Supercars 2020 - Melbourne

Óvásokat csakis itt fogadunk el. Ez nem vitaforum, reagálni tilos az óvásokra!
Incident review request
Lezárt
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Supercars 2020 - Melbourne

Hozzászólás Szerző: emerico » 2020.04.13. 21:55

Óvásokat csütörtök éjfélig fogadunk el
http://simcompany.hu/replay/supercars/01/
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Twister
2024 licenszes
Hozzászólások: 200
Csatlakozott: 2012.11.26. 20:17
Név: Twist
Kapcsolat:

Re: Supercars - Melbourne

Hozzászólás Szerző: Twister » 2020.04.15. 11:55

Pfennig Kristóf 1874, 1983, 2203, 2406, 2517, 2535, 2628, 2646..vágja a pályát, így ér fel rám.
2851. Bevetődve előz. Kontakt van meg kiszorítás.
Czimer Gábor
Bocs
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2019.08.28. 17:11
Név: P. Kristóf
Kormány: G27
Kapcsolat:

Re: Supercars - Melbourne

Hozzászólás Szerző: Bocs » 2020.04.16. 11:33

Czimer Gábor 2243, 2529... vágja a pályát, menekűl.
Kép Kép
(sztem elég sokunk járt a pályán kívűl. ugyan sokat vágtam, árnyékok takartak, pálya sem "jelzett" vissza a határok tullépéséről)
/az utoléréshez pedig annyit jegyeznék meg, hogy gumihátrányban volt, féktávon tizedeket, egyenesben a kissebb szárny miatt is hoztam Gáboron. Az általa feltüntetett időszakaszon belűl 12mp-et kellett ledolgoznom/


Czimer Gábor 2851 féktávon belüli irányváltás:
video
2848.1 = Egy nyíl egyenes féktávról van szó. Gábor ehhez képest a pálya közepéről lassan húzódik kifelé (ferdén), hogy majd ideális íven forduljon a következő kanyarra. Nemigazán bíztam benne hogy kívűl hagyni fog 1 autónyi helyet, nemvolt kedvem fűre szorulni, így a belső ivet választottam, kifékezésre.
2849.1 = Mind a ketten elkezdtünk fékezni. Gábor amint meglátja hogy belülre fékezek mellé, a kifele húzódást befejezve, még elkezd jobbra is húzódni, legyezni, hogy mégkissebb helyem/lehetőségem legyen fékezni. (Ha ilyen helyzetben eltalálom a védekező sarkát, az szerintem a védekező felelőssége)
2850.3 = Blokkol is a balelsőm, balra húz, csinálok helyet magamnak, éshogy Gábor menjen kívűlre ha már azt választotta.
2851.8 = Gábor olyan mintha alám akarna vágni, mintha ott se lennék úgy fordul neki a kanyarnak, de ott vagyok mellette/elötte, és még apex-ig sem jutottunk. A tempónk itt már közel azonos. A jobbelső kerekével, a balhátsó kerekemet érinti. Lecsúszok ugyan a belső érintőről, de ilyen irányú koccanással épp a kocsim befordulását nehezíti.
2853 = Kigyorsításon nincs mellettem, nincs leszorítás, nem sodródtam le, és az aláfordulás sem sikerűlt.


Czimer Gábor 3030 futam leintése után a célegyenesben félrehúzódva lelassítottam, Gábor -gyanum szerint direkt- izomból felöklel.
Kép

Amennyiben a személyes nézőpontokat, véleményt itt most nemlehet kifejteni, akkor bocsánat, azt a VB törölje, vegye figyelmen kívűl, csak az időpontokat nézze.
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég