Re: M4 Class1 2021 - Társalgó
Elküldve: 2021.09.20. 22:23
Ez a kocsi tök olyan, mint a kupás porsche, össze vissza driftel, én nem ilyennek gondolok egy DTM-es autót
Na, akkor nem csak én látom így, hogy ez a kupás porschéra hajaz. Legalábbis gumi fizika terén.ferenczicsongor írta: ↑2021.09.20. 22:23 Ez a kocsi tök olyan, mint a kupás porsche, össze vissza driftel, én nem ilyennek gondolok egy DTM-es autót
A problémája az, hogy főleg alacsony sebességű kanyarokban eldiferál a két hátsó kerék, nem igazán érthető modon. Setupban itt többet lehet javítani ezen mint a Porsche-nál (kisebb összetartás hátul, minimális, akár 0 dőlés hátul, difi lebutítása) csakhogy ezekkel le is lassítod magad. Röviden, a keréknek nincs mechanikai tapadása.ferenczicsongor írta: ↑2021.09.20. 22:23 Ez a kocsi tök olyan, mint a kupás porsche, össze vissza driftel, én nem ilyennek gondolok egy DTM-es autót
"difi lebutítása"emerico írta: ↑2021.09.21. 10:07 A problémája az, hogy főleg alacsony sebességű kanyarokban eldiferál a két hátsó kerék, nem igazán érthető modon. Setupban itt többet lehet javítani ezen mint a Porsche-nál (kisebb összetartás hátul, minimális, akár 0 dőlés hátul, difi lebutítása) csakhogy ezekkel le is lassítod magad. Röviden, a keréknek nincs mechanikai tapadása.
alacsonyabbra veszed, tehát lefelé nyomkododsomeday írta: ↑2021.10.01. 21:56"difi lebutítása"emerico írta: ↑2021.09.21. 10:07 A problémája az, hogy főleg alacsony sebességű kanyarokban eldiferál a két hátsó kerék, nem igazán érthető modon. Setupban itt többet lehet javítani ezen mint a Porsche-nál (kisebb összetartás hátul, minimális, akár 0 dőlés hátul, difi lebutítása) csakhogy ezekkel le is lassítod magad. Röviden, a keréknek nincs mechanikai tapadása.
Azt hogy kell? Nem értek a setup-oláshoz igazán, szárny, hasmagasság, kerékdőlés/összetartás még rendben van, de nem tudom mi-mit jelent pl a differenciálmű beálíltásoknál meg egyéb bonyolultabb dolgoknál. Sejtem pedig nem kéne default-on hagyni.