - társalgó
Sajnos, megint meló este.
Jó szórakozást!
Jó szórakozást!
,,Az életemet adnám ezért a Nőért, de Ő azt akarja, mosogassak is...." (HellBoy 2)
- szaboz
- Hozzászólások: 467
- Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup - társalgó
Nem leszek ma este...
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10702
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche Supercup - társalgó
Pocsék volt a setupom, de jó meccsek voltak! Egész jó volt
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: Porsche Supercup - társalgó
Én is hasonló cipőben jártam....nem éreztem stabilnak a gépet.
Ennek ellenére egész tűrhető időmérőt futottam....asszem 11. helyről indulhattam.
A rajtom jó volt, de a Mansell utáni kanyar előtt egy fekete-zöld színekben versenyző kolléga kilökött fűre.
Huszon sokadik helyre csatlakoztam vissza. Próbáltam sietve visszaszerezni az elvesztett pozíciókat.
A nagy sietségnek az lett a vége, hogy a T2-ben kiforogtam. Így a pár kör alatt megelőzött kollégák megint elémkerültek.
Újra kezdtem a felkapaszkodást, egész élvezetes volt, pár versenytárssal egész jókat meccseltem.
Valahol a 15. hely környékén értem célba.
A második futamon elaludtam a rajtnál, páran meg is előztek. Nagy volt a helyezkedés, de szerencsére most nem lökött ki senki.
A 10. hely környékén voltam, a hátulról érkező támadásokat sikerült levédenem és szép lassan fel tudtam zárkózni az előttem haladóra. Név szerint már nem emlékszem, hogy ki volt az. Az egyik körben hibázott a Mansell utáni visszafordítóban, ezért meg tudtam előzni. Később egy rövid féktávval visszaelőzött, jó kis adok-kapok volt.
A 9. helyen járhattam, mikor az utolsó körben megint kiforogtam a T2-ben. Bakker.
Pedig az egyik előttem haladó versenytárs kicsúszott, így simán meglehetett volna a 8. hely.
De nem így alakult, szóval valahol a 13. hely magasságában végeztem.
Az eddigi szimes karrierem során még csak egyszer indultam Hungaroringen rendezett futamon és már az is nagyon régen volt.
Még a masters-es korszakomban, valamikor 2011-ben, egy GTL futamon. Nem volt túl sok lehetőség az előzésre, inkább a pálya jelentett nagyobb kihívást, mint sem az ellenfelek leküzdése.
A forma1-es közvetítésekből is az rémlett, hogy a Hungaroringen többnyire unalmasak voltak a futamok.
Ehhez képest ez a verseny számomra nagyon élvezetes volt. Legalább vagy 10-12 alkalommal előztem és elégsokat kellett védekeznem is. Meg aztán az autóval is meg kellett bírkóznom pár kanyarban.
Szóval ez is egy szép emlék lesz.
Köszi a szervezést!
Ennek ellenére egész tűrhető időmérőt futottam....asszem 11. helyről indulhattam.
A rajtom jó volt, de a Mansell utáni kanyar előtt egy fekete-zöld színekben versenyző kolléga kilökött fűre.
Huszon sokadik helyre csatlakoztam vissza. Próbáltam sietve visszaszerezni az elvesztett pozíciókat.
A nagy sietségnek az lett a vége, hogy a T2-ben kiforogtam. Így a pár kör alatt megelőzött kollégák megint elémkerültek.
Újra kezdtem a felkapaszkodást, egész élvezetes volt, pár versenytárssal egész jókat meccseltem.
Valahol a 15. hely környékén értem célba.
A második futamon elaludtam a rajtnál, páran meg is előztek. Nagy volt a helyezkedés, de szerencsére most nem lökött ki senki.
A 10. hely környékén voltam, a hátulról érkező támadásokat sikerült levédenem és szép lassan fel tudtam zárkózni az előttem haladóra. Név szerint már nem emlékszem, hogy ki volt az. Az egyik körben hibázott a Mansell utáni visszafordítóban, ezért meg tudtam előzni. Később egy rövid féktávval visszaelőzött, jó kis adok-kapok volt.
A 9. helyen járhattam, mikor az utolsó körben megint kiforogtam a T2-ben. Bakker.
Pedig az egyik előttem haladó versenytárs kicsúszott, így simán meglehetett volna a 8. hely.
De nem így alakult, szóval valahol a 13. hely magasságában végeztem.
Az eddigi szimes karrierem során még csak egyszer indultam Hungaroringen rendezett futamon és már az is nagyon régen volt.
Még a masters-es korszakomban, valamikor 2011-ben, egy GTL futamon. Nem volt túl sok lehetőség az előzésre, inkább a pálya jelentett nagyobb kihívást, mint sem az ellenfelek leküzdése.
A forma1-es közvetítésekből is az rémlett, hogy a Hungaroringen többnyire unalmasak voltak a futamok.
Ehhez képest ez a verseny számomra nagyon élvezetes volt. Legalább vagy 10-12 alkalommal előztem és elégsokat kellett védekeznem is. Meg aztán az autóval is meg kellett bírkóznom pár kanyarban.
Szóval ez is egy szép emlék lesz.
Köszi a szervezést!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 19 vendég