Gokart OB - 2009

Gyorsasági OB
Gokart OB
és minden más..
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 8773
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G27
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Gokart OB - 2009

HozzászólásSzerző: emerico » 2009.04.03. 14:41

Haliho.

Ha jól számolom, akkor a SIMCo majd fele érintett a Magyar Gokart OB-n.. Én is ott leszek a futamokon, mert Tim Gabi, azaz Bika ( http://www.gabor-tim.com ) egyik szponzora idén a SIMCo valamint ilyen manager féleségként is ügyködök melette. Szóval itt megvitathatjuk az esélyeket, futamokat stb.
Kérem aki érintett a bajnokságban, irja le kicsoda, micsoda, mit csinál, hol versenyez, stb.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Feri95
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2009.03.30. 13:53
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: Feri95 » 2009.04.03. 15:06

Kancsár Ferenc - Kálmán Motorsport - Birel - Rotax Max Junior. Jövő hét végén azaz 12. én Kecskeméten a kecskeméti gokart stadionban lesz az 1-2 forrduló! Mindenki jöjjön :)
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 8773
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G27
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: emerico » 2009.04.03. 15:40

Feri95 írta:Kancsár Ferenc - Kálmán Motorsport - Birel - Rotax Max Junior. Jövő hét végén azaz 12. én Kecskeméten a kecskeméti gokart stadionban lesz az 1-2 forrduló! Mindenki jöjjön :)


Ja igen, ezt akartam írni, jövő héten kezdődik.
Én ott leszek.

Egy pontos menetrendet nem tud valaki?
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Feri95
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2009.03.30. 13:53
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: Feri95 » 2009.04.03. 16:39

10 körül már időméről kezdődnek, de nem tom pontosan.:/
bardocz
Hozzászólások: 1258
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: bardocz » 2009.04.03. 17:36

Eh,akkor még csak én nem gokartoztam életemben sose?:S
Vidámparkosat nem számítanám gokartnak,az nem ér semmit,ha padlógázzal minden erőlködés nélkül végig lehet menni egy pályán.
Szerintetek hol lenne érdemes kipróbálni?A budaörsi pálya eléggé tetszik,meg hosszú is,csak én egy kicsit sokkalom az árát annak a pár percnek.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
typer73
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2009.03.25. 17:01
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: typer73 » 2009.04.03. 18:16

Szia sztok, éz az hivatalos dokumentum!
Mirko


VERSENYKIÍRÁS
Az MNASZ 2009. évi Gokart Országos nyílt Bajnoksága,
a Magyar Gokart Szövetség rendezésében
I. RENDEZÉS
1. A rendezvény neve: GOB I.-II. fordulója.
2. Rendező: neve: Magyar Gokart Szövetség
címe: 2013 Pomáz Béke u. 5.
Tel: +36 30 510-4090
+36 30 381-7745
Fax: +36 26 328-930
3. A rendezvény időpontja és helyszíne:
2OO9. április 11-12.
Kecskemét
4. A pálya hossza: 935 m
szélessége: 7 m
burkolata: aszfalt
A pálya licencazonosító száma és érvényessége:
A menetirány az óra járásával ellentétes!
Az egy időben indítható kartok száma edzésen: 50 fő
versenyen: 34 fő
II. HIVATALOS SZEMÉLYEK:
- Felügyelő testület vezetője: Herczegh Lajos
Felügyelő testület tagja: Bolgár Iván
Versenyigazgató: Unger József
- Indítóbíró/Starter: Németh Zoltán
- Technikai felügyelő: Guba István
- Technikai ellenőrök: Csernus László
- Versenytitkár: Kovács Eszter
- Rendezvényigazgató: Márton László
- Orvosi szolgálat: Oktomed Bt.
- Versenyorvos: Dr. Hajdú András
- Versenyzők képviselője: Törő István
- Időmérők vezetője: Mravik Gyula
III. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK:
- NEMZETKÖZI GOKART SZABÁLYOK (INTERNATIONAL KARTING
REGULATIONS) 2009. Általános szabályi és Műszaki Szabályok FIA
NEMZETKÖZI SPORTKÓDEX ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK, H,L,O
FÜGGELÉKEK
- MNASZ Általános Szabályai 2009
- Gokart Országos Bajnokság 2009. évi Alapversenykiírása
- MNASZ által jóváhagyott versenykiírás, és a végrehajtási
utasítások(ok)
- MNASZ hivatalos közleményeiben közzé tett utasítások.
- ROTAX MOJO MAX CHALLENGE Sportszabályok 2009
(I.sz. függelék)
- ROTAX MOJO MAX CHALLENGE TECHNICAL műszaki szabályok
2009( II.sz. függelék)
1. Résztvevők:
Mindazon versenyzők, akik a 2009. évre kiállított és érvényes gokart
licenccel, vagy rajtengedéllyel rendelkeznek.
Nevezés: előzetesen, rózsaszín csekken befizetett nevezési díjjal, az
előírásnak (ld. 2009. évi MNASZ Alapkiírás 3. sz. melléklet) megfelelő
nevezési lapon.
Nevezési zárlat: 2009. április 2. csütörtök 24°°.
Nevezési cím: MGSZ, 2013 Pomáz Béke u. 5.
vagy banki úton, Bank: Unicredit Bank
számlaszám: 10918001-00000034-54680008
IBAN : HU7110918001-00000034-54680008
Helyszíni nevezés: az Alap versenykiírásban foglaltak szerint
lehetséges Pénteken: 13.00-17.00-ig
Szombaton : 08.00-11.00-ig
2. Nevezési díj: 13.000- Ft/futam, mely összeg az ÁFA-t is tartalmazza.
Nevezési zárlat után, a helyszínen, szombaton történő nevezés,
futamonként 6.500.- Ft pótdíj megfizetése esetén lehetséges! Két, vagy
több kategóriában történő indulás esetén, az első kategória nevezési díja
13.000.-Ft, minden további kategória nevezési díja 6.500.-Ft/ kategória.
A kötelező felelősségbiztosítás díját az adminisztrációs átvétel végéig
kell megfizetni, ami verseny hétvégenként 1.300.-Ft.
Ha a nevezési határidőig valamely géposztályban legalább 5 nevezés
nem érkezik be, úgy a rendezőnek jogában áll a kategória futamait
törölni. A rendező ebben az esetben az érintett nevezőket legkésőbb 5
nappal a verseny előtt írásban értesíti. A nevezési díjat a nevező
rendelkezése szerint visszafizeti. A kategória versenyének törlését a
rendező az MNASZ és az MGSZ internetes oldalán a nevezési határidő
lejártát követő öt napon belül közzé teszi.
3. Osztályok:
DD2, Rotax Max, Rotax Max Junior, Rotax Mini Max, SWF, Maxterino,
Rotax Max Masters
A Rotax valamint a Maxterino kategóriákban a Rotax nemzetközi előírásai
szerint az első futamsorozat elődöntőnek, míg a második sorozat döntőnek
minősül. A körszámok ennek megfelelően kerültek megadásra.
IV. A VERSENY LEBONYOLÍTÁSA
Lásd a verseny mellékelt időtervét.
V. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
1. Versenypályának a pálya két szélét jelző csik közötti terület
minősül. Pályaelhagyásnak minősül, ha a versenyző négy kerékkel
(teljes terjedelemmel) a pályán kívülre kerül. A pályát elhagyó
versenyző köteles sebességét haladéktalanul csökkenteni és a pályán
lévő forgalom zavarása nélkül visszatérni. A pályaelhagyás
büntetése, ha szándékos előnyszerzésre irányul a manőver:
időmérő edzésen - a versenyző legjobb körideje törlésre kerül,
versenyen - a futamidőhöz hozzáadott +10 mp/alkalom.
2. A szabadedzés a versenyprogram része, ezért csak sikeres
adminisztratív átvétel után szabad a pályára lépni.
3. Díjazás: Versenyosztályonként az 1-3. helyezettek serlegdíjazásban
részesülnek, a 15 főt meghaladó létszámú kategóriákban 1-6.
helyezettig. (a Maxterino, Rotax MiniMax és Rotax Junior
kategóriákban, 15 fő alatt is kiadható a hat díj)
4. Médiajogok és ezek gyakorlása: az MNASZ szabályzatai szerint,
valamit az MNASZ és MGSZ között létrejött szerződés
figyelembevételével.
5. A Depót elfoglalni péntek reggelnél hamarabbi érkezés esetén csak a
rendező vagy az általa megbízott személlyel törtőnő előzetes
egyeztetés után lehetséges! Amennyiben ezt elmulasztják, abban az
esetben a rendező a már felépített boxot (sátrat) áthelyeztetheti!
Pénteken helyet foglalni is csak a rendező utasítása szerinti
sorrendben és az általa kijelölt helyre lehetséges.
6. Személyautókkal és lakókocsikkal (lakóautó) is csak a rendező által
kijelölt helyen parkolhatnak. Ezen szabály figyelmen kívül hagyása
kocsinként és naponként 50.000.-Ft parkolási díjat kell a rendező
részére azonnal megfizetni. Amennyiben ez nem történik meg, az
érintett csapatot a verseny felügyelői testülete kizárásbüntetésben
részesítheti.
VI. JOGFENNTARTÁS
A rendező fenntartja magának a jogot, hogy – az MNASZ 2009. évi
Alapversenykiírás és az MGSZ 2009. évi Alapversenykiírás előírásait
kivéve – a jelen kiírást megváltoztassa. Ebben az esetben a rendező
sorszámmal és időponttal ellátott Vérehajtási Utasítás formájában
tájékoztatja az érdekelteket. A verseny ideje alatt végrehajtási utasítást
csak a már működő Felügyelő Testület adhat ki.
A résztvevők a nevezési ív aláírásával a versenyen érvényes előírások
hatálya alá kerülnek. A versenyen való részvétel az indulók saját
felelősségére történik. Az aláírók kijelentik, hogy a verseny rendezőjével
szemben kártérítési igényt nem támasztanak, illetve kártérítési igényükről
lemondanak.
VII. ÜZEMANYAG HASZNÁLAT
Az Országos futamokon kizárólag MOL 95 RON oktánszámú ólommentes
motorbenzin használható. Az üzemanyagot az M5-ös autópálya baloldali
90-91-es km szelvénynél (Gokart pálya felöli kút).
Budapest, 2009. március 19.
Rendező: ………………………………
Márton László
Jóváhagyta: ………………………………
Márton László
Engedély száma: K-114/2009.03.26.
IDŐTERV
Az MNASZ 2009. évi Országos Gokart Bajnoksága, a Magyar Gokart
Szövetség rendezésében, I.- II. forduló, április 11-12. Kecskemét
Április 10. Péntek
Adminisztrációs Gépátvétel/Nevezés: 13.00-18.00
Április 11. Szombat
Adminisztrációs Gépátvétel/Nevezés: 08.00-15.00
Szabadedzés: 08.00-18.00
Figyelem! A szombati adminisztráció mindenki számára kötelező! A pályára hajtani,
csak az adminisztráció elvégzése után és a megadott időterv szerint lehet! Rotax ID
kártya nélkül versenyre nevezni nem lehet!
Április 12. Vasárnap
Karburáció: 08.00-08.10 Rotax Max Masters
08.12-08.22 SWF
08.24-08.34 Rotax Max Junior
08.36-08.46 DD2
08.48-08.58 Rotax Mini Max
09.00-09.10 Rotax Max
09.12-09.22 Maxterino
FIGYELEM!!! Az időmérés ebben az évben 1 x 10 percből áll! Ezen idő alatt, a gyorsdepó
használata nem megengedett, aki kiáll a rajtelőkészítőbe vagy a Parc Fermébe, az nem állhat
vissza még egyszer!!! A sikeres Szabályismereti Vizsga nélkül a pályára hajtani nem lehet!
Technikai Gépátvétel: 07.00-10.45
Időmérés: 09.25-09.35 Rotax Max Masters
09.37-09.47 SWF
09.49-10.09 Rotax Max junior
10.11-10.21 DD2
10.23-10.33 Rotax Mini Max
10.35-10.45 Maxterino
10.47-10.57 Rotax Max
Csapatvezetők figyelem! Az időmérés után van lehetőség, a
csapatnevezések leadására. Egy egyesület, több csapatot is nevezhet. A
nevezett csapatok részt vesznek az MNASZ csapatbajnokságán. A csapat
nevezés díjtalan.
Versenyzői megbeszélés: 11.15-11.30
Ebédszünet: 11.00-12.00
Verseny futamok:
1. futam 27 kör 12.00 (25p) SWF
1. elődöntő 22 kör 12.30 (25p) Rotax Max Masters
1. elődöntő 22 kör 13.00 (20p) DD2
1. elődöntő 13 kör 13.25 (15p) Maxterino
1. elődöntő 13 kör 13.45 (15p) Rotax MiniMax
1. elődöntő 18 kör 14.05 (20p) Rotax Max Junior
1. elődöntő 22 kör 14.30 (20p) Rotax Max
2. futam 27 kör 14.55 (25p) SWF
2. döntő 27 kör 15.25 (25p) Rotax Max Masters
2. döntő 27 kör 15.55 (25p) DD2
2. döntő 17 kör 16.25 (15p) Maxterino
2. döntő 17 kör 16.45 (15p) Rotax MiniMax
2. döntő 22 kör 17.05 (20p) Rotax Max Junior
2. döntő 27 kör 17.30 (25p) Rotax Max
Díjkiosztó 18.15-kor a Parc Ferme területén
typer73
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2009.03.25. 17:01
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: typer73 » 2009.04.03. 18:21

Én Attramini Mirko, a Visual Motorsport ( Intrepid ) DD2 kategoriaban, 73 rajtszammal indulok, és a csapat egyik operativ tág vagyok!!
Ott talalkozunk!!!!!!

Ciao
Avatar
batihu
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: batihu » 2009.04.03. 18:56

bardocz írta:Eh,akkor még csak én nem gokartoztam életemben sose?:S
Vidámparkosat nem számítanám gokartnak,az nem ér semmit,ha padlógázzal minden erőlködés nélkül végig lehet menni egy pályán.
Szerintetek hol lenne érdemes kipróbálni?A budaörsi pálya eléggé tetszik,meg hosszú is,csak én egy kicsit sokkalom az árát annak a pár percnek.


Nem vagy egyedül! Még én sem gokartoztam! :(
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
typer73
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2009.03.25. 17:01
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: typer73 » 2009.04.03. 19:29

Soha nem keső....Én 36 vagyok!!!
Mirko
bardocz
Hozzászólások: 1258
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: 2009-es idény

HozzászólásSzerző: bardocz » 2009.04.03. 19:37

Én 17,de tehetségem nincsen hozzá,már késő lenne elkezdeni,ha olyan szintre akarnék jutni,hogy tényleg tudjak küzdeni.Pénzem meg kb 30 éves koromban lesz rá,de csak akkor,ha elvégzem azt az egyetemet,amit akarok,és munkát is találok:D De akkor már inkább vennék egy Lancia Delta Integralet,és amatőr ralyznék 8-)
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!

Vissza: “Magyar Autó-Sport”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég